וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביליץ': "אנחנו בעמדה טובה לעלות ליורו"

מאמן נבחרת קרואטיה יודע שה-1:2 הדרמטי על גאורגיה קירב אותו לפולין ואוקראינה: "נכנסו קצת להלם אחרי השער הראשון"

קרואטיה חיכתה 16 שנים להשיג ניצחון באצטדיון פוליוד, ואמש (שישי) היא השיגה אחד מתוק יותר, שהעלה אותה זמנית לראשות טבלת בית ו', הבית בו גם משחקת נבחרת ישראל, כשהיא עם 14 נקודות.

הקרואטים, שספגו הפסד במפגש הקודם נגד נבחרת גאורגיה בחוץ, התקשו גם הפעם ונקלעו לפיגור אחרי 17 דקות. אלא שהלחץ שהפעילה הנבחרת המארחת הביא להם לבסוף את הניצחון הדרמטי 1:2, אחרי מהפך שביצעה הנבחרת בדקות 76 ו-78 משערים של מריו מנדז'וקיץ' וניקולה קאליניץ'.

"שער הניצחון שלי היה שקיבלתי זריקת ביטחון גדולה בבלקבורן בסיומה של העונה", אמר חלוץ הרוברס קאליניץ' בסיומו של המותחן. "הדבר החשוב ביותר זה שהשגנו שלוש נקודות יקרות ביותר, אחרי שהשבנו מלחמה".

עד המשחק אתמול, קרואטיה סיימה שישה משחקים בתיקו ושלושה בהפסד באצטדיון, מאז שקיבלה עצמאות ב-1995, ונראה היה שהשד נשאר אי שם ברחבי המקום לאחר שקרואטיה נקלעה לפיגור המוקדם מהשער של ג'אבה קנקאבה. עם תמיכה אדירה של 35 אלף אוהדים משולהבים שדחפו בעזרת שירה ואבוקות הגיע המהפך.

ביליץ': "קשה לשבור נבחרות כמו גאורגיה"

"אני חייב לברך את השחקנים שלי שהראו עמידות והרבה אופי אחרי מחצית ראשונה לא טובה שלנו", אמר בסיום מאמן נבחרת קרואטיה סלאבן ביליץ'. "זה ניצחון חשוב מאוד אחרי שרשרת אי הניצחונות באצטדיון הזה.

"קשה מאוד לשבור נבחרות כמו גאורגיה שמגנות עם 10 שחקנים מאחורי הכדור", הוסיף המאמן ביליץ', "אבל החילופים שלנו השתלמו, וגם האסטרטגיה שלנו במחצית השנייה - לשחק באגפים ולנסות לחדור לתוך הרחבה מה שיותר פעמים.

"נכנסנו קצת להלם אחרי השער שספגנו, והשחקנים היו חסרי סבלנות במחצית הראשונה", המשיך המאמן, "אבל אני מאמין שאנחנו נמצאים בעמדה טובה בבית ממנה יהיה אפשר להעפיל ליורו 2012".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully