וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ניגריה מחצה 1:4 את הסגל המשני של ארגנטינה

סרחיו באטיסטה השאיר את הכוכבים בבית, הגיע לאבוג'ה עם אוסף שחקנים בינוני מאירופה וספג תבוסה. אוצ'ה כבש צמד

נבחרת ניגריה אירחה הערב (רביעי) לראשונה בהיסטוריה את נבחרת ארגנטינה וגם השיגה ניצחון בכורה מולה, כשמחצה 1:4 סגל משני וניסיוני שהעמיד סרחיו באטיסטה במשחקו ה-11 כמאמן האלביסלסטה. ארגנטינה ניצחה את ניגריה בשלושה מפגשי עבר במונדיאלים ונפרדה ממנה פעם אחת ב-0:0 בגביע הקונפדרציות ב-1995, אך למשחק הידידות הפעם הגיעה ללא כל הכוכבים הגדולים ויצאה מושפלת. ניגריה ניצחה את המשחק הכי גדול שנערך במדינה שלה מאז ברזיל הגיעה לביקור והביסה אותה ב-2003, והקדישה את הערב לביו אדפמי, שחקן הפועל ירושלים והפועל תל אביב לשעבר, שנהרג בתאונת דרכים ביוון ב-18 באפריל.

מבין שחקני הסגל הארגנטינאי למשחק באבוג'ה, רק הקפטן פאבלו זבאלטה והבלם אזקיאל גאראי זומנו לקראת הקופה אמריקה. עבור כל השאר הייתה זו הזדמנות להוכיח עצמם לקראת העתיד, כשבעקבות פציעתו של השוער אוסקר אוסטארי, אף זומן בדחיפות דמיאן מרטינז (שוער צעיר שמשתייך לארסנל) כגיבוי לאדריאן גבאריני. בהרכב עצמו ערכו שני שחקנים הופעת בכורה - פדריקו פאסיו מסביליה ואלברטו קוסטה מוולנסיה - כשעוד שבעה המתינו על הספסל בציפייה לקבל דקות ראשונות במדים הלאומיים.

מן העבר השני, המאמן סמסון סיאסיה השיג נקמה ספורטיבית בבאטיסטה, שגבר עליו בגמר האולימפי בין הנבחרות בבייג'ינג לפני שלוש שנים. וינסנט אניימה פתח בשערה של ניגריה וראה את איקצ'וקו אוצ'ה כובש לזכות הנשרים כבר בדקה ה-10. החבורה הלא מתואמת של ארגנטינה התקשתה להיכנס למשחק, ובדקה ה-27 גם השופט מניז'ר פעל כנגדה כששרק לפנדל שלא היה. ויקטור אובינה הרשית מהנקודה הלבנה, ו-12 דקות לאחר מכן טאייה טאיוו הגביה משמאל ואוצ'ה נגח את השני שלו כדי לקבוע 0:3 במחצית גדולה של הניגרים.

החגיגה של ניגריה נמשכה במחצית השנייה, כשהמחליף עמנואל אמניקה הקפיץ באומנות מעל גבאריני האומלל בדקה ה-51. באטיסטה העניק הופעות בכורה גם למתאו מוסאקיו, ניקולאס ברטולו ואלחנדרו קבראל, אבל רק בדקה השמינית של תוספת הזמן המחליף מאורו בוסלי הצליח לכבוש בפנדל את שער הכבוד. לא ברור מה תרם המשחק הזה לבאטיסטה ומה יעשה אותו סגל במשחק הידידות הבא של ארגנטינה, ביום ראשון בפולין. ניגריה יכולה להיות מרוצה עד מאוד לקראת המשחק מול אתיופיה במוקדמות אליפות אפריקה.

משחקי ידידות נוספים:

אוקראינה - אוזבקיסטן 0:2
לאוקראינה: אנטולי טימושצ'וק (54), אנדריי וורונין (60)

יפן - פרו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully