וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרננדז יהיה תוספת חשובה עבור היונייטד"

האדומים ממנצ'סטר מתלהבים מהרכש המקסיקני, פלטשר: "הוא צעיר, חד ורעב". נואל גלאגר: "הרכש החדש יטריף את מנ' סיטי"

מנצ'סטר יוניייטד לא ביצעה עדיין רכש משמעותי לקראת העונה הבאה, אבל סגנית האלופה האנגלית לא מודאגת מהסגל המזדקן של אלכס פרגוסון. בינתיים מה שמעניק זריקת עידוד לקבוצה זה ההחתמה של חאבייר הרננדז, קשרה של נבחרת מקסיקו.

"הוא נראה חד ומאוד מסוכן", מחמיא דארן פלטשר לרכש החדש של השדים האדומים, "הוא צעיר, חד ונראה מאוד רעב. הוא הבקיע שני שערים נהדרים במהלך המונדיאל, ואני חושב שהוא יהיה תוספת חשובה עבורה עבורנו".

בינתיים פול סקולס שולח בשורה לאוהדים, ולא פוסל את האפשרות שלא יפרוש בסיום העונה. "לא בטוח שזאת תהיה העונה האחרונה שלי", אמר סקולס, "אקח כל משחק בעתו, ואם ארגיש שאני בסדר ושאני עושה עבודה טובה ושהמאמן רוצה אותי, נראה מה יהיה".

היונייטד נמצאים כרגע במחנה אימונים בשיקגו, וסקולס טוען כי ההכנות מתקדמות כהלכה. "קדם העונה זה תמיד תקופה קשה וחשובה, אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר מוכנים לקראת העונה הבאה, נקווה שבעונה הבאה נחזיר לעצמנו את התארים ושיהיה לנו יותר מזל מבחינת פציעות".

בינתיים מי שהחמיא לאמריקאים היה ריאן גיגס בן ה-36. "ליגת ה-MLS ממשיכה לגדול ולהתפתח, וההצלחה של ארה"ב במונדיאל עזרה פה לכדורגל", אמר גיגס, "אם דייויד בקהאם משחק פה, והוא עדיין שחקן נבחרת אנגליה, אי אפשר שלא לכבד את הליגה הזאת". גיגס נשאל אם ישקול לעבור בשלב כלשהו ל-MLS, ולא פסל את האפשרות: "ארה"ב זה מקום טוב לגדל פה משפחה. עדיין נותרה לי עונה בחוזה עם היונייטד, אבל אולי אחרי זה כבר אהיה זקן מדי בשבילה".

אלכס פרגוסון התייחס לפתיחת העונה, וצפוי לתת לשחקני הנבחרות מנוחה לקראת העונה. ליונייטד היו שישה שחקנים במונדיאל (רוני, קאריק, אברה, הרננדז, וידיץ', פארק), ופרגוסון טוען: "המטרה העיקרית היא שהשחקנים יגיעו מוכנים לפתיחת העונה. גם משחק מגן הצדקה הוא מבחינתו לא משחק שחובה לנצח בו. הוא ייערך ב-8 באוגוסט, ואחרי יש שבוע של משחקים בינלאומיים, ולאחר מכן אנחנו פוגשים את ניוקאסל. מכיוון שאלה ששיחקו במונדיאל יצטרפו אלינו רק ב-28 ביולי, רק מאוחר מאוד נדע אם הם בכושר מספק כדי לשחק במשחק הפתיחה. אני מניח שלא נשתף את כולם".

פרשת המפית

ובינתיים, בצד השני של העיר: נואל גלאגר, מנהיג להקת אואזיס הגדולה ואוהד ותיק של מנצ'סטר סיטי, טוען כי אוהדי הקבוצה יתפלצו כשהם יראו את רשימת הקניות של המועדון. "הייתה לי פגישה ארוכה ומעניינת עם המנכ"ל גארי קוק לארוחת צהריים", סיפר גלאגר, "ומה שגיליתי לגבי התוכניות לעונה הבאה יטריפו את האוהדים, אבל אני לא יכול לספר כלום.

"גארי כתב לי על מפית את כל השמות שהוא רוצה לצרף. אני אומר לכם, עם הסגל הזה, ננסה לזכות בכל התארים לעונה הבאה. עם סגל כזה, מי יותר טובה מאיתנו? אומנם לצ'לסי יש סגל ותיק ומנוסה יותר, ליונייטד יש את פרגוסון, אבל כשאני רואה את השמות שאמורים לבוא לפה, אפשר להניח שאנחנו הקבוצה השלישית שמועמדת לזכייה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully