וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי: "קרלו החזיר לנו את גאוות היחידה"

קפטן צ'לסי החמיא למאמנו אנצ'לוטי, שאמר: "רוצה לשחזר את ההישג של מוריניו". פרגוסון: "נעשה הכל כדי להחזיר את התואר"

אחרי עונה ארוכה ולעתים הפכפכה, זכתה הערב (ראשון) צ'לסי באליפות אנגליה הרביעית בתולדותיה, אחרי ניצחון מוחץ 0:8 על וויגאן במחזור שחתם את העונה. 0:4 של מנצ'סטר יונייטד על סטוק סיטי במשחק המקביל לא הספיק לשדים האדומים ליותר ממקום שני ובסטמפורד ברידג' חגגו אליפות ראשונה אחרי שלוש שנים בהן נשלטה הליגה על ידי אלכס פרגוסון ושחקניו.

קפטן צ'לסי ג'ון טרי, שעבר עונה לא פשוטה מבחינה אישית, החמיא בסיום למאמנו, קרלו אנצ'לוטי. "קרלו ידע להחזיר לנו את גאוות היחידה, והוציא מאיתנו את המיטב", אמר טרי, והתייחס לפרשיות הציבוריות שהיו סביבו: "הדברים לא השפיעו עליי. זה גם לא נתן לי יותר מוטיבציה, כי גם ככה הייתה לי מוטיבציית שיא. אחרי שראינו את יונייטד זוכים שלוש שנים ברציפות, עכשיו הגיע הזמן שהם יראו אותנו חוגגים. היו לנו עליות וירידות העונה, אבל זה הדבר עבורו עבדנו".

אנצ'לוטי עצמו אמר כי ברצונו לשחזר את ההישג של ז'וזה מוריניו, שזכה בשתי אליפויות רצופות: "מוריניו עשה כאן עבודה פנטסטית. זו האליפות הראשונה שלי ואני מקווה לשחזר את ההישג של מוריניו. זה נהדר, עשינו את הטוב ביותר שלנו ואני נתתי את כולי למועדון. הייתה אווירה נפלאה במועדון ואני חושב שהיינו ראויים לאליפות".

קשר הקבוצה והסמל הגדול פרנק למפארד התרגש: "סיימנו את העונה בסגנון נפלא. זו הייתה עונה מצוינת ובהחלט הגיע לנו לזכות באליפות. שתי האליפויות הקודמות בהן זכינו היו יותר קלות מזו באופן יחסי, אבל אחרי שלוש שנים בהן לא זכינו התחושה פשוט מדהימה".

למפארד התבקש להשוות בין המנג'ר איתו זכתה הקבוצה בשני התארים הקודמים ז'וזה מוריניו לקרלו אנצ'לוטי, שהיה אדריכל האליפות הפעם. "הם שני אנשים מאוד שונים, למוריניו יש אופי פנטסטי וגם לקרלו, רק שהוא הרבה יותר רגוע". למפארד הגיב גם לכך שחברו לקבוצה דידייה דרוגבה התעקש לבעוט את הפנדל השני, למרות שהאנגלי הוא הבועט הקבוע. "הוא רעב לשערים. כשהובלנו בכזה הפרש גדול, הייתי יותר משמח לתת לו לבעוט. רציתי שהוא יסיים את העונה כמלך השערים. אנחנו קבוצה ורוצים בהצלחתו, מגיע לו לזכות בתואר מלך השערים".

הקשר האנגלי התייחס גם לגמר הגביע בשבת, בו תפגוש קבוצתו את פורטסמות בניסיון לזכות בדאבל ראשון בהיסטוריה שלה: "אנחנו חבר'ה מנוסים ושומרים אחד על השני, הקבוצה נמצאת בכושר טיפ טופ ואני מאמין שנמשיך בזה גם בגמר הגביע".

פרגוסון כבר רעב לקראת העונה הבאה

"ברור שנחזור בשנה הבאה, זה מה שמנצ'סטר יונייטד עושה. נעשה הכל על מנת להחזיר את התואר למקום הטוב בעולם", סיכם הערב אלכס פרגוסון את אבדן האליפות לראשונה אחרי תקופה ארוכה.

יונייטד כאמור ניצחה 0:4 את סטוק סיטי בבית, אבל סיימה את העונה עם נקודה פחות מיריבתה הלונדונית. הסר הסקוטי הוסיף: "התואר הגיע למי שהגיעה לה. זו הליגה הקשה בעולם ואני מברך את קרלו על הזכייה באליפות".

פרגוסון הוסיף: "יש לנו כאן מבנה טוב, הייתה עונה קשה ובקיץ נבצע הערכה של המצב. העונה הזו הייתה כמו רכבת הרים ושני ההפסדים לצ'לסי היו אכזבה עצומה, אבל היו לנו גם הישגים גדולים ומשחקים מצוינים".

עוד ביונייטד: ווין רוני נפצע הערב פעם נוספת והוחלף בדקה ה-75, אבל פרגוסון הדגיש שהפציעה לא נראית רצינית ושהיא לא תגרום לחלוץ להחמיץ את המונדיאל שייפתח בעוד כחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully