וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורי שאהין חתם בריאל מדריד לשש שנים

קשר דורטמונד בן ה-22 החליט להצטרף לבלאנקוס, שככל הנראה ישלמו 12 מיליון יורו תמורתו: "זו הזדמנות בלתי חוזרת"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי השמועות, הדיווחים והספסולציות, היום (שני) זה כבר רשמי: נורי שאהין יעבור לריאל מדריד בתום העונה. קשר דורטמונד נבחרת טורקיה בן ה-22, שנולד וגדל בגרמניה, כינס היום מסיבת עיתונאים באצטדיון ווסטפאלן של האלופה הגרמנית הטרייה והודיע בה כי החליט לעזוב לבלאנקוס. על פי ההערכות, ריאל תשלם תמורתו כ-10 מיליון יורו, זאת לפי סעיף השחרור שלו שקבע את המחיר הנקוב במקרה של מעבר לקבוצה מחוץ לגרמניה ומחיר של 6 מיליון יורו במקרה של מעבר לקבוצה אחרת בבונדסליגה.

שאהין, שחתם בריאל על חוזה לשש עונות תמורת 2.5 מיליון יורו לעונה, נראה נרגש במיוחד במסיבת העיתונאים ואמר: "ריאל מדריד הוא המועדון הגדול ביותר בעולם ואני גאה לעבור לשם. זו הבמה הכי גדולה ששחקן יכול לשאוף אליה. דורטמונד קרובה מאוד לליבי ובמשך השנה כולם כאן נתנו הכל בשביל החברים שלהם. התבגרתי מאוד לשחקן עם פוטנציאל להצליח בריאל מדריד. זו הייתה החלטה קשה כי אני אוהד בורוסיה דורטמונד, אני אוהב את המועדון הזה והלב שלי תמיד יישאר בדורטמונד.

"זה גרם לי גאווה גדולה להיכנס לאצטדיון כקפטן דורטמונד ואני רוצה להודות לכל מי שעזר לי בדרכי. הדבר הכי קשה בשבילי היה לקבל החלטה. אני אתגעגע מאוד ליורגן קלופ (המאמן) וגם לשחקנים, ליו"ר ולנשיא ואזמין את כולם לקלאסיקו הבא. אם אשאר בריא, ארוויח הרבה בכל אופן".

מיכאל צורק, יו"ר הקבוצה, אמר: "ניסינו לשכנע את נורי להישאר בדורטמונד, אך לצערנו זה לא עזר. כל הדיונים היו באווירה טובה, מתוך מטרה להגשים לו חלום ילדות. כמובן שאנחנו מאוכזבים מאוד, אבל כמובן שכל שחקן היה מתרגש אם הוא היה מקבל הצעה ממועדון כמו ריאל מדריד. נורי נמצא בדורטמונד מאז שהוא בין 12 וימשיך להיות חלק מהמועדון גם בעתיד. הדלת תמיד תישאר פתוחה בשבילו, יש לו חלק משמעותי בגדילה שלנו ובכך שזכינו באליפות. יהיה קשה למצוא לו מחליף".

נורי קאזים שאהין, שמשחק במרכז השדה וגדל בכל מחלקות הילדים והנוער של דורטמונד, הפך באוגוסט 2005 לשחקן הצעיר ביותר שמשחק בבונדסליגה בגיל 16 ו-335 ימים מול וולפסבורג. שלושה חודשים לאחר מכן הפך לכובש הצעיר ביותר בליגה, כשכבש מול נירנברג. שאהין יהפוך לשחקן השלישי בריאל שמגיע מהליגה הגרמנית ולמעשה נולד וגדל במדינה, וישתף פעולה עם שני חבריו, מסוט אוזיל וסמי חדירה.

קשר נבחרת טורקיה רשם 135 הופעות ו-13 שערים במדי דורטמונד לפני שנפצע במהלך הניצחון 0:3 על פרייבורג ב-17 באפריל וגמר את העונה. העונה, תרם שאהין שישה שערים ושמונה בישולים. אגב, את שאהין יחליף בדורטמונד אילקאי גונדואן, שהודיע על הצטרפותו מנירנברג בשבוע שעבר.

אך זו לא הדאגה היחידה של קלופ, שעלול לאבד שחקנים נוספים לטובת מועדוני הפאר של אירופה. בימים האחרונים גברו הדיבורים על כך שגם מריו גצה, הקשר הנפלא של האלופה הטרייה בן ה-18, עלול לעזוב בקיץ. בתקשורת הבריטית מדווח בשבוע האחרון כי גצה עשוי לעבור לארסנל, שמשוועת לחיזוק בסגל שלה.

הקשר הצעיר כבש העונה שישה שערים, הוסיף 11 בישולים והיה אחד מהשחקנים החשובים ביותר במכונה של יורגן קלופ. היכולות הטכניות הנהדרות שלו זיכו אותו בכינוי "גציניו". למרות הכל, מיהר יו"ר דורטמונד האנס יואכים ווצקה להכחיש את השמועות ואמר: "מריו לא עומד למכירה, אפילו לא עבור שדה נפט. לא נמכור אותו עבור שום מחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully