וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן בלאן: "לא הגיע לנו לנצח"

מאמן צרפת היה מאוכזב מהתצוגה ב-1:1 עם בלארוס. לב הגרמני: "היה לנו הרבה מזל". פראנדלי: "איטליה צוברת ביטחון"

מוקדמות יורו 2012 נפתחו אמש (שישי) עם מספר משחקים. גרמניה השיגה ניצחון שישי ברציפות בבית המוקדמות, לא לפני שהתקשתה בחוץ אצל "אחותה הקטנה", נבחרת אוסטריה. איטליה, לעומתה, עשתה זאת בבית עם 0:3 מול יריבה נוחה בהרבה, אסטוניה. איטליה וגרמניה מסמנות עוד וי בדרך ליורו. צרפת סיימה את משחקה ב-1:1 בחוץ נגד בלארוס. ביום שבת יימשכו משחקי המוקדמות.

שחקני נבחרת איטליה אנטוניו קסאנו, ג'וזפה רוסי. רויטרס
קרובים לגעת ביורו 2012. רוסי וקסאנו/רויטרס

פרידריך: "ביצענו הרבה מאוד טעויות"

שער ניצחון דרמטי של מריו גומז בדקה ה-90 העניק 1:2 לנבחרת גרמניה באוסטריה. אחרי שהדיחה אותה כשזו אירחה את יורו 2008, נראה כי סתמה גרמניה את הגולל על התקוות של שכנתה לעלות ליורו 2012. עם 18 נקודות משישה משחקים, פיינליסטית היורו הקודם הבטיחה כמעט סופית את עלייתה.

המגן הגרמני ארנה פרידריך שכבש שער עצמי לזכותה של נבחרת אוסטריה, אמר בסיום: "ביצענו הרבה מאוד טעויות במשחק, והיה לנו לא מעט מזל שהשגנו את הניצחון. זה היה ניצחון חשוב".

יואכים לב, מאמן הנבחרת הגרמנית שחסר במשחק שני שחקני מפתח - הקשר בסטיאן שווינשטייגר והחלוץ מירוסלב קלוזה, הסכים בסיומו של הניצחון הדרמטי עם פרידריך: "היה לנו הרבה מזל במשחק".

אוסטריה לא ניצחה את גרמניה במשחק רשמי מאז גביע העולם ב-1978 בארגנטינה, אז היא גברה על שכנתה 2:3. היא עשתה זאת גם לפני 25 שנים במשחק ידידות. קשר שטוטגרט מרטין הרניק אמר בסיום באכזבה רבה: "אם היינו מנצלים שליש מהמצבים שהגענו אליהם במשחק, היינו יכולים להבקיע עוד שלושה שערים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

פראנדלי: "אנחנו עדיין לא ביורו"

כמו גרמניה, גם נבחרת איטליה, קרובה מאוד ליורו 2012, לאחר שהשיגה ניצחון 0:3 קליל על אסטוניה החלשה. עם חמישה ניצחונות ו-16 נקודות משישה משחקים נראה שלא יהיה כוח בעולם שיעצור את הסווקדרה אזורה מלהשתתף בשנה הבאה בטורניר בפולין ואוקראינה.

"שמרנו על ריכוז גבוה ושיחקנו כדורגל נכון", אמר בסיום מאמן האזורי צ'זארה פראנדלי. "אנחנו עדיין לא ביורו אבל איטליה צוברת ביטחון וזה מה שחשוב כרגע. אנחנו עוד יכולים להשתפר בהרבה אם נעז יותר ונשמור את הכדור על הקרקע דבר שיוכל להביא לידי ביטוי את האיכויות של השחקנים שלנו".

בלאן: "זה היה משחק מאכזב"

נבחרת צרפת ממשיכה את הכושר הרע שלה מהמונדיאל. היא אמנם לא מתרסקת, אבל אפילו היא ציפתה מעצמה להרבה יותר מתיקו 1:1 בחוץ מול בלארוס. עם זאת, נבחרת הטריקולור עדיין בעמדה טובה כדי להגיע לטורניר בשנה הבאה.

"זה היה משחק מאכזב", אמר מאמן נבחרת צרפת לורן בלאן בסיום ההתמודדות. "לא התחלנו את המשחק טוב, חסרנו רעננות ולא הגיע לנו כלל לנצח".

מי ששב לשורות הנבחרת לאחר הניתוח להסרת הגידול מהכבד היה אריק אבידל, אבל כנראה שהוא לא ירצה לזכור את ההופעה לאחר שכדור שפגע בו חדר לרשת נבחרתו והעלה את בלארוס ליתרון מוקדם במשחק.

הידינק מתקרב לצ'לסי?

אם מישהו רוצה עוד רמז לכך שחוס הידינק ממשיך להתקרב בצעדים גדולים לקראת חזרה לצ'לסי, הרי שאמש (שישי) הוא קיבל טיפ נוסף. הידינק ונבחרת טורקיה, אותה הוא מאמן, סיימו את משחקם במסגרת מוקדמות יורו 2012 עם בלגיה בתיקו 1:1, אלא שהמאמן ההולנדי טען שהוא לא יכול להבטיח כי במשחק המוקדמות הבא של הנבחרת שייערך בספטמבר הוא יהיה האיש על הקווים.

"אני לא יכול להבטיח שאדריך את טורקיה במשחק הבא שלה נגד נבחרת קזחסטן ב-2 בספטמבר", לפחות לא כרגע, אמר הידינק לשאלת העיתונאים בסיום המשחק. "אני אוהב תמיד להיות מאוד ברור. אני יכול לומר שפורמלית יש לי חוזה בטורקיה עד 2012". עם זאת, ציין המאמן שיש לו סעיף יציאה מהחוזה.

הידינק עוד נשאל האם הוא מצוי בקשר עם הבעלים של צ'לסי רומן אברמוביץ', ואמר: "אני בחופשה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully