וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירם ברוכיאן: "המועדון חזק מכל דבר אחר”

15.6.2011 / 14:18

שחקני בית”ר ירושלים ערכו בדיקות לפני תחילת האימונים בראשון. הקבוצה תקבל 90 אלף יורו ממכירת בואטנג לדנייפרו

ביום ראשון הקרוב תפתח בית"ר ירושלים את אימוניה באופן רשמי, אבל כבר היום (רביעי) הגיעו השחקנים למתקן האימונים בבית וגן כדי לערוך את הבדיקות הרפואיות. בזה אחר זה נכנסו השחקנים כדי לקיים בדיקות מאמץ ובדיקות סיבולת לב ריאה.

קשר הקבוצה דן אייבינדר סיפר לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים: "יש התרגשות לקראת אימון פתיחת העונה, הבדיקות הרפואיות שעברנו היום הם למעשה המפגש הראשון שלנו כקבוצה מאז סיום העונה וזה מרגש בכל עונה מחדש לפגוש את החברים שלך. זה נכון שיש חוסר ודאות סביב הקבוצה, אבל אנחנו מגיעים לאימון הראשון של העונה במטרה אחת והיא לעבוד כמה שיותר קשה. אמנם הפגרה הייתה קצרה ביחס לשנים הקודמות, אבל אני שמח שאנחנו חוזרים למסגרת הקבוצתית".

הקפטן אבירם ברוכיאן אמר: "זה מרגש בכל פעם מחדש לפתוח את העונה ואפשר לומר שהיום התחלנו את העונה באופן מעשי. אנחנו השחקנים מתרכזים בכדורגל ואני בטוח שבסופו של דבר ימצא הרוכש והפיתרון לקבוצה, בית"ר ירושלים זה מועדון גדול ומפואר והמועדון הזה חזק יותר מכל דבר אחר. אנחנו השחקנים נעשה הכל בשביל להשאיר את המועדון הזה חזק כמו שהוא צריך להיות".

אימון פתיחת העונה יתקיים כאמור ביום ראשון הקרוב בבית וגן, כאשר טרם נקבעה שעת האימון, אך התכנון הוא לקיים אותו בשעות הצהריים-ערב. את האימון יעביר דוד אמסלם שמשמש כעת כסמכות המקצועית הראשית עד שמצב הקבוצה יתבהר.

בית"ר ירושלים תקבל 1.5 אחוז על העברתו של דרק בואטנג, שחתם בדנייפרו, ותזכה בכ-90 אלף יורו. כזכור, בואטנג נרכש מחטאפה תמורת שישה מיליון יורו וחתם לארבע שנים בשורות הקבוצה האוקראינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully