וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "אחרי שגאידמק יחליט, נדע לאן הולכת הקבוצה"

16.6.2011 / 16:01

בבית”ר ירושלים ממתינים בקוצר רוח להחלטתו של ארקדי גאידמק, שהבטיח להעביר כספים אבל ניתק מגע עם הקבוצה. במידה שהכסף לא יעבור, הקבוצה תפנה להקפאת הליכים בבית המשפט

אי הוודאות בבית"ר ירושלים לא נותנת שקט לאף אחד. נכון להיום, במצבו הכלכלי הנוכחי של המועדון וללא הזרמת כספים של הבעלים ארקדי גאידמק או רוכש אחר שכרגע אינו נראה באופק, זהו רק עניין של שבועות עד שהקבוצה תפנה להקפאת הליכים בבית המשפט.

הבעלים ארקדי גאידמק, שהבטיח להעביר בשבוע האחרון ארבעה מיליון שקלים לכיסוי גרעון הקבוצה, ניתק מגע כתוצאה ממהפגנה שנעשתה בביתו, לא העביר את הכסף וטס למספר שבועות ברוסיה כאשר כולם מחכים להחלטתו האם יתנתק מבית"ר או שמא יזרים כספים שיאפשרו לקבוצה לפתוח את העונה הקרובה. במידה וגאידמק לא יזרים כספים ולא יגיע רוכש אחר, הקבוצה תצטרך לעבור להליך משפטי של הקפאת הליכים.

מקורב לבעלים אמר היום: "זה המצב כרגע וכולם מחכים לראות מה ארקדי יעשה. אין כרגע פתרונות אחרים או רוכשים ולכן אם ארקדי יחליט להתנתק הקבוצה תצטרך ללכת להקפאת הליכים. אני מניח שאם עד אמצע יולי לא יימצא פתרון אז קורנפיין כבר יבצע את המהלך".

מעבר להקפאת הליכים, בית"ר צריכה להגיש ב-3 ביולי את התקציב וצפויה לקבל ארכה של שבוע נוסף אך בפועל גם אם תגיש תקציב, היא לא תוכל למצוא במצבה הנוכחי פתרונות כלכליים ובסופו של תהליך התקציב לא יאושר. שוב, המצב בבית"ר באמת לא נראה טוב אך במועדון משדרים אופטימיות ומקווים שבכל זאת יימצא ברגע האחרון פתרון שימנע מהמועדון לגשת להקפאת הליכים. אגב, במידה ותלך בית"ר להקפאת הליכים תהיה זאת הפעם השנייה שהיא עושה זאת ב-10 שנים ובית המשפט עשוי לראות זאת בעין לא יפה ולהערים קשיים. יו"ר המועדון איציק קורנפיין חוזר ואומר כי מבחינתו זהו הפתרון הגרוע ביותר ורק אחרי שימצא את כל האפשריות ייגש אליו.

ביום ראשון הקרוב תפתח הקבוצה את אימוניה בשעה 18:00 בבית וגן. 30 שחקנים הוזמנו לאימון הפתיחה, ביניהים תומר בן יוסף, משה בן לולו שבמועדון מעוניינים להשאירם לאחר שיימצאו פתרונות כלכליים. מאות אוהדים צפויים להגיע לאימון הפתיחה וכמיטב המסורת צפויים לפרוץ למגרש ולהרים את השחקנים על הכתפיים. מנהל הקבוצה מנחם נידם יטוס מחר לגרמניה לסגור על מחנה אימון לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully