וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינג'רס: "ממילא תומר חמד לא היה בעדיפות ראשונה"

הישראלי העדיף את מאיורקה, בגלזגו מאוכזבים אך טוענים: "לא נשלם מחיר מופקע". סלטיק: "זו משימה קשה להשאיר את כיאל"

בשורות גלזגו ריינג'רס לא מתרגשים מהעובדה שתומר חמד לא חתם בסופו של דבר בקבוצה, והעדיף לעבור לריאל מאיורקה הספרדית. אומנם האלופה הסקוטית רדפה אחר חלוצה של מכבי חיפה ורצתה מאוד להחתים אותו בשבועות האחרונים, אבל הבעלים החדש של הכחולים, קרייג ווייט, טוען כי חמד לא היה בעדיפות ראשונה, וזאת בעיקר בניסיון להרגיע את האוהדים המאוכזבים של המועדון, שטרם ראו רכש.

"העובדה שתומר חמד הלך לקבוצה אחרת היא מאכזבת", הודה ווייט, "אבל לא נשלם מחיר מופקע על שחקנים. חמד ממילא לא היה העדיפות הראשונה שלנו לתפקיד הזה. המאמן אלי מקויסט קיבל את תמיכתי לצרף כמה שחקנים חדשים".

ובינתיים, בקצה השני של העיר, גם בסלטיק עוסקים בגורל של שחקן ישראלי, בירם כיאל, שהישארותו בסקוטלנד מוטלת בספק. סלטיק החתימה את המאמן ניל לנון על חוזה משודרג, אחרי שהאיש על הקוווים עבר תקופה לא קלה שכללה איומים על חייו ותקיפתו על ידי אוהד בזמן שהיה על הקווים.

עכשיו, על פי התקשורת הבריטית, "לנון עומד בפני משימה קשה נוספת: להשאיר בקבוצה את בירם כיאל". לדברי הסקוטים, "סלטיק רוצה להציע לכיאל תנאים משופרים, אבל הישראלי שוקל את האופציות שלו, וזאת לאור ההתעניינות בו מצד קבוצות מהליגה האנגלית".

* איתי שכטר וגילי ורמוט צפויים לערוך היום (שני) את אימון הבכורה שלהם בגרמניה במדי קייזרסלאוטרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully