וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "שינינו מעט את כיוון ההיסטוריה"

ז'וזה מוריניו יודע שבניגוד לעבר, הפעם לריאל יש סיכוי להעפיל לשמינית אחרי 1:1 בליון: "נקווה לערב קסום בגומלין בברנבאו"

צ'לסי וריאל מדריד בהחלט יצאו מרוצות בסיום ערב המשחקים השלישי בשמינית גמר ליגת האלופות. הבלוז שכחו מהצרות בזירה המקומית ועשו צעד ענק בדרך לרבע הגמר עם 0:2 על פ.צ קופנהאגן. ריאל מדריד חזרה מהסטאד דה ז'רלאן בליון עם 1:1 חשוב (שהגיע אחרי שלושה הפסדים רצופים באצטדיון הזה) והיא שואבת הרבה אוטימיות לקראת עלייה אפשרית ראשונה לרבע גמר האלופות מאז 2004.

ראמוס: "עכשיו צריך להמשיך לעבוד"

למרות שספגו שער שוויון מבפטימבי גומיס בדקה ה-83, בריאל מדריד יצאו מאוד מעודדים מהתוצאה במשחק החוץ. קארים בנזמה העלה את הבלאנקוס ליתרון בדקה ה-65 מיד אחרי שנכנס ולא חגג מול קבוצת נעוריו. ליון השיגה שוויון ותגיע לברנבאו ללא מישל בסטוס המוצהב.

ז'וזה מוריניו העדיף בסיום להסתכל על חצי הכוס הריקה ובא בטענות לשופט וולפגנג סטארק שהתעלם מנגיעת יד ברורה של סזאר דלגאדו ברחבה: "זה היה מקרה ברור שלא משאיר מקום לספק. לפעמים שופטים רחוקים מהמקום, ולפעמים יש טעויות שמגיעות מכל מיני מגבלות ומעייפות ואפשר לקבל אותן, אבל יש דברים שאסור לקבל. אני עמדתי 50 מטר מהאירוע וראיתי פנדל ברור, והשופט עמד חמישה מטרים מהאירוע, ויחד עם כל העוזרים והקוונים הוא לא ראה כלום. כולם חוץ ממנו ראו שהכדור פגע ביד".

לגבי המשחק אמר 'המיוחד': "הכל פתוח. ליון יריבה איכותית, אבל לקבוצה שלי אין פחד, והיום שינינו מעט את כיוון ההיסטוריה. כבשנו פה פעם ראשונה, והוצאנו פה תיקו בפעם הראשונה. הסיכויים הם עדיין 50-50, אבל זו תוצאה חיובית. הכל עדיין פתוח, ונקווה שבברנבאו נספק ערב אירופאי קסום".

על בנזמה אמר המיוחד: "צפיתי משחק קשה עם הרבה לחץ ולכן הוא לא פתח. כשהמשחק נפתח, הכנסתי אותו. השער היה נפלא ונחמד שהוא הבקיע דווקא כאן". כובש השער העיד לגבי הגול מול קבוצתו לשעבר: "זה היה גול חשוב, אבל היו לי שנים נפלאות בליון, ולא יכולתי לחגוג. קיבלתי 27 דקות מהמאמן, ונתתי כל מה שאני יכול".

סרחיו ראמוס: "היו לנו עוד שני מצבים טובים לכבוש, אחד מהם שלי, אבל עכשיו צריך להמשיך לעבוד. אנחנו אופטימיים ויכולים לחלום על העלייה. עם העזרה של האוהדים, אני בטוח שנעבור".

"עשינו תוצאה חשובה ומועילה ועשינו סוף לרצף התוצאות הרעות באצטדיון הזה", סיכם המנהל הספורטיבי חורחה ולדאנו. "הקבוצה שיחקה טוב מאוד וזה היה משחק אירופאי אמיתי ואינטנסיבי. יכולנו לגמור את המשחק במחצית השנייה וגם הגיע לנו פנדל, אבל התוצאה שהשגנו טובה. הקבוצה שיש לנו משרה עלינו ביטחון, במיוחד לקראת המשחק בברנבאו".

מאמן ליון קלוד פואל ניסה לשמור על אופטימיות: "בבית היינו מעדיפים לא לספוג וחבל זה קרה. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה ולא ניצלנו מצבים מול השער. שיחקנו טוב הגנתית וזה נותן לנו ביטחון לקראת הגומלין. הכל אפשרי, אני לא יודע לגבי האחוזים, אבל יש לנו תקווה שאפשר לעלות. הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד עם ריאל. יהיה משחק שונה בברנבאו ונצטרך לנצל הזדמנויות".

אנצ'לוטי מרוצה ומעודד את טורס

צ'לסי עשתה הערב צעד חשוב בדרך לחצי הגמר אחרי שהציגה יכולת משכנעת נגד פ.צ. קופנהאגן כשמי שחזר להראות את הכדורגל שמצפים ממנו היה ניקולא אנלקה. הצרפתי חגג פעמיים (17, 56) והשאיר ליריבה הדנית, שקיוותה לעשות יותר בבית, עם תקוות שווא.

"זו תוצאה טובה", סיכם קרלו אנצ'לוטי, מאמן הבלוז, את ההתמודדות. "הייתה לנו הופעה טובה. היינו ממוקדים במשחק והופענו טוב מאוד. השחקנים שלי עבדו קשה, שיחקו כדורגל טוב והתוצאה היא מצוינת. כמובן שזו המחצית הראשונה של ההתמודדות ואנחנו חייבים לשחק טוב גם בגומלין".

אנצ'לוטי התייחס גם לתקופה הלא טובה שעוברת על צ'לסי, ואמר: "יש מוטיבציה גבוהה במסגרת הזו, אנחנו ממוקדים מכיוון שאנחנו רוצים לעשות את המיטב והלילה היה מצוין עבורנו. זה כדורגל, אתה צריך להמשיך קדימה אחרי תוצאה לא טובה, אתה חייב להישאר ממוקד".

לגבי פרננדו טורס, שעדיין לא זכה לכבוש לזכות צ'לסי, אמר המנג'ר האיטלקי: "טורס שיחק טוב מאוד. המפתח במשחק הזה היה העבודה שהחלוצים עשו. לטורס לא היה מזל לכבוש, אבל היה לו משחק מצוין".

קופנהאגן שיחקה לראשונה בתולדותיה בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות והתקשתה לעמוד בקצב, במיוחד לאחר שלא שיחקה משחק רשמי בחודשיים וחצי האחרונים. "איבדנו הרבה כדורים ועשינו שורה של טעויות. לכמה מהשחקנים הטובים שלנו היה יום רע", אמר המאמן סטאלה סולבאקן. "הפסדנו לקבוצה טובה וחזקה יותר. הקצב היה גבוה מדי עבורנו לפרקים וזה לא מפתיע לאור העובדה שלא שיחקנו תקופה ארוכה. בכל זאת, עשינו כמה דברים יפים במשחק".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully