וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: עמירן שקלים סיכם בקבוצה

14.6.2011 / 23:10

המגן, ששייך למכבי תל אביב ושיחק בעונה החולפת בהפועל פתח תקוה, יושאל לעונה אחת לקבוצה מעיר היין

הפועל ראשון לציון ממשיכה לחזק את הסגל שלה לקראת העונה בליגת העל, והיום (רביעי) ביצעה מהלך נוסף. הקבוצה של ניסן יחזקאל סיכמה עם מגן מכבי תל אביב עמירן שקלים, שצפוי להיות מושאל מהצהובים לעונה אחת. כזכור, המגן בן ה-23 ששיחק בעונה החולפת בהפועל פתח תקוה, איתה הצליח להישאר בליגת העל, היה אחד השחקנים הראשונים שרצו לצרף בהפועל ראשון לציון. לפני כן, הושאל המגן הצעיר גם להפועל כפר סבא. שקלים יחבור בחלק האחורי לשוער אוהד כהן, שהצטרף לקבוצה לאחר עונה אחת בהפועל באר שבע.

נכון לעכשיו נראה כי הכנות הקבוצה לעונה הקרובה מתנהלות בעצלתיים ולמרות ששמות רבים נזרקו לאוויר והוזכרו כמועמדים, אף שחקן למעט השוערים אוהד כהן ואבירן דלל וכן המגן קובי מוסא לא הצטרף לקבוצה. המאמן ניסן יחזקאל עוקב זמן רב אחרי בלם הונגרי אולם נושא העלויות הכספיות מונע בשלב זה את התקדמות המגעים.

גם בגזרת דיוויד גומז אין חדש. החלוץ הברזילאי סיכם עקרונית באשדוד אולם נפגש פעמיים נוספות עם אנשי ראשון לציון שמנסים לשכנעו להישאר עונה נוספת בקבוצה. בשלב זה נראה שגומז מתקרב יותר לאשדוד. יחזקאל מעוניין מאוד בקשר אסי בלדוט שחתום לעונה נוספת בבני יהודה וכעת ממתינים לתשובתו של יוסי אבוקסיס כדי שאפשר יהיה לדעת אם בלדוט ישאר בשכונה או יהיה זמין לעבור לקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully