וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של דלה איינוגבה נשדדה בניגריה

שעתיים לאחר סיום המשחק של הנבחרת מול ארגנטינה, נכנסו חמישה שודדים לביתו של שוער בני יהודה ורוקנו לו את הבית

שעות בודדות אחרי שהיה שותף לניצחון של נבחרת ניגריה על ארגנטינה (1:4), משפחתו של שוער בני יהודה, דלה איינוגבה, נשדדה בביתו באיומי אקדח. לטענת אשתו, חמישה רעולי פנים נכנסו לבית שבו הוא מתגורר בקווארה שבניגריה בסביבות 11 בלילה, שעתיים אחרי סיום המשחק של ניגריה, והפעילו איומים על בני הבית תוך שהם מרוקנים את דברי הערך. מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו שוחח היום (שני) עם איינוגבה והתעדכן כי שלומו טוב וכי הוא לא נפגע בתקרית.

בראיון טלפוני שנערך עימה, סיפרה אשתו של השוער כי היא נמצאת במקום מסתור יחד עם ילדיה מחשש לשלומם, ובכל מקרה המשפחה כבר לא נמצאת בבית שבו אירע השוד. בין השאר היא סיפרה גם כי האירוע השאיר טראומה קשה על הילדים. במהלך השוד לקחו השודדים סכומי כסף גדולים, שני טלפונים ניידים, מפתחות האוטו ודברי ערך נוספים, כאשר לאחר מכן נעלו השודדים את האישה ואת ילדיהם בבית.

אשתו של איינוגבה הדגישה בראיון כי היא לא מרגישה בטוחה והביעה את חששה לשלום הילדים. בינתיים אין ספק ששוער בני יהודה הוא המלפפון החם של הקיץ. השוער הניגרי מועמד לעבור למכבי חיפה ולהפועל תל אביב, כאשר בני יהודה כבר השלימה עם עזיבתו, על אף העובדה שטרם הוגשה הצעה רשמית לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully