וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל נרי: "פיורנטינה לא עשתה כלום כדי לנצח"

מאמן יובנטוס לא אהב את צורת המשחק של הוויולה, לאחר ה-1:1. אלגרי היה דווקא מרוצה מהתיקו של מילאן מול סמפדוריה

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית נפתח אמש (שבת) עם משחקה של המוליכה, מילאן, שהתארחה אצל סמפדוריה. הרוסונרי עלו ליתרון משער של רוביניו, אבל ג'אמפאולו פאציני דאג להשוות ל-1:1, תוצאה שנשמרה עד הסיום. למרות איבוד שתי הנקודות הרוסונרי יישארו במקום הראשון לפחות עוד שבוע, כי לאציו, שתארח היום את קטאניה באולימפיקו, מפגרת אחריהם בארבע נקודות.

"ההופעה של הקבוצה הייתה מצוינת", אמר מאמן מילאן מסימיליאנו אלגרי, "ואני שמח. תיקו זה דבר מתקבל בכדורגל. רצינו לנצח, אבל סמפדוריה הפכה את זה לבלתי אפשרי מבחינתנו. רוביניו מתקדם, משחק טוב מאוד וכעת הוא אף התחיל להבקיע שערים חשובים מאוד עבורנו".

"אני מרוצה מהנקודה הזו", אמר כובש שער השוויון פאציני, "שנותנת לנו ביטחון להמשך הדרך. הרעב והנחישות אפשרו לנו לשחק נהדר. אני חייב לומר שמילאן מאוד הרשימה אותי בצורת המשחק שלה".

דל נרי: "השמטנו שתי נקודות יקרות"

משחק נוסף, מרתק במיוחד, נערך בטורינו, בו סיימו גם יובנטוס ופיורנטינה בתיקו 1:1. הוויולה עלו ליתרון משער עצמי של מרקו מוטה, אבל סימונה פפה בכדור חופשי נהדר איזן בדקה ה-82.

"במחצית הראשונה פיורנטינה שיחקה טוב מאוד, השיגה שער יתרון ואז סגרה את המשחק", התלונן ג'יג'י דל נרי על הטקטיקה של האורחים. "אחר כך יצרנו מצבם רבים לכיבוש. ארתור בורץ היה שוער המשחק וכמעט ניצח להם את המשחק במו ידיו.

"בהתחשב בדרך בה שיחקנו, אני חושב שהשמטנו שתי נקודות יקרות", הוסיף המאמן המאוכזב. "ספגנו שער מהזדמנות אחת של הוויולה, וגם הוא היה עצמי. הם לא עשו שום דבר כדי לנצח אחר כך, הם עשו רק הגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully