וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-הפועל פ"ת: ברוכיאן התפייס עם האוהדים

קשר בית"ר שם סוף לפרשייה ונפגש עם האוהדים לפני המפגש עם המלאבסים (ש', 17:20, ספ'1). רוני לוי מתלבט לגבי ההרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בית"ר ירושלים מגיעה למשחק לאחר שלושה ניצחונות רצופים. זה קרה לה פעם אחת העונה בסיבוב הראשון ובמשחק הרביעי היא נוצחה 3:0 על ידי הפועל עכו. בשבת היא יכולה בפעם הראשונה העונה לייצר ניצחון ליגה רביעי ברציפות.

* שני ה"כוכבים" של המשחק בסיבוב הראשון בין שתי הקבוצות בטדי כבר לא שייכים אליהן. דודו ביטון שהכריע את המשחק עם צמד יצא לבלגיה ואילו כוכב נאום ה"שביתה האיטלקית של מלמיליאן לאחר המשחק, דריו פרננדז, כבר מזמן באלקי לרנקה בקפריסין.

* ניצחון של בית"ר והיא רשמית מחוץ למאבקי התחתית.

* לא יאמן, אבל ב-41 מפגשים בטדי הפועל פתח תקוה כבשה רק 21 שערים. בצורת.

* מדהים. הפועל פתח תקוה ניצחה שבעה משחקים בטדי, וכולם הסתיימו עם רשת נקייה. שישה מתוכם נגמרו ב-0:1, ורק העונה (0:2 מצמד של ביטון) נשבר הקרח.

* בכל עשרת המשחקים האחרונים שהוכרעו בטדי, המפסידה לא כבשה.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

"אמשיך לשבת על הספסל ולעשות את מה שעשיתי החל ממשחק הגביע מול מכבי תל אביב ועד ההרחקה. איציק שאקי ינהל את המשחק, אבל אני אתמוך מהספסל. חשוב מאוד לחזור עם נקודות מהבירה". כך הגיב הבעלים תומר סיני לידיעה שפורסמה אמש לפיה הוא מתכנן לקחת חלק פעיל במשחק בטדי ולעמוד על הקווים. כזכור, סיני חתום על סעיף לפיו הוא הסמכות המקצועית הבכירה. ישראל זגורי לא ישחק בשל צבירת כרטיסים צהובים. באימון היום התברר שעמירן שקלים שנפצע אתמול לא יוכל לשחק, ולכן יגאל אנטבי או אייל שן יפתחו בהרכב. בהתאם לכך יוחלט האם איאד חוטבא יעבור לצד שמאל. התלבטות נוספת של שאקי היא לגבי עידו אקסברד, שעשוי לפתוח שוב בהרכב.

בנושא אחר: ביממה האחרונה הושג סיכום בעל פה עם גיא צרפתי, לפיו ימשיך בעונה הבאה. גורם בקבוצה אישר לוואלה! ספורט: "צרפתי ימשיך בעונה הבאה ויש בינו לבין סיני סיכום בעל פה. כשיחתום על החוזה, תצא הודעה מסודרת לתקשורת".

בית"ר ירושלים:

הקבוצה ערכה בשישי את האימון המסכם. המאמן רוני לוי הקרין לשחקנים קלטות של שני המשחקים הקודמים של הקבוצה בהם הפסידה בית"ר פעמיים, 2:0 ו-1:0. במשחק הראשון בין השתיים לוי לא אימן את הקבוצה ומדובר באותו משחק נפל שלאחריו פתח אורי מלמיליאן בנאום ה"שביתה האיטלקית". לוי אמר לשחקניו: "צריך לשמור על רצף נצחונות ולגמור את סיפור ההישארות בליגה. במשחק הראשון כאן בטדי הפסדתם 2:0 והיה צריך להיגמר 5:0, הייתם שבורים. במשחק השני היינו יותר טובים והחמצנו והם ידעו להבקיע ואפילו התגרו בנו קצת בסיום ( בזבוזי זמן והליכה לקרן). תבואו נחושים בכדי לגמור את הסיפור".

לוי עדיין לא החליט על ההרכב שיפתח כאשר חוליית ההגנה תישאר כרגיל עם ליאור ראובן במקום אלי דסה המורחק ובקישור האחורי ישחקו קובי מויאל ודן אייבנדר. בחלק הקדמי היחיד שמקומו נראה מובטח הוא סמואל יבואה כאשר סטיבן כהן, עמית בן שושן, אבירם ברוכיאן שמחלים מפציעה וחן עזריאל מועמדים לתפוס את 3 העמדות הנותרות בחלק הקדמי. עידן טל צפוי לפתוח על הספסל בשל עומס ועשוי להשתלב במהלך המשחק. תומר בן יוסף עדיין פצוע ועשוי לקבל זריקה לפני המשחק. אגב, ברוכיאן נפגש לארוחת צהריים עם כמה מאוהדי הקבוצה כדי לסגור את הפרשייה שהתחילה כשהשחקן התגרה באוהדי הקבוצה לאחר כיבוש שער.

היו"ר איציק קורנפיין התראיין היום לרדיו ירושלים ואמר בנוגע לגרעון הקבוצה והכסף אותו ארקדי אמור להעביר בכדי לשלם משכורת ב-15 למאי: "ארקדי עדיין לא סגר את גרעון הקבוצה. ארקדי מודע כבר שלושה ארבעה חודשים לעניין הגרעון. התפקיד שלי להיות דרוך ועם יד על הדופק אבל ארקדי אמר את דבריו וצריך לתת לו קרדיט על כך שתמיד עמד במה שהבטיח".

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה - גיא צרפתי :

השער שהבקיע צרפתי בסכנין הזכיר לנו את גיא צרפתי הישן והטוב: זה שידע לסחרר שחקנים באגף ולבצע בעיטות חופשיות בצורה כמעט מושלמת. היכולת של צרפתי נעלמה בהפועל פתח תקוה ברגע שהוא ירד לספסל. אבל הוא בחר להתעלם מהתקופה הזאת ולעזור לקבוצה שלו לשרוד. המבחן הכי חשוב של צרפתי הוא לעזור לגל כהן לכוון את הצעירים ולהסביר להם שחשיבות מאבקי ההישרדות גוברים בשלב כזה של העונה על הכדורגל היפה שהפועל פתח תקוה שיחקה בתקופה של יובל נעים. התקופה הזאת כבר מאחוריה והתפקיד העיקרי שלה יהיה לא להסתבך. התפקיד שלו בא לידי ביטוי דווקא בזמנים האלה.

בית"ר ירושלים - קובי מויאל:

תמיד דיברו על מויאל שעם כל היכולת, לאחר שניים-שלושה משחקים טובים באה אצלו ירידה. מויאל שומר על יציבות בחודשיים האחרונים ויצטרך להמשיך כך בכל המשחקים שנותרו בכדי להוכיח כי מדובר בשחקן יציב ומשמעותי יותר לעתיד בית"ר כפי שכולם רואים אותו במשחקים האחרונים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל, דן איינבינדר, סטיבן כהן, עמית בן שושן (אבירם ברוכיאן), חן עזריאל (משה בן לולו), סמואל יבואה.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, פביאן סטולר, גל כהן, יגאל אנטבי (אייל שן), רועי גורדנה, רפי דהן, גיא צרפתי, יניב לוזון, עידו אקסברד (גיא דיין), אלון תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully