וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "מקווה שאיינוגבה יישאר כמו שביקשתי"

19.6.2011 / 19:45

בני יהודה קיימה את אימון הבכורה שלה, ומאמנה החדש יוסי אבוקסיס דיבר על התקווה העיקרית שלו לקראת העונה הקרובה

ברני ארדוב

בני יהודה פתחה הערב (ראשון) באופן רשמי את אימוניה לקראת עונת 2011/12, תחת שרביטו של המאמן החדש יוסי אבוקסיס, לעיני כ-300 אוהדים במגרש האימונים בשכונת התקוה. למעט לירוי צעירי, שנמכר למכלן הבלגית בשבוע שעבר ובא רק כדי להיפרד מחבריו, וכן שני הזרים ננאד מרינקוביץ' וקסטוטיס איבשקביצ'יוס שיצטרפו מאוחר יותר השבוע, הגיעו כל שחקני הקבוצה לאימון הבכורה. בין המתאמנים היו השוער דלה איינוגבה שעתידו בקבוצה עדיין לא ברור, אסי בלדוט ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה ומחזיק עדיין בחוזה לעונה הנוכחית בבני יהודה, וגם שחקנים שסיימו חוזה כמו איציק עזוז, כפיר אדרי ומשה ביטון, שחזרו להתאמן עם הקבוצה.

לקראת אמצע האימון, פרצו אוהדי הקבוצה אל כר הדשא, הניפו את השוער איינוגבה על הכתפיים, העניקו לו זר פרחים, ושרו לו "תישאר, תישאר". באימון נטל חלק גם השוער הגנאי הצעיר דניאל אג'יי שנחת בארץ ביום שישי, ונמצא כרגע בתקופת מבחנים בקבוצה. עתידו של אג'יי אינו ברור בשלב זה, כאשר קיימת אפשרות שאם איינוגבה יישאר בסופו של דבר במדים הזהובים, אג'יי יושאל לקבוצה אחרת בליגת העל.

יוסי אבוקסיס, מאמנה החדש של בני יהודה, דיבר על ציפיותיו לקראת העונה הקרובה: "אני מקווה שאיינוגבה יישאר כמו שביקשתי, ובאופן כללי אני מרוצה שרוב הסגל נשאר. אם נצטרך נביא זרים, ואני מאמין שיבואו שחקנים נוספים. רק צריך סבלנות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אוהדי בני יהודה מראים לאיינוגבה מה הם חושבים עליו/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully