וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א סיכמה עם מוסא קונאטה הסנגלי

החלוץ הסנגלי בן ה-18 סיכם לשנתיים בצהוב. איוניר: "הוא חלוץ עם הרבה פוטנציאל, מקווה שיעזור לנו להצליח במשימות שלנו"

במכבי תל אביב ממשיכים בהכנות לקראת העונה הקרובה, ומלבד החיפושים במועדון אחרי שוער שיחליף את לירן שטראובר, שעזב למכבי פתח תקוה, מחפשים הצהובים לעבות את הסגל שלהם. הערב (רביעי) הודיע המועדון כי הגיע לסיכום עם מוסא קונאטה, חלוץ סנגלי בן 18. קונאטה סיכם באמצעות סוכנו ניר קרין לשנתיים בצהוב, בנוסף לאופצייה להארכת חוזהו בשנתיים נוספת.

החלוץ שנבחן בחודש אפריל והרשים את הצוות המקצועי, נמנה על סגל נבחרת סנגל עד גיל 23, ובעונה שעברה שיחק בקבוצת פ.צ טורה קונדה, שם כבש שלושה שערים ב-13 הופעות בקבוצה. קונאטה הוא ההחתמה הראשונה של הצהובים הקיץ, וצירופו של השחקן הצעיר מראה על השינוי של המועדון במגמת הרכש לקראת העונה הקרובה.

מאמן מכבי תל אביב, מוטי איוניר אמר לאתר הרשמי של המועדון: "קונאטה הוא חלוץ צעיר עם הרבה פוטנציאל שאני מאוד מקווה שימצא את מקומו בקבוצה הבוגרת כבר בעונה הקרובה ויעזור לנו להצליח בכל המשימות העומדות בפנינו". איוניר אף התייחס לעובדה שעוזר המאמן בעונה החולפת, חנן אזולאי, לא ימשיך בעונה הבאה. "אני מודה לחנן על תקופת העבודה המשותפת", אמר איוניר, "הן על תרומתו בעזרה האישית והן על תרומתו לשחקנים". הצהובים עתה יחפשו עוזר במקומו של אזולאי.

אחת הסוגיות הבוערות כאמור במכבי היא סוגיית השוער, כשהצהובים עוקבים אחר מספר שמות. אחד מהם הוא מתיאס איבנייז הארגנטינאי מקבוצת אולימפו, כאשר יחד איתו נמצאים ברשימה גם גיא חיימוב ששיחק העונה בעירוני קרית שמונה וכן השוער היהודי פרואני, סולומון ליבמן, שמחזיק באזרחות ישראלית ואם יובא לקרית שלום ישחק על תקן ישראלי, מה שיאפשר למאמן מוטי איוניר לצרף שחקן זר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully