וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הביסה את פארמה 2:5, שלושער לסטנקוביץ'

האלופה התאוששה עם ניצחון מוחץ ומרשים בסן סירו. לאציו השיגה רק 1:1 ביתי מול קטאניה, פאלרמו ניצחה 1:3 את רומא

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית, שהחל אמש עם שני משחקים מרתקים, ייחתם היום (ראשון) עם עוד שמונה משחקים נוספים. את יומו השני של המחזור פתחה אלופת איטליה ואירופה, אינטר, במשחק בית בסן סירו וקצרה ניצחון גדול, 2:5 על פארמה של פסקואלה מרינו.

השנייה בטבלה, לאציו, חזרה על התוצאה של המוליכה מילאן ושמרה על סטטוס-קוו אחרי 1:1 ביתי מול קטאניה. נאפולי איבדה הזדמנות לעקוף את לאציו בעקבות הפסד 3:1 לאודינזה, שנהנתה משלושער של אנטוניו די נטאלה. במשחק המאוחר רומא הפסידה 3:1 בפאלרמו.

אינטר - פארמה 2:5

אחרי שני הפסדים ברציפות ומביכים במיוחד (בדרבי ולקייבו), ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון וארבעה משחקי בית ברצף ללא ניצחון, הייתה אינטר חייבת שלוש נקודות בסן סירו כדי לשמור על קשר עין עם הפסגה וגם כדי שמעמדו של רפא בניטז לא יתערער עוד. ההתחלה של המשחק לא בישרה טובות מבחינת הביתיים, כשהרנן קרספו כבש כבר בדקה הרביעית לאורחים עם שער בעקב. אלא שדיאן סטנקוביץ' היה אחראי למהפך מרשים תוך דקה (18 ו-19), עם שתי בעיטות שפגעו בשחקני פארמה וחדרו לשערו של ניקולה פאבריני.

רק ארבע דקות חלפו ואסטבן קמביאסו כבש בדחיקה אחרי קרן, ונתן הרבה אוויר לנשימה לבניטז, אלא שקרספו דאג לצמק בדקה ה-36 בבעיטה חדה מחוץ לרחבה והחזיר את החששות אל קרב אוהדי הנראזורי. טיאגו מוטה (73) וסטנקוביץ' (75), שהשלים שלושער באחד ממשחקיו הגדולים ביותר, חתמו את התוצאה והביאו לאינטר שלוש נקודות חשובות מאוד.

הנראזורי עם 23 נקודות ומצמצים מהמוליכה, היריבה העירונית השנואה מילאן, את הפער לשבע נקודות, אבל בעיקר מורידים קצת מהלחץ שאפף את המועדון הכחול-שחור, שהתרכז בשנים האחרונות איך לשמור בעיקר על הפסגה ולא איך להשיג אותה.

לאציו - קטאניה 1:1

תיקו שני ברציפות לביאנקוצ'לסטי, שממשיכים לאבד גובה עם ניצחון בודד בחמישה משחקים. קבוצת מרכז הטבלה של קטאניה עלתה ליתרון בדקה ה-44 משער בנגיחה של הבלם הארגנטינאי מתיאס סילבסטרה, אבל בתוספת הזמן של המחצית היה זה הרנאנס הברזילאי שאיזן בבעיטה מחוץ לרחבה. במחצית השנייה ניסו מאורו זראטה וסטפנו מאורי לבצע מהפך, אבל סילבסטרה וחבריו בהגנת קטאניה שמרו על התוצאה ויצאו מהאולימפיקו עם נקודה יקרה.

פאלרמו - רומא 1:3

אחרי שבעה משחקים ללא הפסד ודווקא כשהייתה לה ההזדמנות לקפוץ למקום השלישי, רומא התארחה בסיציליה וחטפה שם תבוסה לא נעימה. פאלרמו, מצידה, השיגה ניצחון שלישי ברציפות וחלפה על פני הג'אלורוסי בדרך למקום השישי. 20 דקות מהפתיחה העלה פבריציו מיקולי את פאלרמו ליתרון מבישול של יוסיפ איליצ'יץ', שהבקיע בעצמו את השני בדקה ה-61. רומא לא מצאה פתרון להתלהבות של המארחים וספגה את השלישי במתפרצת אותה סיים אנטוניו נוצ'רינו בדקה ה-65. פרנצ'סקו טוטי צימק בדקה ה-90 עם שער השדה הראשון שלו העונה.

אודינזה - נאפולי 1:3

הפרטנופי איבדו הזדמנות פז לתפוס את המקום השני ולצמק את הפער ממילאן המוליכה לשלוש נקודות. לנאפולי לא הייתה תשובה למלך השערים של העונה שעברה, אנטוניו די נטאלה, שהוביל את אודינזה לניצחון ביתי עם שלושער מצוין (בפעם השנייה החודש). בדקה ה-16 מורגן דה סנטיס הכשיל ברחבה את אלכסיס סאנצ'ז וסידר לאודינזה, קבוצתו לשעבר, יתרון מפנדל של די נטאלה. בדקה ה-45, רגע לפני ההפסקה, שלח די נטאלה כדור לחיבורים ובדקה ה-57 נעץ את השלישי שלו מזווית קשה. מארק האמשיק צימק עבור נאפולי דקה לאחר מכן.

משחקים נוספים:

קליארי - לצ'ה 2:3
לקליארי: אלסנדרו מאטרי (6 ו-15), מקילה קאניני (28). ללצ'ה: רובן אוליברה (54), דויד די מיקלה (81)

בארי - צ'זנה 1:1
לבארי: פרנצ'סקו קאפוטו (64). לצ'זנה: ג'וזפה קולוצ'י (62 בפנדל)

ברשיה - גנואה 0:0

בולוניה - קייבו (נדחה בגלל מזג האוויר המושלג)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully