וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: 1:1 בין ליון לריאל מדריד

40 שניות אחרי שנכנס, העלה בנזמה את הבלאנקוס ליתרון (65), גומיס איזן (83). קופנהאגן - צ'לסי 2:0. אנלקה כבש (17, 56)

ריאל מדריד וצ'לסי, שתי קבוצות שמחפשות תיקון מאכזבות העונה שעברה, עשו צעד חשוב לקראת העפלה לרבע גמר ליגת האלופות. הבלאנקוס חזרה מליון עם שער חוץ יקר ו-1:1, שאולי יעזור ללבנים לעבור את שלב שמינית הגמר לראשונה מאז 2004. צ'לסי מוכת הצרות מהליגה, שהודחה אשתקד בשלב שמינית הגמר, שמה הכל בצד וניצחה 0:2 בקופנהאגן בדרך הנכונה לשמונה האחרונות. הגומלין יתקיים בעוד שלושה שבועות והשתיים יקוו להשלים את העבודה בבית.

מסוט אוזיל שחקן ריאל מדריד (ימין) מתחבק עם קארים בנזמה. רויטרס
נקמה לבנה? ריאל חוגגת/רויטרס

ליון - ריאל מדריד 1:1

שלוש פעמים בשנים האחרונות הגיעה ריאל מדריד לסטאד דה ז'רלאן והפסידה על האפס. 3:0 בשלב הבתים בעונת 2005/6, 2:0 בעונה לאחר מכן ו-1:0 בשמינית הגמר אשתקד. לפני המשחק הנוכחי, ביטל ז'וזה מוריניו את ההתעסקות בעבר ובסטטיסטיקה. וצדק. שער אחד של קארים בנזמה בדקה ה-65 סידר לבלאנקוס יתרון חוץ יקר, ולמרות השוויון של גומיס בדקה ה-83, מוריניו יכול להיות מרוצה. הוא קיבל מקדמה חשובה אולי לקראת רבע גמר ראשון מאז 2004. בשביל זה הביאו את מוריניו.

המיוחד העדיף את עמנואל אדבאיור בהרכב, אבל הטוגולזי לא הרשים. ליון הייתה מעט טובה במחצית הראשונה, הצליחה בעזרת משחק לחץ ואגרסיביות להצר את צעדי ריאל, אבל לא הייתה מספיק מסוכנת. היוצרת התהפכו אחרי ההפסקה. ריאל פתחה היטב עם קורה של רונאלדו ומשקוף של ראמוס, עד שהגיע הרגע הגדול בנזמה, 40 שניות אחרי שנכנס כמחליף.

דקה 11: כדור חוזר שהוגבה לרחבת מדריד הגיע לרגלו של כריס שניסה בחצי מספרת כדור שחלף ליד הקורה.

דקה 29: די מריה בחן את לוריס מ-20 מטרים, השוער עצר ללא קושי.

דקה 31: רונאלדו ירה כדור חופשי מ-30 מטרים, לוריס שוב היה במקום כדי להדוף.

דקה 34: בסטוס שעט לאורך הקו השמאלי והגביה למרכז, קסיאס הדף רע, אבל מול שער ריק גומיס בעט גבוה מעל המשקוף.

דקה 49: רונאלדו שלח כדור חופשי מסובב 20 מטרים אלכסונית מהשר ופגש את הקורה.

דקה 50: דקה עברה. אוזיל הכלה כדור לרחבה וראמוס נגח למשקוף. מזל גדול לליון.

דקה 64: רונאלדו סובב עוד כדור חופשי לעבר השער, דגלאדו שעמד בחומה נגד בידו, אך ריאל לא קיבלה פנדל שהגיע לה.

דקה 65: גול! בנזמה שרק נכנס חילץ כדור חשוב. אוזיל פרץ נהדר לכיוון הרחבה ומצא את רונאלדו, שבנגיעה השאיר לבנזמה שגלגל לרשת. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 83: גול! ליון חוזרת משום מקום. כדור חופשי הגובה לרחבה, כריס הוריד עם הראש וגומיס, שלא היה בנבדל, המשיך פנימה מקרוב. 1:1

הרכב ליון: הוגו לוריס, אנתוני רבייר, כריס, דיאן לוברן, עלי סיסוקו, קים קלסטרום (מיראלם פיאניץ', 77), ז'רמי טולאלן, יוהאן גורקוף, מישל בסטוס (ג'ימי בריאן, 70), סזאר דלגאדו (ז'רמי פייה, 70), בפטימבי גומיס.

הרכב ריאל מדריד: איקר קסיאס, אלברו ארבלואה, ריקרדו קרבאליו, פפה, סרחיו ראמוס, צ'אבי אלונסו, סמי חדירה (לסאנה דיארה, 68), כריסטיאנו רונאלדו, מסוט אוזיל (מרסלו, 76), אנחל די מריה, עמנואל אדבאיור (קארים בנזמה, 64).

קופנהאגן - צ'לסי 2:0

ערב המשחק, עסקה התקשורת האנגלית במעמדו המעורער של קרלו אנצ'לוטי, שמצידו מסרב להתפטר מתפקידו. המנג'ר האיטלקי יודע שכדי להציל את העונה הוא צריך לזכות בתואר האחרון שעוד נשאר לצ'לסי להילחם עליו - ליגת האלופות. המסע שלו החל ברגל ימין עם ניצחון חוץ קל בקופנהאגן שוודאי ירגיע מעט את הרוחות בקרב צהובוני הממלכה.

המשחק הערב היה במעמד צד אחד. קופנהאגן, שלא שיחקה משחק רשמי חודשיים וחצי, נראתה כמי שהסתפקה בעצם ההגעה לשלב הבא ולא היוותה יריב. צ'לסי, עם ניקולא אנלקה ופרננדו טורס בהרכב, עשתה ככל העולה על רוחה והחלוץ הצרפתי המושמץ, שהחמיץ בדו קרב הפנדלים עם אברטון בשבת, החזיר עם צמד שערים. צ'לסי בדרך לרבע הגמר.

דקה 7: כדור חופשי של צ'לסי נהדף לעבר ראמירס שניסה לבעוט, הכדור הגיע לטורס במצב טוב, אבל ווילאנד יצא נהדר ומנע שער.

דקה 17: גול! גרונקיאר טעה ואיפשר לאנלקה לשעוט באין מפריע לעבר הרחבה ולשלוח כדור שטוח לפינה הרחוקה. 0:1 מוצדק לצ'לסי.

דקה 22: בסיומה של מתפרצת קטלנית של הבלוז, טורס חלף על פני יורגנסן ברחבה, אך מול ווילאנד בעט לרגליו של השוער. צ'לסי מתקרבת לשני.

דקה 32 אנלקה שוב טייל ברחבה מול האין הגנה של קופנהאגן, אבל ממצב נוח בעט חלש לידיים של השוער.

דקה 56: גול! למפארד השאיר את אנלקה לבד מול השער בכדור עומק נפלא. הצרפתי השלים צמד עם בעיטה שטוחה לפינה הרחוקה. 0:2 לצ'לסי, בדרך לרבע הגמר.

דקה 59: טורס הרעב לשער בכורה בצ'לסי היתל במגני קופנהאגן ובעט מתוך הרחבה כדור שנהדף על ידי ווילאנד.

דקה 74: טורס מצא עצמו לבד מול השער וגלגל כדור חלש, וונדט הספיק להגיע בזמן והרחיק מהקו.

דקה 80: בתום התקפה נאה של המארחים, קלודמיר ניסה את כוחו מ-20 מטרים, אבל צ'ך ירד וקלט.

הרכב קופנהאגן: יוהאן ווילאנד, אוסקר וונדט (פייר בנגטסון, 75), מתיאס זנקה יורגנסן, מיקאל אנטונסון, זדנק פוספץ', יספר גרונקיאר (קנת זוהורה, 87), וויליאם קביסט, קלודמיר, כריסטיאן בולאניוס, סזאר סנטין (מרטין וינגארד, 46), דאמה נ'דוי.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ז'וזה בוסינגווה, ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, אשלי קול, ראמירס, פרנק למפארד, מייקל אסיין, פלורן מאלודה (יורי ז'ירקוב, 83), ניקולא אנלקה (דידייה דרוגבה, 74), פרננדו טורס (סלומון קאלו, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully