וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: השוער דניאל אג'יי נחת בישראל

17.6.2011 / 15:21

השוער הגנאי, שתנאיו בקבוצה סגורים, יהיה השוער הראשון אם איינוגבה יעזוב: "יודע שמדובר במועדון טוב, הגעתי להצליח"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

השוער הגנאי דניאל אג'יי (21) נחת היום (שישי) בישראל והוא צפוי להצטרף לבני יהודה. השוער סגר את תנאיו בקבוצה ועל פי החוזה, בני יהודה תשאל אותו לעונה אחת עם אופציה לרכוש את כרטיסו בסיום העונה הנוכחית. בשל העובדה שעדיין לא ברור אם דלה איינוגבה יישאר או יימכר, קיימת אפשרות קלושה שאג'יי יושאל מבני יהודה לקבוצה אחרת בישראל. במידה ואיינוגבה יעזוב, אג'יי יהיה השוער הראשון של הזהובים. אגב איינוגבה, גם הוא נחת בישראל ואף פגש את אג'יי בשדה התעופה.

עם נחיתתו אמר אג'יי, שחקנה של ליברטי הגנאית, לוואלה! ספורט: "אני שמח מאוד להיות פה. הייתה לי טיסה ארוכה ומעייפת, אבל ככדורגלן לפעמים צריך לעשות דרך ארוכה כדי להשיג את המטרות והיעדים שאתה מציב לעצמך. אני יודע שבני יהודה סיימה את העונה הקודמת במקום הרביעי ויודע שזה מועדון טוב ויודע כל מה שצריך על הקבוצה. הגעתי כדי לעזור לקבוצה להיות במקום שבו היא צריכה להיות. נצטרך את תמיכת האוהדים כי המשימה לא תהיה קלה".

על עצמו אמר: "זכיתי במדלית זהב עם נבחרת גאנה במונדיאל עד גיל 20, שיחקתי עד עכשיו בגאנה והגעתי כדי לעזור לבני יהודה להשיג את המטרות שלה ולהגיע איתה להצלחות. שמעתי דברים טובים על דלה איינוגבה שעומד בשער, אבל אני לא מכיר אותו באופן אישי".

אג'יי (21) התחיל את הקריירה בבי. טי. אינטרנשיונל ב-2004, ועבר לליברטי, שם שיחק בקבוצה השנייה עד שעלה לבוגרים ב-2008. אג'יי זכה להכרה משמעותית כשהגיע עם קבוצתו למקום השני בגביע "גותיה" בשבדיה. את זימון הבכורה לנבחרת הבוגרת של גאנה קיבל לפני משחק הידידות מול מאלי בנובמבר 2009. בנוסף, שימש אג'יי כשוער שני לריצ'רד קינגסון באליפות אפריקה ב-2010 וכשוער שלישי בסגל למונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully