וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן כהן: "במשחקי בית"ר יש כרבבה עד 12 אלף צופים"

29.4.2011 / 21:51

קשר הקבוצה התראיין בתקשורת הצרפתית וסיפר על חוויית המשחקים בישראל: "נגד הפועל ת"א זה עולה ל-15 אלף"

בית"ר ירושלים וסטיבן כהן ממשיכים במסע שלהם להבטיח את הישארותם בליגת העל, ובינתיים חולם הקשר הצרפתי-ישראלי של הקבוצה לשחק בעתיד במארסיי. "זה החלום שלי", אמר קשר הקבוצה הירושלמית בראיון שנתן בצרפת.

כהן נשאל מדוע בחר לשחק דווקא בישראל, וענה: "שיחקתי בליגה השנייה בספרד, אבל לא הייתה לי את ההזדמנות לשחק שם בליגה הראשונה. רציתי מאוד לשחק בליגה ראשונה באירופה, אז הלכתי לישראל. יש לי שם גם משפחה ורציתי להתקרב אליהם קצת ולישראל".

לאחר מכן תהה הכתב לגבי המצב הפוליטי-בטחוני באזור, והאם הוא מדאיג את השחקן, שאמר: "מעולם לא. התקשרות האירופית מתארת את המצב כאן כקשה, זה יכול להפחיד תיירים שלא מכירים את המדינה. אבל אני יכול להבטיח שזו מדינה יפה ואף אחד לא מפסיק את חייו בגלל מה שקורה באזור".

קשר בית"ר ירושלים סטיבן כהן. קובי אליהו
"רצה להתקרב לישראל". פטריוט. סטיבן כהן/קובי אליהו

כהן התבקש לנתח את כוחה ורמתה של הליגה. "כמו בספרד, בישראל יש הרבה טכניקה, הרמה כאן טובה", העיד. "יש פה זרם גובר והולך של שחקנים זרים. יש בישראל כמה קבוצות טובות: הפועל תל אביב שהייתה בליגת האלופות, מכבי חיפה וגם הקבוצה שלי בית"ר ירושלים, שהודרכה בעבר על ידי לואיס פרננדז.

"בית"ר היא קבוצה גדולה, חשבנו שנוכל אולי להיאבק על תואר העונה, אבל אנחנו מאוכזבים מהעונה שלנו. בכל זאת הגענו עד רבע גמר גביע המדינה. לאחר שעברתי לבית"ר מהפועל רעננה, הופתעתי לטובה מהמתקנים והמקצוענות במועדון, מחדרי ההלבשה, האצטדיון והאווירה. במשחקים של הקבוצה מגיעים כרבבה עד 12 אלף צופים, כשבמשחקים מול הפועל תל אביב ומכבי חיפה זה גם יכול להגיע ל-15 אלף. אם תהיה לי את הזדמנות לשחק באירופה אני אשמח, אבל כרגע חוזה לעונה נוספת בבית"ר".

הקשר של בית"ר סיפר גם לגבי השכר הממוצע בקרב הכדורגלנים בישראל: "הרווחתי יותר בליגה השנייה בספרד, בסלמנקה, עם זאת השכר בישראל של כדורגלן לא רע, ונע בין 8,000 ל-30 אלף יורו לחודש, תלוי במועדון ובשחקן. מעבר לזאת, שכר הדירה והרכב משולמים על ידי המועדון".

ומה מבחינת נבחרת ישראל, כהן יודע שהדרך, למרות שפרננדז מאמן את הנבחרת, עדיין ארוכה: "אני יודע שהוא מכיר אותו אבל הוא עדיין לא זימן אותי לסגל נבחרת ישראל. הייתי פצוע גם במשך תקופה וזה פגע בכושר שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully