וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל פ"ת 0:3

שבוע אחרי ששמע את אוהדי בית"ר שורקים לו בוז, אבירם ברוכיאן פייס אותם עם צמד שהוליך ל-0:3 על הפועל פ"ת

שבוע לא קל עבר על אבירם ברוכיאן. בשבת הקודמת קפטן בית"ר ירושלים זכה לשריקות בוז מאוהדי קבוצתו וסימן להם לשתוק אחרי שכבש שער, ורק אתמול (שישי) התקיימה הסולחה המיוחלת. היום הקשר הפנטסטי חזר ל"זירת הפשע" למשחק בין בית"ר להפועל פתח תקוה במחזור ה-32, שוב התחיל לא טוב עם החמצת פנדל בדקה ה-21, אבל אחר כך החל בקונצרט אישי. ברוכיאן כבש צמד בדקות 21 ו-34 והוביל את קבוצתו לניצחון 0:3 שמקרב אותה עוד צעד להבטחת ההישארות בליגה. סטיבן כהן חתם את התוצאה שש דקות לסיום.

שחקני בית"ר ירושלים דן איינבינדר, אבירם ברוכיאן, עידן טל. מגד גוזני
עשה סוף לשבוע לא קל. ברוכיאן/מגד גוזני

בית"ר פתחה את המשחק עם הרבה התלהבות, תקפה מימין ומשמאל והגיעה לרחבה של פתח תקוה בקלות יחסית, אבל בפתיחה המסירה האחרונה לקתה בחסר וההזדמנויות מיאנו להגיע. אחרי כ-20 דקות של לחץ מתון, בית"ר החלה גם לקצור את הפירות.

בדקה ה-21 עידן טל ספק הוכשל בתוך הרחבה וזיו אדלר פסק על פנדל. אבירם ברוכיאן שאתמול ליבן את ענייניו עם האוהדים אחרי שספג מהם שריקות בוז בשבוע שעבר, בעט ואג'ידה נהדף, אבל הקשר כבר היה בעיצומן של ההכנות לפיצוי. דקה נוספת חלפה, ברוכיאן קיבל את הכדור במרכז המגרש ושלח בעיטה נהדרת מכ-25 מטרים שנעצרה רק ברשת. 0:1.

בית"ר עלתה ליתרון, אבל לא איבדה את הרעב. יבואה ועזריאל התגברו שוב ושוב על ההגנה האורחת בזכות המהירות שלהם, ברוכיאן גילה עליונות טכנית על פני כל שחקן אחר במגרש ועידן טל פרח כשעמדת המוצא שלו היא בצד שמאל ולא במרכז. השליטה של בית"ר הייתה ברורה, יבואה וטל טיילו ברחבה ובעטו לקורות, ובדקה ה-34 ברוכיאן ניצל את עבודת ההגנה העלובה של פתח תקוה כדי להפוך בישול של כריסטיאן גונזאלס ליתרון 0:2. בית"ר הורידה הילוך במחצית השנייה, אבל עדיין נהנתה מהחורים ברחבה של פתח תקוה וסטיבן כהן קבע 0:3 בדקה ה-84.

בעוד בית"ר שטפה היום את המגרש במשך דקות ארוכות, הפועל פתח תקוה הציגה יכולת רעה בכל העמדות והחוליות. ההגנה שלה נראתה איטית, מסורבלת ולא יציבה, הקישור האחורי לא היה קיים וכך גם החלק הקדמי. עם איציק שאקי וחבר ההנהלה תומר סיני על הקווים, הקבוצה ממלאבס נראית הרבה פחות טוב מאיך שנראתה תחת יובל נעים ואם הקבוצה תישאר בליגה נראה שזה יהיה הרבה הודות לנקודות שהיא השיגה כשנעים היה המאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חבר הנהלת הפועל פתח תקוה, תומר סיני. מגד גוזני
הפועל פתח תקוה נראית הרבה פחות טוב מאשר בימי יובל נעים. תומר סיני/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 8: עזריאל התגבר על אלקלעי בתוך הרחבה, חלף על פני סטולר, אבל התמהמה ואיבד את הכדור ואת ההזדמנות לכבוש.

דקה 20: עידן טל השתלט על כדור בתוך הרחבה ועבר את חוטבא ששלח לעברו רגל. ספק פנדל, אבל זיו אדלר השתכנע והצביע על הנקודה הלבנה.

דקה 21: ברוכיאן ניגש לבעוט את הפנדל, שלח כדור שטוח שמאלה, אבל אג'ידה הימר על הפינה הנכונה והדף לקרן.

דקה 22: גול! ברוכיאן קיבל את הכדור כ-40 מטרים מהשער, התקדם לעומק באין מפריע ושלח בעיטה חזקה בחצי גובה מכ-25 מטרים, היישר לרשת של אג'ידה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 27: הרוש הוציא מתפרצת מהירה, הכדור הגיע לעידן טל בצד השני, הקשר חתך משמאל לימין בתוך הרחבה ובעט כדור שטוח שפגע בקורה ויצא החוצה.

דקה 30: דאבל פס יפה בין יבואה לברוכיאן הסתיים בהזדמנות של הגנאי, שבעט מתוך הרחבה ומזווית קשה לקורה של אג'ידה והחוצה.

דקה 34: גול! גונזאלס הגיע לכדור בקצה הרחבה של פתח תקוה אחרי בעיטה חופשית, הגביה ברגל שמאל לרחבה וברוכיאן שנותר חופשי ולא מכוסה ברחבת החמש, בעט פנימה בקלות. 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 58: מויאל חילץ כדור באזור הרחבה של פתח תקוה, התגבר על שחקן יריב, אבל בעט ברגל שמאל מ-17 מטרים מעל המשקוף.

דקה 64: אייל שן העביר כדור לתורג'מן שעצר יפה על החזה ומ-17 מטר שלח בעיטה חדה ושטוחה שחמקה סמוך לקורה של הרוש. הזדמנות אמיתית ראשונה של האורחים.

דקה 84: גול! שי חדד העלה כדור ארוך מימין לשמאל, עזריאל העביר בנגיעה למרכז הרחבה וסטיבן כהן בעט שטוח משמונה מטרים פנימה. 0:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 88: אג'ידה הדף רע בעיטה של קובי מויאל מחוץ לרחבה, עזריאל קיבל את הכדור והזדמנות פז לכבוש, אבל הפציץ את הקורה מקרוב.

דקה 90: מויאל מצא את עצמו לבד בתוך הרחבה של פתח תקוה, קיבל הגבה מדויקת ונגח בעוצמה, אבל אג'ידה היה במקום ומנע ספיגה רביעית. פתח תקוה יצאה למתפרצת בצד השני, אבל הרוש ירד היטב לרגלי אקסברד ובלם אותו באחד על אחד.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל, דן איינבינדר, עידן טל (סטיבן כהן, 68), אבירם ברוכיאן (שי חדד, 56), חן עזריאל, סמואל יבואה (משה בן לולו, 85).

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, פביאן סטולר, גל כהן, ניסן אלקלעי (אלון תורג'מן, 34), אייל שן, רועי גורדנה (דניאל אדו, 46), רפי דהן, גיא דיין, יניב לוזון (גיא צרפתי, 68), עידו אקסברד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully