וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון - מלטה: אי אמון

לאחר שהתקשתה מולה במשחק הקודם וניצחה בדוחק, אלופת אירופה 2004 מקווה לשמור על הפסגה (שבת, 21:30, 5+ לייב)

אלופת אירופה מודל 2004 מוליכה את בית ו', הבית הישראלי, בתום חמישה מחזורים והיא מקווה להמשיך לעשות כך גם אחרי משחקה הביתי מול נבחרת מלטה (שבת, 21:30, שידור ב-5+ לייב), במשחק שייפתח אחרי סיום המשחק בין ישראל בלטביה. ליוון 11 נקודות משלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. במשחק הקודם שלה במסגרת מוקדמות יורו 2012 במלטה, ניצחה הנבחרת היוונית בקושי עם שער נגיחה בדקה ה-94 של ואסיליס טורוסידיס, אבל אגרה שלוש נקודות יקרות. כנראה שבביתה זה כבר יהיה הרבה יותר קל.

מי שזכה לזימון בכורה לנבחרת על ידי המאמן פרננדו סנטוס הוא בלם שאלקה קיריאקוס פאפאדופולוס. כמו כן, החלוץ בן ה-22 סטפאנוס אתנסיאדיס זומן לסגל הנבחרת בפעם הראשונה, זאת בעקבות היעדרותו מהתמודדות של חלוץ סלטיק גיורגוס סמאראס.

החלוץ ניקוס ליברופולוס והשוער אלכסנדרוס צורבאס, כמו גם קוסטאס חלקיאס ומיכאליס סיפאקיס סוחבים פציעות, כך שנראה כי דימיטריס קונסטנטופולוס יערוך הופעה ראשונה בהרכב. סוקרטיס פפסטטופולוס וגיורגוס צבאלס מושעים.

השינוי היחיד בסגל מלטה המדורגת אחרונה בבית ו' הוא צירופו של איבן וודס. מאמן הנבחרת המלטזית ג'ון בוטגייג מודע לקושי המשחק נגד יוון, אבל בכל זאת נותר אופטימי: "כולם מודעים ואומרים שיהיה לנו קשה מאוד, אבל אני מקווה שנוכל לעשות הופעה חיובית, כפי שהצגנו במשחק הקודם נגד יוון, בחודש מרץ האחרון כשהפסדנו בדקת הסיום".

במחזור הבא שייערך ב-2 בספטמבר תתארח יוון ברמת גן, אצל נבחרת ישראל במשחק שיכול להיות קריטי עבור שתיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully