וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבילות נפץ נשלחו למאמן סלטיק ניל לנון

גם עורך דינו של המנג'ר ופוליטיקאית ממפגלת הלייבור, שניהם אוהדי סלטיק, היו נמענים על חבילות נפץ שאותרו וטופלו

לא נעים להיות מנג'ר סלטיק ניל לנון הבוקר (רביעי). התקשורת הבריטית מפרסמת כי מספר חבילות נפץ שהיו מיועדות לשחקן העבר הג'ינג'י אותרו וטופלו בשבועות האחרונים על ידי שירותי הדואר בסקוטלנד, בשיתוף פעולה עם המשטרה המקומית. חבילות נפץ נוספות נשלחו לעורך דינו של לנון, פול מקברייד, וכן לפוליטיקאית מטעם מפגלת הלייבור, טריש גודמן, שניהם ידועים כאוהדי סלטיק.

גורם המקורב לחקירה סיפר לרשת ה-BBC כי החבילות שנתפסו בשלושה מוקדים שונים במערב סקוטלנד היו בסיסיות, ולא נראה שהוכנו על ידי אדם עם נסיון בתחום הטרור, אך בו בזמן מדווחת התקשורת המקומית כי חבילות הנפץ בהחלט נועדו "להרוג או לפגוע".

זו לא הפעם הראשונה שלנון הקתולי נאלץ להתמודד עם שלל איומים שונים. כשהצטרף לסלטיק כשחקן בשנת 2000 ספג מספר איומים על חייו, וכשחקן פרש מנבחרת צפון אירלנד ב-2002 אחרי איומים נוספים. מוקדם יותר השנה נשלחו חבילות המכילות קליעים למנג'ר סלטיק ושניים משחקניו הצפון אירים - פדי מקורט ונאייל מקגין. לפני מספר ימים עזבו לנון ומשפחתו את ביתם ועברו להתגורר במקום מסתור עם אבטחה צמודה 24 שעות ביממה.

"יש חקירה משטרתית מקיפה שמתנהלת כדי לדאוג לתפוס את המעורבים", אמר חבר הפרלמנט הסקוטי אלכס סלמונד. "לא נסבול התנהגות כזאת בסקוטלנד, האירועים המבישים הללו צריכים להזכיר לכל האנשים שאוהבים כדורגל מה מאחד אותנו כקהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully