וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "אינטר לא השתנתה הרבה מאז הגמר"

מאמן באיירן מינכן מקווה לנקמה בנראזורי (21:45, 5, 5HD) בשחזור גמר ליגת האלופות. מארסיי מחכה ליונייטד (21:45, 5+)

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס
עריכה: יאיר דניאל

הסיבוב הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות יינעל הערב (רביעי) עם שני משחקים מרתקים, שאחד מהם עדיין טמון בזיכרון של כולנו מהשנה שעברה. אינטר, שהניפה את הגביע והשלימה טרבל חלומי, עשתה את זה אחרי ניצחון שכולו ז'וזה מוריניו על באיירן מינכן, וכעת כאשר לאונרדו מאייש את עמדת המאמן של הנראזורי, האיטלקים ינסו להשיג מקדמה בסן סירו לפני הגומלין נגד הבווארים, שרעבים לנקמה (21:45, 5, 5HD).

במשחק מסקרן נוסף מארחת מארסיי את מנצ'סטר יונייטד (21:45, 5+). עבור האלופה הצרפתית, מדובר בהופעה ראשונה בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות בגלגולה הנוכחי, אבל כדי לעשות היסטוריה הם יצטרכו להתגבר על סגנית האלופה האנגלית, שמופיעה למשחק ללא ראיין גיגס, ריו פרדיננד ואנדרסון.

אינטר - באיירן מינכן (21:45, ספורט 5 ו-5HD)

אחרי שנאבקו לפני פחות מעשרה חודשים בברנבאו על תואר אלופת אירופה, אלופת איטליה ואלופת גרמניה נפגשות לקרב חוזר בשמינית הגמר, כאשר הבווארים לא יתנגדו להשיג נקמה קטנה בסן סירו. עבור לאונרדו מדובר בבכורה אירופית ראשונה באינטר אחרי שזכה לרשת את רפא בניטז במהלך דצמבר.

מי שכבש את שני השערים שהוציאו את הנראזורי בשנה שעברה לחגיגות, דייגו מיליטו, פצוע כאשר האיטלקים אמורים לפתוח בחוד עם סמואל אטו לבדו, בעוד גוראן פאנדב צפוי להמתין להזדמנות שלו מהספסל. באינטר מודאגים גם מהפציעות של ווסלי סניידר ולוסיו, אך בקבוצה מצפים לראות את השניים בסופו של דבר משחקים. מעבר לכך, אינטר תצטרך להתמודד גם עם הסטטיסטיקה הלא מחמיאה שמראה שני ניצחונות בלבד משמונת משחקי צ'מפיונס נגד יריבות גרמניות.

"אני אוהב את המנטליות ההתקפית של ליגת האלופות", הצהיר לאונרדו. "המפעל מכיל בתוכו שחקנים נהדרים, קבוצות טובות עם מטרות גדולות, וזה אומר שיש רצון לשחק ולא לבלום. אנחנו יכולים להיאבק נגד כל קבוצה ונעשה את זה עם כל העוצמות שלנו. נעלה לשחק כמו קבוצה אלופה כי אנחנו מגיעים עם מוטיבציה גבוהה להתמודדות מולם".

בבאיירן מינכן טרודים מפער 13 הנקודות מדורטמונד בליגה, אבל מקווים לרוות מעט נחת בליגת האלופות ובעיקר לייצר מעט יציבות. אחרי שדובר על ערעור מעמדו של לואיס ואן חאל בקבוצה הבווארית, המאמן ההולנדי השיג שני ניצחונות משכנעים בליגה על הופנהיים ומיינץ והשתיק מעט את המבקרים. ההולנדי מרוצה מהחזרה המהירה של אריאן רובן ופרנק ריברי לעניינים, כשלצידם מריו גומז ותומאס מולר פורחים.

"אינטר לא השתנתה הרבה מאז המשחק הקודם", סבור ואן חאל. "היו להם כמה שחקנים פצועים בתחילת העונה ועדיין יש להם כמה פצועים, אבל באופן מעשי הם נשארו אותו הדבר. הם החליפו שני מאמנים וזה השינוי הגדול ביותר. בכל מקרה, הם לא שינו את צורת המשחק שלהם. הפייבוריטים לזכות בתואר הם תמיד האלופים, ואינטר האלופה. הם גם משחקים בבית ולכן זו סיבה נוספת לכך שהם עדיפים".

הרכב משוער, אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, איבן קורדובה, לוסיו, כריסטיאן קיבו, חאבייר זאנטי, אסטבן קמביאסו, טיאגו מוטה, ווסלי סניידר, דיאן סטנקוביץ', סמואל אטו.

הרכב משוער, באיירן מינכן: תומאס קראפט, פיליפ לאהם, אנטולי טימושצ'וק, הולגר באדשטובר, דניאל פראניץ', בסטיאן שווינשטייגר, לואיז גוסטבו, אריאן רובן, פרנק ריברי, תומאס מולר, מריו גומז.

מארסיי - מנצ'סטר יונייטד (21:45, 5+)

האלופה הצרפתית מארחת את המשחק הראשון נגד יונייטד, שבשנה שעברה הסתדרה היטב עם מילאן בשמינית הגמר אבל נעצרה אצל באיירן מינכן. עבור מארסיי זו הופעה ראשונה בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות כאשר דידייה דשאן ינסה להתגבר על הסטטיסטיקה שמראה שני ניצחונות בלבד מתוך 24 משחקים אירופים נגד קבוצות אנגליות. יונייטד גם ניצחה בתשעה מעשרת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת האלופות.

הקבוצה של דשאן כבשה עד היום שישה שערים בלבד בעשרה משחקי ליגת האלופות נגד יריבות אנגליות ומעולם לא הבקיעה למעלה משער אחד במשחק. מארסיי תתייצב למשחק ללא אנדרה-פייר ג'יניאק, שנפצע במשחק הפיזי מול סנט אטיין. לוק רמי, שכבש את השער הראשון, ירד מאותו משחק עם פציעה, אבל אמור להיות כשיר. מי שקיים ספק לגבי כשירותם הם מתיו ולבואנה וברנדאו.

מי שעבורו מדובר במשחק פיקנטי במיוחד הוא גבריאל היינצה, ששיחק במשך שלוש שנים אצל אלכס פרגוסון וזכה באליפות, אבל עזב בטונים צורמים ב-2007 אחרי שדרש לעבור לליברפול, מהלך שלא ממש התקבל בברכה אצל פרגי. בסופו של דבר היינצה עבר לריאל מדריד, כשכעת הוא במארסיי. "אני מתחרט על מה שהיה", אמר היום היינצה. "במיוחד על שלושת החודשים האחרונים. אני אדם חזק וכך גם פרגוסון. קיבלתי החלטה ואני מצטער עליה, במיוחד עבור האוהדים, ואני מקווה שזה לא הכתים אותי". על המשחק עצמו אמר הארגנטינאי: "אנחנו מלאים במוטיבציה ונעזוב את הדשא רק אחרי שניתן את הכל. אנחנו לא חוששים מהם, לכולנו יש שתי ידיים ושתי רגליים ולכן זה לא משנה איזה שמות גדולים משחקים אצלם".

אצל יונייטד יצטרכו להסתדר ללא ראיין גיגס, ריו פרדיננד ואנדרסון שלא המריאו למשחק, והצטרפו למייקל אואן וג'וני אוואנס שלא ישחקו. לקבוצה של אלכס פרגוסון יש את ההגנה הטובה ביותר במפעל, אחרי שהיא ספגה שער אחד בלבד העונה. "אנחנו עדיין במירוץ בכמה מפעלים ואנחנו רוצים לעשות עבודה טובה בכולם", אמר פרגוסון. "ליגת האלופות היא השלב השני ושערי החוץ נחשבים וחשובים. התחרות האמיתית מתחילה עכשיו.אני לא רואה אותנו כפייבוריטים במפגש, ליגת האלופות פתוחה לגמרי".

הרכב משוער, מארסיי: סטיב מנדאנדה, טאייה טאייוו, סולימאן דיאוורה, סטפן מ'ביה, גבריאל היינצה, בנואה שיירו, לוצ'ו גונזאלס, אדוארד סיסה, לוק רמי, ברנדאו, אנדרה אייוו.

הרכב משוער, מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, רפאל דה סילבה, כריס סמולינג, נמניה וידיץ', פטריס אברה, דארן פלטשר, פול סקולס, מייקל קאריק, נאני, ווין רוני, דימיטר ברבאטוב.

עדכון ראשון: 22.2, 19:24

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully