וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטביה - ישראל: בוזגלו תורגל בהרכב, נאתכו על הספסל

לואיס פרננדז תרגל הרכב התקפי (19:30, ערוץ 10). אלמוג כהן אמור לפתוח עם זהבי בקישור האחורי. תומר חמד ישחק בחוד

מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז מתכנן לפתוח עם הרכב התקפי במשחק הגורלי בלטביה (שבת, 19:30, שידור ישיר בערוץ 10), בו הנבחרת חייבת ניצחון במטרה לשמור על סיכוייה בבית ו' של קמפיין מוקדמות יורו 2012. מאור בוזגלו, ליאור רפאלוב והקפטן יוסי בניון אמורים לשחק מאחורי תומר חמד. אלמוג כהן, שהיה בספק בגלל פציעה, תורגל בקישור האחורי לצד ערן זהבי. ביברס נאתכו, שנראה בטוח בהרכב באימוני השבוע, תורגל באימון המסכם בהרכב השני. בחוליה האחורית אין שינויים: יובל שפונגין ורמי גרשון ישחקו באגפים בעוד טל בן חיים ודקל קינן יהיו שני הבלמים.

הערב (שישי) קיימה הנבחרת את האימון המסכם באצטדיון בריגה. האימון ערך כשעה והתנהל בקצב טוב מאוד. פרננדז היה פעיל מאוד ועבר שחקן שחקן בכדי לתת לו הוראות טקטיות. בכל פעם שאחד השחקנים איבד כדור המאמן צעק כאילו שכל הקבוצה עשתה טעות. הצרפתי ביקש מהשחקנים להיות מרוכזים כל הזמן ולא לאבד כדורים בחלק האחורי כדי לא לקבל גולים מיותרים כמו בביקור הקודם בלטביה בקמפיין הקודם (1:1).

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון נכח גם הוא באימון יחד עם אחיו, עמוס. לוזון לא שוחח עם השחקנים ואמר לאנשי ההתאחדות: "אוי ואבוי אם לפני משחק כזה צריך להחדיר מוטיבציה בשחקנים". בהמשך קיימה הנבחרת את ארוחת השבת במלון, כאשר רמי גרשון היה אחראי על הקידוש.

בעקבות ניצחונה של קרואטיה על גאורגיה (1:2), עלתה החבורה של סלאבן ביליץ' זמנית לראשות הבית עם 13 נקודות. אם יוון תנצח את מלטה כצפוי היא תעלה לפסגה עם 14 נקודות ולכן ישראל חייבת לנצח כדי לשמור על סטטוס קוו. שלוש נקודות ישוו את מספר הנקודות של הנבחרת לזה של קרואטיה כאשר לישראל יהיה משחק עודף ולמעשה ישמרו את הנבחרת בחיים לפני המשחקים הגורליים מול יוון וקרואטיה בספטמבר. כל תוצאה אחרת מלבד ניצחון בלטביה משמעה פגיעה אנושה בסיכויי הנבחרת לסיים באחד משני המקומות הראשונים ולמעשה תהווה את סיום הקמפיין.

שחקני הנבחרת התלוננו במהלך השבוע על עייפות כתוצאה מהאינטנסיביות באימונים במחנה באוסטריה, אבל בנבחרת הסבירו שדרושה השקעה גדולה יותר בגלל הפגרה לה זכו חלק מהשחקנים לפני המחנה. מבחינת ההכנות למשחק, לואיס פרננדז עדיין לא ערך את התדרוך הטקטי לקראת המשחק. אסיפת הווידאו תיערך בשלב מאוחר יותר, כששחקני הנבחרת יקבלו נתונים על שחקני היריבה.

מאז שהנבחרת נחתה בלטביה, פרננדז לקח את יוסי בניון, דודו אוואט וטל בן חיים מספר פעמים לשיחות. המכנה המשותף – שלושתם נכחו בשיחות יחד וקיבלו את הדגשים שהם צריכים להעביר לשאר שחקני הנבחרת.

פרננדז הבהיר לשלושה: "אתם השלד המרכזי של הנבחרת ואני מצפה שתעזרו לשאר השחקנים". מעבר לכך, הצרפתי העביר לשלושה דגשים כלליים לגבי שיטת המשחק, אותם ירחיב בהמשך באסיפה המסכמת.

לידיעת האוהדים שיגיעו למשחק: מזג האוויר באזור המשחק הוא נוח. מחר הוא צפוי להיות בהיר, אך מאוחר יותר הטמפרטורות יירדו בהדרגה (בין 11 ל-22 מעלות).

הרכב משוער, נבחרת ישראל: דודו אוואט; יובל שפונגין, דקל קינן, טל בן חיים, רמי גרשון; אלמוג כהן (ביברס נאתכו), ערן זהבי, ליאור רפאלוב, יוסי בניון, מאור בוזגלו; תומר חמד.

לטביה: סגל צעיר, כושר לקוי

הנבחרת הלטבית מגיעה למשחק עמוסת בעיות. עם ארבע נקודות מחמישה משחקים, בלטביה מבינים כי הקמפיין אבוד והמאמן אלכסנדר סטארקובס ניצל זאת כדי לזמן מספר צעירים לא מנוסים לסגל. הדאגה המרכזית בלטביה נעוצה בכושר של השחקנים, אשר רובם סיימו את העונה בסוף אפריל או תחילת מאי.

החלוץ מאריס ורפאקובסקיס (31), הוא מלך השערים של הנבחרת ואחד הכוכבים שלה, סבל מפציעה ולא ברור אם יוכל ליטול חלק במשחק. הקשרים איבן לוקיאנוב ואנדריי רובינס לא ישחקו. הבעיה המרכזית היא בחוד וההתלבטות היא בין להציב שחקן לא מנוסה (אדגר גאוראץ' או דאניל טורקובס, שניהם בני 23) או את אלכסנדר צאונה שהוא קשר, בחוד.

"נעבוד קשה ככל האפשר כדי להשיג תוצאה טובה, אבל זה יהיה מאוד קשה. אנחנו מבינים שאין לנו סיכויים רבים לסיים בראש הבית, אבל נוכל לשנות את הגורל של קבוצות אחרות", אמר סטארקובס. "זה זמן טוב עבורנו להכשיר שחקנים צעירים לנבחרת הבוגרת. המטרה שלנו היא לשחק טוב ולהשיג תוצאה טובה. יש לנו מידע שישראל חוששת מאיתנו. הם צריכים שלוש נקודות נגדנו. נעשה כמיטב יכולתנו כדי לנצח לעיני האוהדים שלנו. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשחק רע".

ההרכב המשוער: אנדריי ואנינס, אוסקר קלאבה, דניס איבנובס, קספר גורקס, דניס קצ'אנובס, ארטיס לאזדינס, מקסים רפלסקיס, יוריס זיגאייבס, אלכסנדר צאונה, אנדראס פרפלוטקינס, ארטיום רודנבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully