וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה: "רדפנו אחרי התואר שלוש שנים"

חלוץ צ'לסי, שסיים את העונה כמלך השערים, חגג אליפות. אשלי קול: "עכשיו ירדו מהגב שלי". פרגוסון וונגר מריעים לאנצ'לוטי

אחרי שלוש שנים בהן הם ראו את הגב של מנצ'סטר יונייטד וכריסטיאנו רונאלדו, השיגה העונה סופסוף צ'לסי את מבוקשה, כשזכתה באליפות אנגליה. כבר בעונתו הראשונה כמאמן הכחולים השיג קרלו אנצ'לוטי את אחד התארים הנחשקים בכדורגל העולמי, וכעת הוא רחוק רק משחק אחד מדאבל גדול, כשיפגוש ביום שבת הקרוב באצטדיון וומבלי בגמר הגביע האנגלי את פורטסמות של אברהם גרנט, שינסה לקלקל לו ולקבוצתו לשעבר.

צ'לסי שמה אמש (ראשון) סופית חותם גדול על האליפות נהדרת, רביעית בתולודות המועדון עם 0:8 ענק על וויגאן לעיני אוהדיה בסטמפורד ברידג'. עם השמינייה עברו המיליונרים את מחסום 100 השערים בעונה בליגה כשכבשו 103 בסך הכל. מאז עונת 1962/3, בה הבקיעה טוטנהאם 111 שערים, לא הייתה אף קבוצה ששברה את מחסום ה-100 היוקרתי.

מי שאחראי על לא מעט משעריה של הקבוצה, 29 ליתר דיוק, הוא החלוץ הנהדר דידייה דרוגבה. "אני מאוד גאה, כי רדפנו אחרי התואר במשך שלוש שנים", אמר, "ולזכות בתואר מול האוהדים שלנו זה משהו מיוחד. כבשנו יותר מ-100 שערים. שיחקנו כדורגל טוב העונה. עבור קבוצה שאמורה להיות זקנה, אנחנו יכולים להיות גאים על ההישג".

דרוגבה הוסיף על 29 הכיבושים שלו: "להיות המבקיע המוביל בליגה, למרות שהייתי חודש מחוץ למגרשים וחרף העובדה שהתחריתי נגד ווין רוני, זה מדהים". דרוגבה לא אהב את העובדה שהיה זה פרנק למפארד שנטל במהלך המשחק את הפנדל ביתרון 0:1, אלא שלאחר מכן הוא התנצל על ההתנהגות שלו: "לא שמחתי כי היינו ביתרון של 0:1, אבל אחר כך, על המגרש, הבנתי ששגיתי ופרנק צדק".

באלאק: "עכשיו אפשר לעשות היסטוריה עם זכייה בדאבל"

מי שעוד היה מאושר מאוד מההישג של הקבוצה הוא המגן השמאלי שלה אשלי קול. כזכור, קול עבר מארסנל לכחולים מלונדון בעקבות הרבה ירוקים בעונת 2006/7 וחטף על כך קיתונות של ביקורת. מאז הוא לא השכיל לזכות באליפות, והפעם עשה זאת.

"עבר הרבה זמן מאז שזכיתי בתואר בליגה. זה התואר הראשון שלי עם צ'לסי", אמר קול. "הרבה העבירו עליי ביקורת לאחר שעברתי, עכשיו כולם ירדו מהגב שלי ויבינו סופסוף מדוע עברתי לכאן. אנחנו יכולים להפוך את השנה הזו למדהימה אם נזכה בדאבל".

הקשר הגרמני של הקבוצה מיכאל באלאק גם השיג עימה אליפות ראשונה, לאחר שגם הוא הגיע לאחר המונדיאל ב-2006. בלא בטוח אם באלאק יישאר בעונה הבאה בסטמפורד ברידג' לאחר שהוא כבר הביע את רצונו לסיים את הקריירה בגרמניה. בסיום הוא אמר: "העובדה שניצחנו את המשחקים נגד הגדולות היוותה יתרון גדול עבורנו. איבדנו כמה נקודות לקבוצות חלשות, אבל התואר הגיע לנו. עכשיו אפשר לעשות היסטוריה עם הזכייה בדאבל".

ונגר: "כל הכבוד לצ'לסי על ההישג שלה"

מנצ'סטר יונייטד הייתה קרובה כל כך לזכות באליפות רביעית ולעבור את ליברפול במניין האליפויות הכללי, אלא שהשדים האדומים והמנג'ר האגדי אלכס פרגוסון יצטרכו כעת לחכות לפחות עוד שנה כדי לעבור את האדומים. בסיום, ידע פרגוסון גם לפרגן. "זו הליגה שהכי קשה בעולם לזכות בה, ואנחנו מריעים לצ'לסי על הזכייה בה. זכינו בשלוש השנים הקודמות ואנחנו יודעים כמה זה קשה, כך שאני רוצה לברך את קרלו אנצ'לוטי, שהוא מנג'ר טוב ובחור טוב, על ההישג שלו".

עוד אחד שפרגן הוא מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. התותחנים סיימו את הליגה במקום השלישי, כשעד לפני מספר מחזורים הקבוצה שלו הייתה חזק במאבק האליפות. "כל הכבוד לצ'לסי על ההישג שלה, לאנצ'לוטי ולשחקנים שלו", אמר ונגר. "הוא התנהג יפה מאוד כל העונה. עבורנו, סיום העונה היה חשוב וגמרנו בצורה יפה. בסך הכל הייתה לנו עונה טובה עם גישה בריאה ואופי חזק. כשאתה מגיע למאבק צמוד בסיום אתה צריך שיהיה לך סגל גמיש, אבל היו לנו הרבה פציעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully