וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רונאלדו כבש שלושער, ריאל ניצחה 0:4 את חטאפה

שלושער של רונאלדו ב-0:4 של ריאל על חטאפה השהה את חגיגות האליפות של ברצלונה וקירב אותו לתואר מלכות השערים

בריאל מדריד כבר השלימו עם העובדה שהאליפות לא תלך בכיוונם העונה, ותישאר בברצלונה, אבל זה לא אומר שהם רצו להעניק ליריבה השנואה את צלחת האליפות בעצמם. שחקניו של ז'וז'ה מוריניו ידעו שכל תוצאה הערב (שלישי) מלבד ניצחון תזכה את ברצלונה באליפות מבלי שהקאטלנים יצטרכו לעלות על הדשא, והצליחו להשהות מעט את החגיגות, לפחות עד מחר (אז תפגוש קבוצתו גווארדיולה את לבנטה בחוץ) עם 0:4 ביתי על חטאפה. בנוסף לניצחון, הרי שקיבלנו עוד פרק במאבק על מלכות השערים בליגה הספרדית, כשכריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער גדול, העלה את מאזנו העונה ל-36 שערי ליגה והגדיל את יתרונו על ליאונל מסי בלא פחות מחמישה שערים. האם יצליח הארגנטינאי לצמק את הפער? כנראה שזה תואר אחד שיילך בכיוונה של ריאל.

מלבד משחקה של ריאל, קיבלנו כמה מאבקי תחתית לוהטים, כשבמרכזם דפורטיבו לה קורוניה, שהסתבכה בשבת וירדה אל מתחת לקו האדום, חזרה לעצמה בדיוק בזמן עם ניצחון ביתי חשוב על אתלטיק בילבאו, 1:2. בדומה ללה קורוניה, גם ראסינג סנטאנדר השיגה ניצחון חשוב בתחתית על קבוצה מהחלק העליון של הטבלה, כשהפכה פיגור מוקדם מול אתלטיקו מדריד לניצחון 1:2. מלאגה השיגה ניצחון 0:2 על ספורטינג חיחון, והבטיחה לעצמה את ההישארות בליגה.

ריאל מדריד - חטאפה 0:4

הבלאנקוס ידעו שהעונה שלהם כבר בשלב הפרוטוקול בלבד לפחות בכל הנוגע למאבק האליפות, והתרכזו במאבק השני שלהם: הבטחת תואר מלכות השערים לכריסטיאנו רונאלדו על גבי ליאונל מסי. ואכן, לא לקח לפורטוגלי הרבה זמן לחפש את השער, ולאחר כישלון מבעיטה חופשית ממצב קורץ, הוא מצא את הרשת בדקה ה-24, כשנגח מסירה מצויינת של אוזיל אל הרשת. חטאפה לא ממש היתה בתמונה במחצית הראשונה, אבל דקה לפני המחצית היא לא היתה רחוקה מלכבוש את השיוויון, אבל הנגיחה של קולונגה נעצרה על ידי ההגנה, והניסיון השני שלו התגלגל החוצה.

גם המחצית השניה היתה כולה מלחמה של רונאלדו להגדלת יתרונו על מסי, כשהפורטוגלי מקבל הזדמנות קורצת בדקה ה-53, אבל הבעיטה החופשית החדה ששלח מ-20 מטרים טסה ליד הקורה והלכה החוצה. אבל אל דאגה, ההגנה של חטאפה נחלצה לעזרתו של שחקנה של ריאל כשאוסטרי יצא רע אל היגואין, הכדור הגיע אל אוזיל שמצא את רונאלדו פנוי ברחבה, והאחרון השתעשע עם הכדור עד שכבש את שערו ה-35, ועבר בזאת את פרנץ פושקאש במספר שערי ליגה לעונה בודדת. אוהדי הבלאנקוס קיבלו עוד סיבה לחגיגה בדקה ה-77, כשראו את קארים בנזמה עולה כמחליף ומיד מקבל כדור נהדר מצ'אבי אלונסו וכובש שער נהדר.

אבל זה לא נגמר. בדקה ה-87 יצאו המארחים לעוד מתפרצת, אדבאיור פירגן לרונאלדו וסידר לו מצב נוח מול שוערה של חטאפה, אבל הפעם הבעיטה של הפורטוגלי לא הצליחה להכניע את אוסטרי, למורת רוחו של רונאלדו. דקה מאוחר יותר נבחן שוב הריכוז של שוער האורחים, כשצ'אבי אלונסו שיחרר טיל נהדר מ-30 מטרים, אבל אוסטרי הדף מצויין לקרן. ואז, כשהיה נדמה שהמשחק כבר גמור, קיבל רונאלדו את ההזדמנות האחרונה, כשהכשלה ברחבה הובילה לפנדל, הפורטוגלי ניגש לבעוט והקפיץ בקלילות פנימה את מספר 36, השביעי שלו בשלושה ימים, והוא יכול כבר להרגיש את תואר מלכות השערים. חטאפה, שידעה שסיכוייה לצאת מהברנבאו בשלום קלושים, עדיין מעל לקו האדום, אבל היא חייבת נקודות בדחיפות בשני המשחקים הבאים שלה, אחרת היא עלולה למצוא את עצמה בליגת המשנה.

דפורטיבו לה קורוניה - אתלטיק בילבאו 1:2

המארחים שנאבקים בכל הכוח כנגד הירידה נראים נורא בשבועות האחרונים, ומצאו את דרכם אל מתחת לקו האדום, והערב הם ידעו שהם חייבים ניצחון ביתי כדי להישאר עם הראש מעל למים. אלא שכבר בדקה השלישית עלתה בילבאו ליתרון, כשדויד לופז בישל לגאיזקה טוקרו את השער הראשון במשחק. דפורטיבו לא נשברה וחזרה למשחק בדקה ה-22, כשאדריאן מצא את השיוויון. שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת שוב עד למחצית השניה, ואז החל הלחץ של המארחים. בדקה ה-71 הם מצאו את מבוקשם, כשקאסטיו מבילבאו דחק את הכדור לשערו שלו, דפורטיבו חגגה את שער הניצחון קיבלה 3 נקודות יקרות במאבק הירידה. בילבאו לעומת זאת איבדה נקודות יקרות במאבק על הכרטיס לאירופה ועלולה ליפול עד למקום השביעי.

ראסינג סנטאנדר - אתלטיקו מדריד 1:2

כבר במחצית שמעו שחקני סנטאנדר על ניצחונה של דפורטיבו לה קורוניה, וידעו שגם הם חייבים לעשות את העבודה. בדיוק כמו במשחק המוקדם, גם פה הקבוצה שנאבקת על מקומה באירופה הכתה ראשונה, כשבדקה ה-11 העלה מריו סוארז את האורחים ליתרון, אבל קנדי בקירצ'יוגלו הוריד את קבוצתו עם השיוויון אל המחצית. סנטאנדר, שניצחה את שני המשחקים הקודמים שלה רצתה להמשיך את הרצף הנהדר, ובדקה ה-48 כבש השוודי השני שלה, מרקוס רוסנברג את השער שחולל את המהפך. אתלטיקו חיפשה בכל הכוח להשוות כדי להשיג לפחות נקודה שתסייע לה במאבק על הכרטיס לאירופה, אבל לא הצליחה, וסנטאנדר ממשיכה בדהירה שלה בדרך להישארות.

מלאגה - ספורטינג חיחון 0:2

המארחים הלוהטים הגיעו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים שהרחיקו אותם מהתחתית, והם לא התכוונו לעצור דווקא בבית. ז'וליו בפטיסטה העלה אותם ליתרון מהיר כבר בדקה ה-10. חיחון לא מצאה את עצמה במשחק, איפשרה למארחים להמשיך בלחץ שלהם, ובדקה ה-68 הוכפל היתרון של מלאגה, כשאליסאו כבש את השני, והבטיח לקבוצתו מעשית את ההישארות בליגה הבכירה גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully