וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "חש את הדריכות לקראת הפיינל פור"

מאמן מכבי ת"א נערך למשחק מספר 2 בפלייאוף נגד ברק נתניה (ש', 21:15, 5+ לייב) והדגיש בפני שחקניו: "שמרו על דריכות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב תתארח מחר (שבת, 21:15, 5+ לייב) אצל ברק נתניה במפגש השני בין שתי הקבוצות במסגרת סדרת הפלייאוף, בה מובילים הצהובים 0:1. המשחק יהווה חזרה גנרלית עבור מכבי לקראת הפיינל פור בשבוע הבא, כשהצהובים צפויים לצאת לברצלונה כבר ביום רביעי בבוקר.

ג'רמי פארגו, הסובל מכאבי גב, התאמן היום באופן חלקי אך צפוי לשחק. למרות הניצחון שהשיגו הצהובים במפגש הראשון (94:72), המאמן דיוויד בלאט לא היה מרוצה מההגנה. הצוות המקצועי מודע לכך שתודעת השחקנים שקועה כבר בפיינל פור, אולם בלאט הדגיש כי למרות שהמשחק מול ריאל קרב, "יש לשמור על דריכות ולהתרכז למשך כל 40 הדקות".

"המשחק הזה חשוב מאוד", הסביר היום בלאט. "אנחנו, מבחינתנו כמובן, רוצים להפגין משחק טוב גם בשביל הסדרה וגם בשביל ההמשך שמחכה לנו. כמובן שכל הלחץ הוא על נתניה כי הם מארחים את המשחק הזה, אבל התאמנו טוב ביומיים האלה ואנחנו מקווים להעביר את זה למגרש. הלחץ עולה ואני חש את הדריכות לקראת הפיינל פור".

נתניה רוצה לשוב לישורון לעוד משחק

אחרי התבוסה במשחק הראשון, בברק נתניה מאמינים כי באולם הביתי, תוכל הקבוצה לתת פייט רציני לאורך 40 דקות ולא רק במחצית הראשונה כפי שעשתה במשחק הראשון.

בנתניה היו מרוצים מאוד מהעבודה של כריס ווטסון, שנכנס לעניינים במקומו של אלטון בראון, שלא פוגע בתקופה האחרונה, ומקווים כי משחק הפנים של הקבוצה יוכל להתגבר על המשחק האגרסיבי של הצהובים. בנתניה מקווים למלא את האולם, אולי בפעם האחרונה העונה. עם זאת, בקבוצה רוצים לעשות את הבלתי ייאמן ולכפות על הצהובים לחזור אחרי הפיינל פור למשחק מספר 4 באולם בישורון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully