וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו 2012: קרואטיה ניצחה 1:2 את גאורגיה

האורחים עלו ליתרון משער של קנקאבה (17), אבל הקרואטים הצליחו לאזן עם מנדז’וקיץ’ (76), וקאליניץ’ השלים מהפך (78)

משחקי המחזור השביעי בבית ו' של מוקדמות יורו 2012 נפתחו הערב (שישי) עם דרמה גדולה בספליט במפגש בין קרואטיה לגאורגיה. האורחים עמדו על סף הפתעה ענקית כשעלו ליתרון בדקה ה-17 משער של ג'אבה קנקאבה, וטימורי קצבאייה כבר החל לדמיין את שיחזור הניצחון על הקרואטים בטביליסי ואת העלייה המדהימה של הנבחרת הקטנה שלו לפסגת הבית, אבל במחצית השנייה המקומיים הפכו את הקערה.

אחרי שלחצו ללא הרף, החמיצו פעם אחר פעם ומצאו שלוש פעמים את הקורה, הגיע השוויון המיוחל של מריו מנדז'וקיץ' בדקה ה-76, וכעבור שתי דקות בלבד סידר ניקולה קאליניץ' המחליף את שער הניצחון לסלאבן ביליץ', שטיפס למקום הראשון בבית על חשבון יוון, לפחות עד שהיוונים יפגשו את מלטה מחר, ועל הדרך שבר את הקללה על האצטדיון בספליט, בו לא ניצחו הקרואטים בתשעת משחקיהם הקודמים.

קרואטיה ניצבת כעת במקום הראשון בבית עם 13 נקודות ומאזן שערים של 3:10 משישה משחקים, כאשר יוון מדורגת שנייה עם 11 נקודות ומאזן שערים 2:5 מחמישה משחקים. ישראל עדיין שלישית עם עשר נקודות משישה משחקים (מאזן שערים 6:8), בעוד גיאורגיה נותרה מאוכזבת במקום הרביעי עם תשע נקודות משבעה משחקים (מאזן שערים של 5:5).

מהלך המשחק

דקה 1 - קרואטיה סיכנה את שער האורחים כבר אחרי 45 שניות, כשדריו סרנה שלח כדור חופשי מסוכן לתוך הרחבה, גיורגי לוריה התעופף היטב והדף לקרן.

דקה 17 - גול! הגיאורגים יצאו להתקפה מהירה שהסתיימה בהרמה מדויקת של דויד סיראדזה מאגף ימין הישר לראש של ג'אבה קנקאבה, שהתרומם נהדר ונגח חזק לרשת - 0:1 לגיאורגיה.

דקה 25 - הקרואטים ההמומים החלו לתקוף יותר ויותר, ולוקה מודריץ' היה קרוב מאוד לשוויון כשפצצה שלו מקצה הרחבה נהדפה בקושי על ידי לוריה וניתזה מהקורה החוצה.

דקה 37 - המקומיים המשיכו להתקרב, והפעם מריו מנדז'וקיץ' הסתובב יפה בתוך הרחבה, אך שיחרר בעיטה חלשה שנקלטה על ידי לוריה.

דקה 58 - אחרי פתיחה חלשה למחצית השנייה, קרואטיה חזרה ללחוץ והפעם הגיע תורו של אדוארדו דה סילבה למצוא את המשקוף.

דקה 62 - הקרואטים קיבלו הזדמנות פז להשוות כשזכו לכדור חופשי מ-18 מטר, אבל דריו סרנה לא הצליח לעבור את החומה של הגאורגים.

דקה 69 - סרנה שוב חולל מהומה ברחבה בכדור רוחב שמצא את ניקולה קאליניץ', אבל המחליף נבלם בתוך תיבת החמש על ידי לוריה הנהדר.

דקה 71 - סרנה שוב הרעיד את המשקוף של האורחים בבעיטה חופשית עוצמתית, והקהל בספליט המשיך לתפוס את הראש בייאוש.

דקה 76 - גול! דאבל פס מצוין בין המחליפים קלאסניץ' וקאליניץ' הסתיים במסירה של האחרון למריו מנדז'וקיץ' הפנוי, שמחמישה מטרים פרץ את הסכר - 1:1.

דקה 78 - גול! אדוארדו דה סילבה פרץ מימין ואיתר את קאליניץ' הפנוי, שהצליח להשלים מהפך בזק - 1:2 לקרואטיה.

הרכב קרואטיה: ודראן רונייה, ודראן צ'ורלוקה, יוסיפ סימוניץ', אוגניין ווקוייביץ' (טומיסלב דוימוביץ' 71), דניאל פראניץ', דריו סרנה, לוקה מודריץ', איבן פרישיץ' (איבן קלאסניץ' 71), ניקיצ'ה ילאביץ' (ניקולה קאליניץ' 46), מריו מנדז'וקיץ', אדוארדו דה סילבה.

הרכב גאורגיה: גיורגי לוריה, זוראב חיזאנישווילי, קאחה קלאדזה, גוראם קאשיה (ז'אנו אנאנידזה 80), לאשה סאלוקבדזה, גיה גריגלאבה, אקקי חובוטיה, דאטו קריבקליה, ג'אבה קנקאבה, אלכסנדר יאשווילי (מורטאז דאושווילי 61), דויד סיראדזה (ולדימיר דבאלשווילי 56).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully