וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסן יחזקאל: "המטרה היא לתקוע יתד בליגה"

19.6.2011 / 19:32

הפועל ראשון לציון ערכה את אימון הבכורה והציבה מטרות צנועות. השוער החדש אוהד כהן: "זה הזמן של כולנו להצליח"

הפועל ראשון לציון פתחה היום (ראשון) את אימוניה באופן רשמי לקראת עונת 2011/12. העולה החדשה הציגה באימון את שחקני הרכש אוהד כהן וריף מסיקה, וכן את דייויד גומז הברזילאי שסיכם על המשך דרכו בקבוצה בשבוע האחרון. המגן השמאלי עמירן שקלים, שחתם גם הוא בקבוצה, נמצא עדיין בחופשה בחו"ל ויצטרף מאוחר יותר לאימונים. הדברים נכונים גם לגבי ג'סטין זולו השוהה בחופשה בזמביה וינון ברדה המתאושש מפציעה.

בין השחקנים שהתאמנו עם הקבוצה היום היו הנבחנים מגלן אוואלה שכרטיסו שייך לראשון לציון, עידו ישראלי בוגר מחלקת הנוער של המועדון, ואביב עזריה וגיא גומברג ממכבי נתניה. גם דודו אברהם, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה ולא ברור אם ימשיך, נטל חלק באימון הבכורה. איתי אלקסלסי התאמן אף הוא, למרות שעדיין לא סוכם מעברו מהפועל תל אביב המחזיקה בכרטיסו. בקבוצה ממתינים להגעתו של שחקן הרכב נוסף מהעונה שעברה, ליאור ברטקובסקי שמתאמן בינתיים עם מכבי תל אביב.

"יש התרגשות גדולה, אנחנו לא רגילים לזה", אמר המאמן ניסן יחזקאל. "אנחנו בתקופת הכנה ולמידה, ואני מקווה שתהיה לנו עונה טובה, לפחות כמו שסיימנו בלאומית. המטרה תהיה להישאר בליגה ולתקוע יתד. אנחנו קבוצה צנועה שרוצה להצליח כמו בעונה שעברה. אם נצליח יותר, אני אשמח". לגבי סוגיית גומז הוסיף המאמן: "דייויד ישחק בראשון לציון, הכל כבר סוכם. מלבדו ננסה להתחזק בבלם, קשר עושה משחק וחלוץ".

השוער אוהד כהן, שתפס את מקומו של מאיר כהן בין הקורות, התייחס לקבוצתו החדשה: "יש התרגשות בכל עונה חדשה. נחמד להגיע ולהכיר את השחקנים החדשים, אבל לפנינו עוד עבודה ארוכה וקשה. אני מצפה לתרום את מה שאני יודע, גם ביכולת וגם במנהיגות. יש פה שחקנים צעירים שרוצים להוכיח, זה הזמן של כולנו להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully