וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ: דייויד גומז על סף סיכום לעונה נוספת

16.6.2011 / 23:04

החלוץ הברזילאי, שכבר היה על סף סיכום באשדוד, צפוי להישאר בסופו של דבר בעיר היין אחרי מו"מ מתיש. ריף מסיקה חתם

הפועל ראשון לציון קרובה מאוד להודיע על החתמתו של החלוץ הברזילאי דייויד גומז לעונה נוספת. גומז ניהל מו"מ ארוך ומתיש עם הקבוצה, שבמהלכו אף הרימה ראשון לציון ידיים לאור דרישות כספיות גבוהות מצידו של החלוץ. כזכור, השחקן היה על סף חתימה במ.ס. אשדוד, אך אמש חלה תפנית כאשר מאמן ראשון ניסן יחזקאל הצליח לשכנע את נציגי השחקן לוותר על חלק מדרישותיהם ולהישאר בראשון לציון גם בעונה הבאה.

מי שכבר חתם בקבוצה הוא ריף מסיקה, שגם הוא ניהל היום שיחות ארוכות עם ראשי הקבוצה. מסיקה היה קרוב לחתימה בהפועל באר שבע, אך אמש פוצץ המו"מ בין הצדדים. בראשון לציון החתימו עד כה את השוער אוהד כהן והמגן עמירן שקלים והאריכו את חוזהם של המגן קובי מוסא ושוער המשנה אבירן דלל. בקבוצה עדיין מחפשים אחר בלם זר וחלוץ זר, כאשר בין השמות שעלו נמצא גם חלוצה הזמבי של הקבוצה מהעונה שעברה, רוג'ר סקולה.

בראשון לציון מחכים להתפתחויות בנוגע לקשרים איתי אלקסלסי וליאור ברטקובסקי, ששייכים להפועל תל אביב ומכבי תל אביב בהתאמה ובמידה ולא ישחקו בקבוצותיהם, יגיעו לקבוצה מעיר היין. הקבוצה תערוך מחר בדיקות רפואיות לשחקנים וביום ראשון תפתח את אימוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully