וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן נעצרה ב-1:1 נגד סמפדוריה

רוביניו הוביל (43), אבל פאציני השאיר את הרוסונרי רק עם נקודה (60). יובה סיימה גם ב-1:1 נגד פיורנטינה, פפה הישווה

זה כבר היה נראה שהכל הולך ויותר מדי בקלות למילאן, אך עד הערב (שבת). הרוסונרי, שכבשו את המקום הראשון והבטיחו השבוע את מקומם בין 16 האחרונות בליגת האלופות, נעצרו נגד סמפדוריה במשחק הפותח של המחזור ה-14. רוביניו כבש את שער היתרון, אבל ג'ימפאולו פאציני השווה ועצר את המוליכה האיטלקית.

בהמשך יובנטוס לא לקחה את ההזדמנות שהייתה לה כדי לצמק את הפער מהרוסונרי לארבע נקודות, אבל לפחות לא סיימה את משחקה מול פיורנטינה עם אפס נקודות, אחרי שסימונה פפה חילץ נקודה שמונה דקות לסיום ב-1:1 ביניהן. הנראזורי ישחקו רק ביום ראשון כשיארחו את פארמה במשחק הצהריים, בעוד שלאציו תפגוש את קטאניה ונאפולי תתארח אצל אודינזה.

סמפדוריה - מילאן 1:1

לכל דבר יש סוף, וכך גם לגבי הרצף של מילאן, שהתייצבה למשחק החוץ נגד סמפדוריה עם ארבעה ניצחונות רצופים ושמונה בתשעה משחקים. למרות שהיא החזיקה הרבה יותר בכדור והייתה עדיפה מבחינת האיומים שלה לשער, מילאן לא הצליחה להמשיך לדהור במשחק הפתיחה באיטליה וכעת הלחץ עובר ללאציו, נאפולי, יובנטוס ורומא, שינסו להדביק אותה.

במילאן הביעו השבוע רעב לזכות בכל התארים, בייחוד לאחר הבטחת ההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות, אבל לצערם הרב הם לא הצליחו להסתדר עם ההגנה המקומית. מסימיליאנו אלגרי פתח עם רוביניו וזלאטן איברהימוביץ', שנמצא במומנטום אישי מצוין בשבועות האחרונים, ובדקה ה-43 הברזילאי כבש כתוצאה משיתוף הפעולה בין השניים.

איניאציו אבאטה החל במהלך ושלח את רוביניו, שמסר לשבדי לצד ימין. איברהימוביץ' החזיר לרוביניו אל המרכז, והכוכב הברזילאי המשיך עם כדור מהאוויר לפינה השמאלית. לאחר השער החיבוק הראשון של רוביניו נשלח אל רונאלדיניו, שפתח על הספסל ונכנס רק בתוספת הזמן.

מילאן הרגישה בטוחה יותר מדי עם היתרון שלה וספגה את השוויון שעה בתוך המשחק כשג'מפאולו פאציני הבקיע מקרוב אחרי שדניאלה גאסטאלדלו הוריד לו עם הראש לאחר כדור קרן. סמפדוריה, שניצחה במחזור האחרון את לצ'ה 2:3, צוברת ביטחון רב למרות המשחק הפחות טוב שלה היום, אך נשארת במקום השמיני.

יובנטוס - פיורנטינה 1:1

הגברת הזקנה כבר חשבה שהיא על המסלול אחרי 0:2 בגנואה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, אבל פיורנטינה גרמה לה לחשוב אחרת ועצרה אותה מלהידבק לחבורת הצמרת. למזלה הרב של יובה, היא הצליחה להשוות שמונה דקות לסיום ובכך לואיג'י דל נרי הצליח להאריך את רצף משחקי הליגה ללא הפסד לעשרה.

מה שבעיקר הלחיץ את יובה הוא השער העצמי שכבש מרקו מוטה לאחר ארבע דקות בלבד, שהוציא את השחקנים בסגול לחגוג. כדור חופשי שהוגבה לרחבה הגיע לחואן ורגאס, אבל מאטה נגח לשער שלו וגרם לפיגור. השוויון הגיע שמונה דקות לסיום סימונה פפה לקח בעיטה חופשית מצד שמאל ומזווית קשה ושיגר כדור מצוין לפינה הרחוקה כדי להשוות. פיורנטינה סיימה בעשרה שחקנים אחרי שפליפה המחליף קיבל כרטיס צהוב שני. פיורנטינה כעת במקום ה-13 עם 16 נקודות, יובה מטפסת למקום השלישי עם 24 נקודות.

עדכון ראשון: 26.11, 13:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully