וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "ראיתי מכבי תל אביב צעירה ורעבה"

מאמן הקבוצה אופטימי אחרי ה-2:2 מול מכבי פ"ת. בוזגלו: "אוהב את המועדון ורוצה להישאר". דוד: "תיקו? כמו הפסד"

ברני ארדוב

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

מכבי תל אביב פספסה הערב (שבת) הזדמנות להשיג ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקי ליגה ברציפות, לאחר שהחמיצה שני פנדלים. הצהובים סיימו ב-2:2 מול מכבי פתח תקוה, במשחק שפתח את המחזור ה-29 בליגת העל. הקבוצה של מוטי איוניר, שסבלה מחיסורים רבים, תקווה לבשורות טובות בגזרה הזו במהלך השבוע כשניבאלדו יטוס הלילה לברזיל בשל סיבות אישיות.

בוזגלו: "אפשר לצאת מעודדים"

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר אמר בסיום: "צריך להסתכל גם על הדברים החיוביים: החיובי הוא שעצרנו רצף הפסדים ועצרנו יכולת לא טובה של הקבוצה. אני יוצא לא מרוצה מהתוצאה, כי כשאתה מחמיץ שני פנדלים אתה יכול לנצח. אבל ראיתי קבוצה צעירה, רעבה, שומרת על הכדור במשך רוב המשחק מה שלא קרה במשחקים הקודמים וזה מעודד".

על בוזגלו, שהחמיץ את הפנדל שהיה יכול להעניק לקבוצתו את הניצחון, אמר המאמן: "הוא לא צריך להוריד את הראש והוא נתן משחק ענק. עשו עליו את הפנדלים, הוא בישל את השער לאלירן עטר ואם הוא היה מבקיע את השער היה לו משחק מושלם. בשורה התחתונה מכבי תל אביב הגיעה לשחק מול מכבי פתח תקוה עם הרבה שחקנים צעירים ושיחקה כדורגל טוב, עוד לא כמו שאני רוצה שיהיה, אבל כדורגל טוב".

על הדברים שאמר לו הבעלים, מיץ' גולדהאר, אמר איוניר: "גולדהאר לא אמר שהוא מאוכזב מהיכולת של הקבוצה, אלא מהתוצאות. יש למכבי תל אביב עוד עונה לסיים, יש לנו עוד משחק ליגה אחד ואחרי זה יש פלייאוף עליון עם הרבה קבוצות טובות. אולי עכשיו אני אוכל קצת לצאת מהבית אחרי שנמנעתי מזה בשבוע הקודם".

קשר הקבוצה, מאור בוזגלו, הוסיף: "אני כל כך מאוכזב כי הייתי יכול לנצח את המשחק הזה אבל זה לא קרה. אפשר לצאת מעודדים מכך ששיחקנו טוב ברוב המשחק. שחקנים הבינו שהמצב הוא לא טוב ושצריך לשחק כדורגל טוב כדי להציל מהכבוד שנשאר לנו, כי עוד לא נשאר לנו הרבה".

על דבריו של איוניר כי לא יצא מהבית לאחר היכולת הרעה של הקבוצה בשבועות האחרונים, אמר בוזגלו: "גם השחקנים לא יצאו מהבית בתקופה הזו. צריך לבוא עם הראש למעלה ועם ביטחון, ואנחנו צריכים שיהיה לזה המשכיות, במיוחד בפלייאוף שמתקרב. יש לי חוזה במכבי תל אביב ואני לא מכיר שחקן שלא רוצה לשחק בקבוצה. אני אוהב את המועדון הזה".

דוד: "מקווה להגיע לפלייאוף העליון"

מאמן מכבי פתח תקוה פרדי דוד אמר: "תיקו והפסד מבחינתי זה אותו דבר, היינו צריכים לנצח את המשחק. אני מאוד מעריך את אלון יפת, הוא שופט מצויין, אבל אני חושב שהוא שגה בכמה החלטות היום.

"אני מאוד מאוכזב, רצינו לנצח ולא מעניין אותי מה ההתפתחות של המשחק". על הסיכוי של קבוצתו להגיע לפלייאוף העליון אמר דוד: "אני מקווה שהתוצאות היום יהיו לטובתנו ואם המשחק האחרון מול בני יהודה יקבע האם נהיה בפלייאוף העליון אני מקווה שנעשה את העבודה ונהיה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully