וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב התעניינה בחסן אבו זייד

איוניר מעריך את יכולותיו של קשר בני יהודה. מאמצים למצוא שוער. המועדון חתם חוזה אימוץ עם המותג "אנדר ארמור"

מכבי תל אביב תפתח ביום רביעי הקרוב את אימוני טרום העונה, כשנכון להיום צורף רק שחקן אחד חדש לסגל: החלוץ הסנגלי מוסא קונאטה, שסיכם את תנאיו לשנתיים וצפוי לחתום השבוע באופן רשמי.

החל מהבוקר (ראשון) ינסו במכבי להאיץ את נושא החתמת שוער לקבוצה. האופציות שעומדות על הפרק נכון לעכשיו הן גיא חיימוב שחזר מהשאלה בעירוני קרית שמונה, השוער היהודי-פרואני סלומון ליבמן או צירופו של שוער זר. המאמן מוטי איוניר מחזיק בידיו דיסקים והמלצות של כעשרה שוערים זרים שונים.

בהמשך צפויים להצטרף רפי דהן ודיא סבע, כאשר לוואלה! ספורט נודע שהצהובים בדקו לאחרונה את האפשרות לצרף את חסן אבו זייד, קשרה של בני יהודה, אותו אימן איוניר בנבחרת הצעירה. בשלב זה כלל לא ברור אם אבו זייד ישוחרר על ידי מנכ"ל הזהובים משה דמאיו, אך אם כן, הוא עשוי לחצות את הכביש לקרית שלום.

המושאלים עומר ורד וציון צמח יגיעו גם הם לאימון הפתיחה של הצהובים, כאשר גם תמיר כחלון שחתום לשנתיים נוספות, התבקש להגיע אולם עדיין לא ברור אם יישאר בקבוצה או יושאל שוב.

שחקני הנבחרות השונות, מאור בוזגלו, יואב זיו, גל אלברמן, האריס מדוניאנין וסאבו פאביצ'ביץ' קיבלו מספר ימי מנוחה נוספים ויצטרפו לאימונים ביום ראשון הבא. הקשר ג'יבריל סידיבה, שקיבל הודעה שהוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה, טרם מצא אחת ויגיע גם הוא לאימון הפתיחה. הקבוצה תמריא בעוד שבועיים למחנה אימון במירלו שבהולנד ובמסגרתו תקיים שלושה משחקים אימון.

חלק משחקני הקבוצה, בהם ברק יצחקי, אלירן עטר וקלמי סבן, עברו היום מבדקים רפואיים ופיזיים בקרית שלום.

"אנדר ארמור" תלביש את מכבי תל אביב

מכבי תל אביב חתמה על חוזה אימוץ עם מותג ההלבשה האמריקאי UNDER ARMOUR. החוזה הוא לשנתיים ועלות ההשקעה נאמדת בכארבעה מיליון שקל. במסגרת החוזה תעניק החברה ביגוד וציוד לקבוצה הבוגרת ולקבוצות מחלקת הנוער של המועדון. מתן החסות כולל תלבושת משחק, בגדי אימון, נעלי כדורגל וציוד נלווה. המותג האמריקאי מיוצג על ידי ספורטאים מובילים כמו מייקל פלפס, טום בריידי ובובי זאמורה ולאחרונה נכנס לשוק האירופי עם מתן חסות להאנובר וטוטנהאם.

ג'ק אנגלידיס התייחס לעניין ואמר: "שותפות מסוג זה עם אחד מהמותגים המובילים בעולם הספורט מהווה חדשות מצוינות עבור מכבי תל אביב. מן הראוי שמועדון הכדורגל הגדול בישראל יקים שותפות עם חברה כמו אנדר ארמור, אחד המותגים היוקרתיים בעולם הספורט. למותג האמריקאי לציוד ספורט שאיפות גלובליות ההופכות אותו לשותף אידיאלי עבורנו. באמצעות שיתוף הפעולה עם המותג עושה המועדון צעד משמעותי בדרך לסיפוק הביקוש של קהל האוהדים הענק שלו בארץ. התקשרות זו תאפשר לנו להמשיך ולהגשים את השאיפות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully