וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון פנאן תובעת 2.5 מיליון ש"ח ממכבי ת"א

אלמנתו של מוני פנאן דורשת פיצויים על שנות עבודתו של בעלה במועדון הכדורסל וטוענת כי אולץ לעזוב את תפקידו ב-2008

שרון פנאן, אלמנתו של מנהל מכבי תל אביב לשעבר מוני פנאן, הגישה אתמול (חמישי) תביעה נגד מועדון הכדורסל של מכבי תל אביב בבית הדין האזורי לעבודה. פנאן דורשת מהמועדון סכום של 2,560,638 שקלים בטענה כי בעלה המנוח לא עזב את תפקידו במכבי תל אביב מרצונו האישי אלא אולץ לעשות זאת.

כזכור, מוני פנאן הודיע ביולי 2008 על סיום תפקידו במכבי תל אביב במסיבת עיתונאים, וקצת יותר משנה לאחר מכן שם קץ לחייו. באחד הסעיפים המופיעים בכתב התביעה שהגישה פנאן מצויין: "התובעת תטען כי בסמוך לסיום העסקתו של המנוח וגם לאחריה, משיחות אישיות שערכה עימו, עולה כי המנוח לא עזב מרצונו את מקום עבודתו במשך קרוב לשני עשורים, כי אם אולץ לעזוב על-ידי קברניטי המועדון אשר באופן שיטתי קיצצו בסמכויותיו והיקף אחריותו תוך רמיסת כבודו וסילוקו משולחן מקבלי ההחלטות במועדון". בסעיף נוסף נכתב: "בנסיבות אלו, הרי שהתובעת זכאית לפיצויי פיטורים בגין התפטרות המנוח מעבודת מחמת הרעה מוחשית בתנאי העבודה".

בנוסף, בכתב התביעה מצויין כי למוני פנאן לא נותרו כוחות נפשיים להתמודד מול קברניטי מכבי תל אביב ולדרוש את הכספים שלכאורה הגיעו לו לאחר סיום עבודתו ומוזכר גם המכתב שהשאיר אחריו בו נכתב: "מכבי הרסו לי את החיים ורק בגלל מכבי הגעתי לאן שהגעתי".

עוד נטען בכתב התביעה כי "במסיבת העיתונאים שערך המנוח ביום 6.7.2008, ציין ברחל בתך הקטנה כי לאור חוסר הכבוד שהופגן כלפיו בתקופה שעובר למועד סיום העסקתו, נהיה אדם כבוי שאיבד את חדוות העשייה... כבודו של המנוח נרמס בקיצוניות מופגנת וחסרת צלם אנוש. חבריו להנהלה התעלמו מהמנוח כליל ובבת אחת שכחו את שנותיו הרבות כמי שפעל במסירות מלאה עבור המועדון ועבור הנתבעת.

"המועדון שבבעלות הנתבעת היה מרכז חייו של המנוח, הדבר אשר היה מקודש לו יותר מכל, הדבר בו השקיע וטיפח יותר מכל דבר אחר. מסירותו חסרת הפשרות של המנוח לנתבעת אף פגעה פגיעה אנושה בחיי הזוגיות והמשפחה שלו. כל פעילותו המסורה, האהבה הגדולה בחייו, נלקחה ממנו במחי יד על-ידי קברניטי הנתבעת וכתוצאה מכך איבד המנוח את הרצון להמשיך לחיות. דבר שבסופו של יום, הביאו להחלטה לשים קץ לחייו".

השכר שעליו מתבססים בכתב התביעה ולפיו דורשים את הפיצויים הוא שכרו של מנהל מכבי תל אביב גור שלף, שלפי הבדיקה של התביעה עומד על 116 אלף דולר לעונה. את כתב התביעה הגישו לבית המשפט עורכי הדין רמי קוגן ואוהד הראל ממשרד עורכי דין רמי קוגן.

במכבי תל אביב סירבו להגיב לכתב התביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully