וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורו: פורטוגל ניצחה 0:1 את נורבגיה

שער של פוסטיגה הספיק לפורטוגלים לקחת נקודות יקרות. אנגליה חזרה ל-2:2 מול שוויץ. רוסיה ניצחה את ארמניה

קמפיין מוקדמות יורו 2012 נמשך הערב (שבת) עם תשעה משחקים נוספים, כשניחוחות היורו המתקרב כבר מגיעים לאפם של האוהדים. מי שאכזבה היום בגדול הייתה, ששוב לא ניצחה בבית והפעם נפרדה משוויץ בתיקו 2:2, אחרי שכבר פיגרה 2:0. לשמחתם של האנגלים, מונטנגרו פספסה את הצ'אנס לעבור אותם כשסיימה ב-1:1 ביתי עם בולגריה.

רוסיה החברה באחד מהבתים הצמודים ביותר במוקדמות, חזרה בעצמה מפיגור, אבל בנגידו לאנגליה, היא גם מצאה את הדרך לניצחון וה-1:3 שלה על ארמניה השאיר אותה במקום הראשון בבית ב'. מאוחר יותר סלובקיה גברה על אנדורה 0:1 בלבד והיא צמודה לרוסים, כשגם אירלנד לא נותרה רחוקה, כשניצחה 0:2 בחוץ את מקדוניה. במשחק שסגר את הערב התקשתה פורטוגל מול נורבגיה, אך לבסוף הנחילה לה הפסד ראשון בקמפיין כשגברה עליה 0:1.

ג'ון טרי בלם נבחרת אנגליה. רויטרס
תיקו מאכזב. טרי/רויטרס

בית ב'

רוסיה - ארמניה 1:3

אחרי ה-0:0 בין השתיים בירבאן בחודש מרץ, רוסיה ידעה שאסור לה לאבד נקודות במיוחד כאשר העניינים בבית צמודים מאוד. ידעה וגם פעלה בנושא. דווקא הארמנים עלו ליתרון בדקה ה-25 לאחר מתפרצת מהירה במיוחד. יורה מובסיסיאן העביר מסירת רוחב למרכוס פיזלי, שמול איגור אקינפייב לא התבלבל ובעט פנימה וזה 0:1 לארמניה. דקה חלפה והרוסים מצאו את השוויון כשהגבהה של אלכסנדר אניוקוב מצאה את רומן פאבליוצ'נקו, שבעט מהאוויר וזה 1:1. הרוסים השלימו את המהפך בדקה ה-59 עם שער נוסף של חלוץ טוטנהאם, שהפעם בעט מחמישה מטרים פנימה אחרי הגבהה של איגור סאמשב, 1:2 לרוסיה. הנבחרת האורחת כבשה את השלישי בדקה ה-73 לאחר שיורי ז'ירקוב הוכשל ברחבה. פאבליוצ'נקו בעט את הפנדל וקבע 1:3.

סלובקיה - אנדורה 0:1

בית ב' עשוי להיות מוכרע בסופו של יום בהפרש שערים והסלובקים ראו במשחק נגד האנדורים הזדמנות פז לשפר את זה שלהם, אבל הסתפקו בניצחון מזערי. השוער האורח חוסה אנטוניו גומס בלם שוב ושוב את מרבית הניסיונות של הנבחרת המארחת, אבל נכנע פעם אחת לבעיטה של מירוסלב קרהאן הוותיק, שכבש בדקה ה-64.

מקדוניה - אירלנד 2:0

החבורה של ג'ובאני טראפטוני יצאה לסקופיה, המקום בו כשלה פעמיים בעבר, כשהוא יודעת ששתי היריבות שלה על הכרטיס ליורו כבר השיגו ניצחונות. החוד של האירים היה חבול במקצת, כשרובי קין נאלץ לעבור מבחן כשירות לפני המשחק, אבל משהיה על הדשא, הכל הסתדר. כבר בדקה ה-7 קיבל החלוץ כדור, וירה מ-16 מטרים טיל חד שנעצר רק ברשת, כדי להעלות את האורחים ליתרון. מקדוניה נכנסה להלם והחלה לתקוף את שערו של גיבן, אבל דווקא קין היה זה שהכה פעם נוספת, כשבדקה ה-36 קיבל כדור וממרכז הרחבה כבש את השני שלו ושל אירלנד. הקהל המקומי דחף את המארחים לחזור ולהילחם, ואכן, מקדוניה קיבלה את ההזדמנות שלה בדקה ה-41, אבל טריקובסקי החמיץ פנדל, ועד לסיום ההגנה האירית עשתה את העבודה, וחגגה ניצחון יקר ששומר אותה חזק בתמונת העלייה.

בית ז'

אנגליה - שוויץ 2:2

נבחרת שלושת האריות שוב מגמגמת. אנגליה, שהייתה חייבת ניצחון ביתי מול שוויץ, פיגרה כבר 2:0 במחצית הראשונה אך הצליחה לחזור ל-2:2. גם זה לא יכול לנחם את פאביו קאפלו יותר מדי, שכן הנבחרת שלו אמנם שמרה על המקום הראשון, אך יש לה כרגע 11 נקודות בלבד.

הנבחרת של אוטמר היצפלד עלתה ליתרון בדקה ה-32. בעיטה חופשית של טרנקילו בארנטה עברה את כל ההגנה ואת ג'ו הארט וחדרה פנימה כדי לקבוע 0:1 לשוויץ. שלוש דקות בלבד חלפו ובארנטה כבש את השני שלו, שוב בבעיטה חופשית. הפעם זה היה מזווית קשה, אך הכדור חדר פנימה לאחר שג'יימס מילנר פירק את החומה וגם הארט לא הצליח להושיע.

האנגלים הצליחו לרדת למחצית בפיגור 2:1, לאחר שיוהאן ג'ורו הכשיל ברחבה את חברו לארסנל, ג'ק ווילשר. פרנק למפארד בעט את הפנדל פנימה וצימק. האנגלים מצאו את השוויון בדקה ה-51 כשלייטון ביינס הוריד על החזה הגבהה של מילנר היישר לאשלי יאנג, שבעט חזק פנימה כדי לקבוע 2:2.

מונטנגרו - בולגריה 1:1

מונטנגרו הייתה יכולה להיות המנצחת הגדולה של הערב אם הייתה מנצלת את התיקו של אנגליה, אבל היא בעצמה לא הצליחה לנצח בפעם השישית ברציפות בפודגוריצה, ונשארה במקום השני. רדומיר דג'אלוביץ' העלה את מונטנגרו ליתרון בדקה ה-52, אבל איבלין פופוב השווה כעבור 14 דקות והעניק למאמן לותר מתיאוס תוצאה יחסית טובה שעושיה להציל אותו זמנית מפיטורים אפשריים. בלם מכבי תל אביב, סאבו פאביצ'ביץ', שיחק 81 דקות במדי המארחת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בית ח'

איסנלד - דנמרק 2:0

הדנים המתינו 60 דקות ארוכות ברייקיאוויק, אבל אם האיסלנדים קיוו להפתיע, הרי שבסופו של יום הם ממשיכים לספור 22 משחקים ללא ניצחון על האורחת. לאסה שונה מניימיכן כבש ראשון בדקה ה-60, כריסטיאן אריקסן מאייאקס המבטיח הכפיל כעבור רבע שעה בדיוק ודנמרק אספה שלוש נקודות חשובות בזכות שני ליגיונרים שמשחקים בליגה ההולנדית.

פורטוגל - נורבגיה 0:1

הפורטוגלים פתחו את הקמפיין רע מאוד, כשמלבד התיקו במשחק הפתיחה מול קפריסין, הגיע הפסד כואב לנורבגים באוסלו. מאז הצליחה החבורה של פאולו בנטו להתאושש ולחזור למעגל הניצחונות, והערב הי חיפשה לסגור מעגל, להנחיל הפסד ראשון ליריבתם ולהיצמד אליה בראשות הבית. מהפתיחה היתה השליטה במגרש כל כולה של הפורטוגלים, כשכריסטיאנו רונאלדו, שהגיע בכושר נהדר אל הנבחרת, טיווח שוב ושוב את שערם של האורחים, אך לא מצא את הרשת.

במחצית השניה היה נדמה שמשהו משתחרר בהתקפה הפורטוגלית, ובדקה ה-53 זה בא לידי ביטוי, כשכדור רוחב של נאני מצא את הלדר פוסטיגה שדחק מקרוב את הכדור לרשת. הנורבגים, שהגיעו לשער בסך הכל 3 פעמים במהלך המחצית הראשונה, לא הצליחו לייצר שום דבר במחצית השניה, ואיפשרו למארחים לנסות ולהכפיל את יתרונם, אך בסיום הם הסתפקו גם בניצחון הדחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully