וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "אלה שלא הצליחו במונדיאל יחיו בהחמצה"

אלכס פרגוסון חושש מההתאוששות של ווין רוני וחבריו מהטורניר הכושל: "לפחות הרננדז הצליח". מאנצ'יני: "לאליפות צריך כסף"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון מאמין שווין רוני יצליח בסופו של דבר להתאושש מהמונדיאל החלש שעבר עליו במדי נבחרת אנגליה, ושהחלוץ, שלא לוקח חלק במחנה של היונייטד בצפון אמריקה, עוד יחזור לעצמו. "אומנם אני לא מצפה להנגאובר", אמר פרגוסון, "אבל אני חושב שעדיין תהיה קצת אכזבה אצל הבחור".

כל שחקני היונייטד שלקחו חלק במונדיאל רשמו אכזבה יחסית (כמו למשל פטריס אברה, מייקל קאריק או נמניה וידיץ'), ופרגוסון יודע ש"כל אלה שלא הצליחו בטורניר, או לפחות לא עמדו בציפיות המוקדמות שלהם, יחיו בתחושת החמצה. זה בגלל שהטורניר הזה מתרחש רק אחת לארבע שנים, זה החלק הקשה בגביע העולמי. יש לנו כמה שחקנים שסיימו את המונדיאל בתחושת אכזבה".

פרגוסון, מנגד, מתנחם ש"לפחות יש לנו שחקן אחד שיחזור לעונה הזו בתחושה חיובית, חאבייר הרננדז הצעיר, שהצליח יפה והיווה הפתעה עבור חלק מהאנשים".

מאנצ'יני לא מתנצל

בצד השני של העיר, במנצ'סטר סיטי, לא מתרגשים מהביקורות על מדיניות הבזבוזים. התכולים השתוללו במועדי ההעברות האחרונים, אבל מאמן הקבוצה, רוברטו מאנצ'יני, מסרב להתנצל וטוען כי זו הדרך היחידה לזכות בתואר. עד כה המאמן הוציא 59 מיליון ליש"ט (רק בקיץ הנוכחי), כאשר הצפי הוא שסיטי תחצה השקעה של 100 מיליון ליש"ט. בכוונת האיטלקי לצרף בלם וחלוץ לצד דויד סילבה, יא יא טורה וג'רום בואטנג, שכבר הצטרפו.

"כמובן שהשקענו הרבה כסף הקיץ", אמר מאנצ'יני. "כולם רואים שזה המצב, אבל כל הקבוצות שזכו בפרמייר ליג, בספרד או באיטליה בשנים האחרונות השקיעו המון כסף. זה לא דבר חדש. קשה לזכות בתארים בכל מקום אם לא משקיעים בקבוצה במטרה להשתפר. זה מה שעשינו הקיץ". מנגד, מאנצ'יני מתעקש וטוען כי "במקביל אנחנו מחויבים גם לאקדמיה שלנו, ונותנים הזדמנויות לשחקני נוער כדי לפתח את הכישרונות שגדלים אצלנו".

האם המשחקים החוזרים בגביע יבוטלו?

אחרי הנפילה של הנבחרת האנגלית במונדיאל נגד ארגנטינה, ההתאחדות האנגלית מתרכזת בעתיד ומתעסקת בשיפור מפעל הגביע האנגלי בניסיון להוריד מעט את העומס. אחד הרעיונות שעלו לאחרונה הוא לבטל את המשחק החוזר, במטרה ליצור פגרת חורף שתאפשר לשחקנים לנוח. למרות זאת, לא בטוח שהאנגלים, כהרגלם, יאהבו לעשות שינויים בטורניר שהחל לפני 139 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully