וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מתמקדים בחיפוש שוער זר

הצוות המקצועי של הצהובים החליט לשנות גישה, מחפשים בחו"ל שוער ותיק ומנוסה. גולדהאר עשוי להגיע ארצה ולהאיץ ההכנות

במכבי תל אביב התקבלה החלטה עקרונית לצרף שוער זר לקבוצה. אם עד לא מזמן היה נדמה שהוחלט על שוער ישראלי שישחק לצידו של ברק לוי הצעיר, כעת נראה כי בצוות המקצועי הוחלט לשנות גישה והנטייה היא לצרף שוער זר, ותיק ומנוסה, כזה שיוכל גם להוות חונך ללוי הצעיר, שסומן כשוער העתיד של המועדון.

בצוות המקצועי מוצפים בכל יום בעשרות הצעות לשחקנים זרים, אולם כעת נראה שמירב המאמצים מופנים למציאת שוער זר, וזאת בלי קשר למשא ומתן המתנהל עם גלעד קצב, סוכנו של לירן שטראובר, שסיים את חוזהו וקיבל הצעה בשכר נמוך יותר לעונה הבאה, כאשר על הפרק עלתה גם האופציה שישמש כשוער שני.

שחקן נוסף שעשוי להצטרף בקרוב הוא החלוץ הסנגלי הצעיר, 18, מוסא קאנוטה, שלמרות שגילו מאפשר לו לשחק בנוער הוא יהיה כנראה בסגל הקבוצה הבוגרת. במכבי, כידוע, רוצים לצרף גם את רפי דהן וסבע דיא.

בתוך כך עשוי הבעלים מיטש גולדהאר להגיע שוב לישראל בשבוע הבא כדי להאיץ את הליך בחירת המנכ"ל החדש למועדון. בסביבתו של הבעלים אומרים כי "גולדהאר רוצה לצרף אדם שיכולות הניהול שלו וכישוריו מתאימים מספיק בכדי להיות חלק מהנהלת מועדון גדול ומכובד כמו מכבי תל אביב, והכוונה שלו היא לבצע בדיקה מדוקדקת לכל מועמד שיעמוד על הפרק".

הצהובים ימריאו ב-27 לחודש למחנה אימון במירלו שבהולנד, שם יפגשו למשחקי אימון את בירשחוט ואנדרלכט הבלגיות ואת קבוצת הבת של בורוסיה מנשנגלדבך הגרמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully