וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל הספורטיבי של אינטר: "לבאלוטלי אין מחיר"

מרקו בראנקה הצהיר כי אלופת אירופה לא תמכור את החלוץ למרות ההתעניינות מצד הקבוצות ממנצ'סטר: "הוא ומייקון מחוץ לשוק"

אחרי שדובר רבות על עזיבתו את אינטר, מריו באלוטלי ממשיך למשוך עיניים באנגליה, כשמנהלה הספורטיבי של אינטר, מרקו בראנקה, סיפר כי למנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי יש "התעניינות רבה" בחלוץ. כמה פעמים עלה שמו של באלוטלי כמועמד לעבור לאנגליה, אך גם מילאן סימנה את החלוץ כרכש אפשרי לאחרונה.

על פי דיווח ב'גאזטה דלו ספורט', במנצ'סטר יונייטד נפגשו ביום שני האחרון באמסטרדם עם סוכנו של באלוטלי, מינו ראיולה, כשההצעה שעמדה על הפרק הגיעה ל-35 מיליון יורו. כמו כן מתרבים הסיכויים שגם סיטי תקיים פגישה דומה עוד השבוע. למרות הדברים, באינטר מבהירים כי אין עדיין שום הצעה רשמית עבור החלוץ.

"אנחנו נמצאים בעמדת יתרון וזה נכון שבכל יום אנחנו מקבלים פניות מכיוון שכולם רוצים לפחות שישה או שבעה שחקנים שלנו", אמר בראנקה. "לבאלוטלי אין מחיר. בשלב הזה, הוא ומייקון לא בשוק ההעברות. אם וכאשר יהיו פניות, אנחנו נבחן אותן, אבל הם לא בשוק כרגע. ההתעניינות בבאלוטלי משני המועדונים ממנצ'סטר היא אמיתית וחזקה מאוד, אבל לא הגיע הצעה רשמית".

למרות הדברים, בראנקה לא פוסל אפשרות שבאלוטלי יעזוב אם תגיע הצעה טובה לגביו, ובכל מקרה לא חושש ממצב כזה. "האוהדים יכולים להיות רגועים - אנשים נהדרים כמו איברהימוביץ' ומוריניו הלכו, אבל יש לנו צוות מקצועי טוב ואף אחד לא גדול יותר מהמועדון, אפילו לא באלוטלי", הוסיף בראנקה. גם רפא בניטז נשמע רגוע: "בשלב הזה, באלוטלי ומייקון הם שחקנים של אינטר ואני שמח איתם מכיוון שהם שחקנים איכותיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully