וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה דמאיו: "לבד לא אוכל להחזיק את בני יהודה"

הזהובים עדיין במצב עגום אחרי העזיבה של מגן. אבוקסיס נחשב למועמד המוביל לאמן. בקבוצה משלימים עם עזיבת איינוגבה

יממה לאחר ההודעה על מינויו של דרור קשטן למאמן הפועל תל אביב, הגיב מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו ואמר באתר הרשמי של המועדון: "מועדון בני יהודה מאחל הצלחה לדרור קשטן ומצטער שלא עלה בכוחנו להשאירו. כרגע המצב אינו ברור ואני ממשיך לחפש משקיע. מה שבטוח זה שלבד לא אוכל להחזיק את הקבוצה. יהיו הרבה פרסומים בקרוב ואני מציע להתייחס בזהירות לכל אותם פרסומים, אם יהיה משהו חדש אני אודיע זאת בצורה מסודרת".

בשלב זה מכוונים מאמציו של דמאיו למציאת משקיע חיצוני ומקורות מימון נוספים על מנת להעמיד תקציב ראוי לקראת העונה הקרובה. בניגוד לשנים עברו, בהן הייתה בני יהודה מסודרת ומאורגנת, נכון לעכשיו נראה שהכל תחת הקפאה. עד כה לא הוחתם אף שחקן חדש, אין מאמן, אין תאריך ויעד למחנה אימון בקיץ וכל זאת כאשר הקבוצה תצטרך לשחק ב-14 ביולי במסגרת הסיבוב השני של הליגה האירופאית. דמאיו עצמו לא פסל את האפשרות כי יעזוב את המועדון בסופו של דבר, אולם אופציה זו נראית קלושה ביותר ונראה שזה יהיה מפלטו האחרון.

שמותיהם של יוסי אבוקסיס ומשה סיני מוזכרים כרגע כמועמדים למשרת המאמן, כאשר הראשון זוכה לעדיפות. אבוקסיס עצמו כבר הביע באוזני מקורבים את רצונו להגיע לשכונת התקוה. מקורבים למועדון דיברו בימים האחרונים על אופציה נוספת של רמי לוי כמאמן בצוותא עם אייל ברקוביץ', אולם כרגע זו נראית אופציה קלושה למדי. עוד שם שעלה הוא יצחק שום, שסיים ככל הנראה את חלקו בקפריסין ועשוי לשוב ולאמן בישראל.

בגזרת השחקנים נראה כי בקבוצה כבר השלימו עם עזיבתם של השוער הניגרי דלה איינוגבה והקשר לירוי צעירי, אם כי עד כה לא הונחה שום הצעה רשמית לגבי שניהם על שולחנו של דמאיו. הבלם אביב חדד שסיים את חוזהו ומבוקש במספר קבוצות בליגת העל, לא יתנגד להישאר אם יקבל חוזה משודרג בצורה ניכרת. המגן איציק עזוז מבוקש בהפועל תל אביב וגם הוא עשוי לעשות את דרכו למתחם וולפסון בקרוב, אם כי בסביבתו אומרים כי גם בני יהודה זו אופציה טובה מאוד מבחינתו.

אחד מהסימנים להשלמה עם עזיבתו של השוער איינוגבה הוא התעניינותה של בני יהודה בשוער הגנאי דניאל אג'יי, השייך לקבוצת ליברטי הגנאית ונבחרת גאנה הצעירה. אג'יי סומן כאחד השוערים המבטיחים של גאנה וכבר נערכו שיחות לא רשמיות בין סוכנו לבין גורמים בבני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully