וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: דוד אמסלם "לא רוצה קבוצה בינונית"

19.6.2011 / 18:00

המאמן מעביר את אימון הבכורה בצל הבעיות: "פירוק? לא רוצה לחשוב על זה בכלל". טל וגונזאלס לא הגיעו, בן יוסף דווקא כן

קובי אליהו

כל הכתבות והדיווחים על בית"ר ירושלים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים פתחה הערב (שני) את אימוניה לקראת עונת 2011/12. בדיוק כמו בקיץ שעבר, גם הפעם אימון הבכורה עמד בצל הבעיות הכלכליות וחוסר הוודאות הניהולי השורר במועדון. כזכור, בשלב זה ארקדי גאידמק מתעקש להתנתק מהמועדון ויש חשש שבית"ר תיאלץ לפנות להליכי פירוק. דוד אמסלם, שבשלב זה מוגדר עדיין כמאמן זמני, הוא זה שיעביר בשלב זה את האימונים כאשר עדיין לא ברור האם ישמש כמאמן ראשי בעקבות עזיבתו של רוני לוי.

עידן טל וגונזאלס לא הופיעו לאימון

"אנחנו פותחים היום את האימונים ואני רוצה לדרוש מכל אחד ואחד לתת את הכל", אמר דוד אמסלם לשחקניו באסיפה הראשונה. "בית"ר ירושלים היא קבוצה ששואפת למצוינות וזה מה שאני דורש מכם. אני לא רוצה קבוצה בינונית כי אנחנו לא כאלה".

היו"ר איציק קורנפיין הוסיף: "אני מתרגש ובטוח שגם אתם. אני מקווה שצברתם כוחות בפגרה, אתם תעשו מה שתלוי בכם במאה אחוז, אנחנו נדאג לדברים שלא קשורים למה שקורה על המגרש. תקפידו לעבוד קשה, עבודה קשה בסוף משתלמת. אני מאחל לכם בהצלחה".

כצפוי, לאימון הבכורה לא הגיע הקשר עידן טל, שלא הגיע לסיכום על חוזה חדש עם המועדון. גם ליאור ראובן, משה מישאלוב וכריסטיאן גונזאלס לא הגיעו לאימון. לעומתם, תומר בן יוסף הגיע לאימון למרות שאין לו חוזה לעונה הבאה וכך גם משה בן לולו וגל לוי. בן יוסף אמר לפני האימון: "אני לא שוכח מה המועדון נתן לי, מקווה שדברים יסתדרו".

רוב שחקני הסגל שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה הגיעו לאימון וביניהם: קובי מויאל, סטיבן כהן, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, אריאל הרוש, דן איינבינדר, אבי ריקן ושי חדד. הפנים החדשות היחידות באימון היו של מספר שחקני נוער שהוקפצו על מנת לעבות את הסגל.

אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לאימון הפתיחה. קובי אליהו
אי אפשר בלי זה. אוהדי בית"ר פורצים לאימון/קובי אליהו

האוהדים פרצו לאימון כמיטב המסורת, אך גם מחו על המצב

לאחר האסיפה התפנה המאמן אמסלם גם לדבר עם התקשורת ואמר: "נעבוד קשה ונבנה קבוצה טובה תוך כדי תנועה. אנחנו מרגישים טוב ומה שנותר לנו זה לעבוד. הייתי בקשר עם רוני לוי לאורך כל התקופה והיינו מוכנים לקראת הפתיחה. רוני עזב ואין מה לעשות, אבל ברוב המקרים נשארתי עם אותן הכנות. פירוק? אני לא רוצה בכלל לחשוב על זה. לא מתאים לבית"ר ללכת כמה פעמים בעשור לפירוק, אבל נדע להתייחס לזה אם זה יקרה".

המאמן החדש לא שכח את הקהל בצהוב- שחור, שכמיטב המסורת פרץ לכר הדשא בבית וגן וגרם להפסקת האימון. "כל הכבוד לאוהדים שתמיד נמצאים איתנו. יש כאן המון קהל ומגיע לאנשים האלה הרבה יותר. נעשה הכל כדי לתת להם את זה".

הקפטן אבירם ברוכיאן אמר: "תמיד יש התרגשות ושמחה בתחילת העונה. כל שחקן מקבל תמיכה ונקווה שזה יימשך. אני באופן אישי נתתי הרבה לבית"ר ואתן גם בשנים הבאות. קורנפיין אמר שאנחנו צריכים לשים בצד את הכל ולדאוג לעשות את העבודה על המגרש. נקווה שנוכל להתחזק כדי להתברג בצמרת, אבל ניתן לזמן לעשות את שלו. נציב מטרות רק אחרי מחנה האימונים".

אוהדי הקבוצה, כאמור, הגיעו בהמוניהם לבית וגן, לא לפני שהתכנסו במרכז המסחרי "בית הכרם" הסמוך וקיימו צעדה לעבר האימון. האוהדים מתכוונים לייצר שמחה ולעודד את השחקנים, אבל גם למחות על מצבו הכלכלי של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully