וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב סיימה ב-2:2 מול מכבי פתח תקוה

הצהובים החמיצו שני פנדלים (עטר ובוזגלו) וסגרו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. עטר כבש צמד, אוזן ודמארי כבשו למארחת

אפשר לפתוח את בקבוקי השמפניה בקרית שלום. אליפות כבר לא תהיה השנה למכבי תל אביב, אך לפחות הערב (שבת) היא לא הפסידה ואפילו הייתה מנצחת אלמלא החמיצה שני פנדלים (עטר, 45, בוזגלו, 79). במצבה, ואחרי הפסדים 4:0, 3:0 ו-2:0 במשחקים האחרונים, גם זה משהו. מכבי תל אביב סיימה בתיקו 2:2 מול מכבי פתח תקוה באצטדיון רמת גן, במשחק שפתח את המחזור ה-29 בליגת העל. הצהובים עלו ליתרון מפנדל של אלירן עטר בדקה ה-16, אך ספגו פעמיים מרגליהם של אורי אוזן (פנדל) ועומר דמארי, לאחר שעטר החמיץ פנדל נוסף. לאחר מכן הצליח עטר, בשערו ה-15 העונה, לאזן שוב. 2:2, אבל עם תחושת החמצה.

מאור בוזגלו, מכבי תל אביב, מול ג'ו ביזרה, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
סחט שלושה פנדלים, בישל שער אחד, אבל החטיא את הפנדל שיכול היה להכריע. בוזגלו מול ביזרה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב, לה הייתה עד לאחרונה את ההגנה הכי טובה בליגה (או לפחות זו שסופגת הכי מעט), הוציאה 13 כדורים מהרשת בחמשת המשחקים האחרונים. אמנם קשה לבוא בטענות לצהובים, בהתחשב בעובדה שהם נאלצו להסתדר ללא ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ' ואבי סטרול, אך קשה להיות קבוצת צמרת עם משחק הגנה כל כך בינוני. הצהובים סגרו הערב משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון ונראה שאם הם יסיימו את העונה במקום השלישי, זה ייחשב להישג. בטח בהתחשב בכך ששחקני נוער כמו דור מיכה ומשה לוגסי, שנכנס היום כמחליף, מקבלים דקות רבות, ולא בדיוק מראים איזו שהיא תרומה בינתיים. אולי רק בעונה הבאה.

הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של מאור בוזגלו, שחזר להרכב אחרי השעיה ונראה מצוין, כשסחט שלושה פנדלים, בישל שער אחד, ויכול היה להשלים משחק מושלם אם לא היה מפציץ למשקוף את הפנדל 11 דקות לסיום.

מנגד, בפתח תקוה יכולים להיות בסך הכל די מרוצים. הקבוצה של פרדי דוד קיבלה מפגש לא פשוט בכלל מול הקבוצה החבוטה של הליגה, שהפכה למשל ולשנינה בשבועות האחרונים ודווקא כך הייתה יכולה להיות מסוכנת במיוחד. אך פתח תקוה שלטה ברוב דקות המשחק וניצלה מהפסד רק בשל שתי החמצות פנדל. המלאבסים אמנם לא ניצחו, אך שמרו על סיכוי לא רע להגיע לפלייאוף העליון.

מכבי תל אביב פתחה את המשחק לא רע, אך התקשתה לייצר מצבים אמיתיים. למזלה, היא קיבלה מתנה מאלון יפת, שהעניק לה פנדל לאחר ספק הכשלה על בוזגלו. אך דווקא אחרי השער, נסוגו הצהובים אחורה ופתח תקוה השתלטה על מרכז השדה. מה שהוביל גם לשער השוויון שלה, לאחר מבצע אישי מצוין של טל בן חיים, שהיה הטוב על המגרש במחצית הראשונה.

הצהובים קיבלו הזדמנות מצוינת לרדת לחדר ההלבשה ביתרון לאחר שקיבלו פנדל, אך הפעם עטר בעט לקורה. בפתיחת המחצית השנייה הצליחה הקבוצה הביתית להשיג שליטה מוחלטת במרכז השדה וגם הגיעה לכמה הזדמנויות טובות, עד שבדקה ה-56 עומר דמארי הצליח להשלים את המהפך אחרי מסירת עומק מזנדברג. מכבי תל אביב הצליחה לאזן משער נוסף של עטר (63) והייתה קרובה אפילו לנצח, אך בוזגלו בעט פנדל למשקוף (79) ובסיום זה 2:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מחצית ראשונה

דקה 2: ייני הגיע ראשון לפינה הקרובה אחרי קרן של בוזגלו, אך בעט החוצה.

דקה 14: ישראלביץ' קיבל מסירה באגף שמאל וניסה לבעוט לשער מזווית קשה, הכדור הלך החוצה.

דקה 16: גול! בוזגלו נע עם הכדור בתוך הרחבה, בקל הגיע מאחור ובלם אותו. בוזגלו ריחף והצהובים קיבלו פנדל. עטר בעט את הפנדל פנימה. 0:1 למכבי תל אביב ושער ראשון של הקבוצה אחרי 326 דקות.

דקה 21: גול! בן חיים קיבל מסירת עומק ארוכה, עבר את שטראובר, שהכשיל אותו. פנדל למכבי פתח תקוה. אוזן בעט פנימה. 1:1 בין מכבי פתח תקוה למכבי תל אביב.

דקה 31: בן חיים קיבל מסירה באגף ימין, עבר בקלות שני שחקנים ובעט מ-22 מטר מעל השער.

דקה 35: עטר מסר לישראלביץ', שהחזיר לו בנגיעה, והוא בעט, אך לבקוביץ' קלט.

דקה 37: סידיבה נפצע והוחלף על ידי שחקן קבוצת הנוער, משה לוגסי.

דקה 45: פנדל: בוזגלו נותר לבד מול לבקוביץ' לאחר מסירת עומק, אך הוכשל מאחור על ידי ניצן דמארי. עטר בעט את הפנדל לקורה וזה עדיין 1:1.

מחצית שנייה

דקה 48: דמארי קיבל מסירה, עבר בקלות את השומר שלו והגביה לגולן, שבעט מספרת החוצה.

דקה 52: בוזגלו התקדם עם הכדור ובעט מ-25 מטר כדור חזק, אך החוצה.

דקה 56: גול! דמארי הוריד כדור לזנדברג, שמסר כדור עומק נפלא בחזרה לחלוץ, שבעט לפינה הרחוקה ופנימה. 1:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 60: הגבהה של בן חיים הגיעה לפרץ, שנגח לשערו שלו, שטראובר הציל אותו משער עצמי.

דקה 63: גול! בוזגלו הכניס מסירת עומק לעטר, שנותר לא מכוסה, והצליח לבעוט מצוין פנימה. 2:2 בין מכבי פתח תקוה למכבי תל אביב.

דקה 79: פנדל! בוזגלו קיבל מסירת עומק, פרץ קדימה והוכשל על ידי גנון, שגם הורחק. אמנם העבירה בוצעה מחוץ לרחבה, אך יפת הצביע על הנקודה הלבנה. בוזגלו עצמו בעט את הפנדל למשקוף והחוצה. עדיין 2:2.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, ג'ו ביזרה (תומר אלבז, 90), ניצן דמארי, קובי גנון (הורחק, 79), יוסי אופיר, רועי בקל, טל בן חיים, מיכאל זנדברג (נבוישה מרינקוביץ', 76), עומר גולן (מוראד אבו ענזה, 68), עומר דמארי.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, קלמי סבן, ריף פרץ, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה (משה לוגסי, 37), שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו (האריס מדוניאנין, 90), דור מיכה (דימיטאר רנגלוב, 61), אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully