וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פאלרמו ניצחה את מילאן 1:2 ועלתה לגמר הגביע

לאחר 2:2 במשחק הראשון, הפתיעו הסיציליאנים עם שערים של מיליאצ'ו (63) ובובו (73) וניפצו את חלום הדאבל של הרוסונרי

חלום הדאבל של מילאן התנפץ הערב (שלישי), כאשר הרוסונרי הפסידו 2:1 לפאלרמו בגומלין חצי גמר הגביע האיטלקי (4:3 בסיכום המשחקים). כזכור, במשחק הראשון שהתקיים בסן סירו גם כן הוליכה הקבוצה הסיציליאנית 0:2, אך מילאן הצליחה להשוות ולהשאיר לעצמה סיכוי לא רע בכלל לגומלין. אלא שהערב היא לא הצליחה לייצר קאמבק דומה, סיימה את דרכה במפעל ובכך מנעה דרבי מילאנזי אפשרי בגמר.

המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:0 די בינוני, ששירת כמובן את המארחת ב-ורוד לאור שערי החוץ. הקבוצה של מאוריציו זאמפריני שיחקה קשוח ואף הגיעה להזדמנויות, ובדקה ה-63 היא באה על שכרה כאשר ג'וליו מיליאצ'ו נגח כדור קרן וקבע 0:1. מסימיליאנו אלגרי שלף מהספסל את זלאטן איברהימוביץ', שלא פתח עקב פציעה במשחק הליגה האחרון מול רומא, ועלה לכר הדשא בדקה ה-65.

אלא שגם החלוץ השבדי הנהדר, שהבקיע ב-2:2 בין הקבוצות בחודש שעבר, לא הצליח להושיע. בדקה ה-72 הכשיל מארק ואן בומל את יוסיפ איליצ'יץ' ברחבה, קיבל כרטיס אדום ואפשר לצ'זארה בובו לקבוע 0:2 מהנקודה הלבנה. משם מילאן כבר ממש לא הצליחה לחזור, לא כאשר אותו בובו ראה כרטיס אדום מוצדק במיוחד כאשר בעט בפניו של פאטו בדקה ה-75, ואפילו לא אחרי שער מצמק יפה של זלאטן בתוספת הזמן. פאלרמו מדלגת לגמר הגביע, ומחר תדע מי תהיה יריבתה על התואר - רומא או אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully