וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "הנקודה הזו תועיל לנו בעתיד"

אפילו אחרי ה-0:0 עם אספניול, ראה מאמן ברצלונה צד חיובי: "אני גאה בשחקנים שלי". הנהלות המועדונים מתכתשות

כשאספניול פוגשת את ברצלונה לדרבי של קטלוניה היא כמעט תמיד נדלקת. הקבוצה השנייה של העיר, שחוסה תמיד בצילה של האימפריה מהקאמפ נואו, משתדלת לזנב ולמרר את חייה של היריבה המרה כל פם. גם אמש (שבת) הצליחה הקבוצה של מאורוסיו פוצ'טינו לעשות את החיים של אלופת אירופה קשים. זה לא רק התיקו 0:0 בפתיחת המחזור ה-32 בליגה הספרדית, אלא המוטיבציה ורוח הלחימה ההירואית שהפגינו שחקני אספניול.

השחקנים בכחול-לבן הסתערו על כל כדור תועה ובארסה כמעט שלא הצליחה לפתח את משחק המסירות המפורסם שלה. הנתון שאלופת ספרד לא הצליחה להחזיק יותר מ-60 אחוז מהזמן בכדור מעיד טוב יותר מהכל, לאחר שהיא בדרך כלל מעמידה ממוצעים של 70 אחוזים בעמודה זו. כעת, הפער של הקבוצה של פפ גווארדיולה עלה לארבע נקודות על פניה של ריאל מדריד, אלא שהקבוצה הלבנה יכולה לקזז אותו לנקודה אחת בלבד, זאת אם תנצח כמובן הערב (22:00, אין שידור) את ולנסיה בסנטיאגו ברנבאו, דבר שיבטיח מאבק אליפות חם.

גווארדיולה יודע שבארסה הייתה טובה יותר ב-10 שחקנים

גווארדיולה, שנראה עצבני בסיום המשחק, דווקא שמח על הנקודה. "היא יכולה לעזור לנו מאוד בהמשך", אמר המאמן הקטלאני, שגם הפתיע הפעם כשהציב את מקסוול כחלוץ מצד שמאל. "אספניול היא קבוצה טובה מאוד ואני נותן הרבה ערך לנקודה שהוצאנו במשחק. הנקודה הזאת נותנת לנו הרבה לעתיד".

הדבר המעניין שקרה במשחק זה שבארסה שיחקה דווקא טוב יותר כשהייתה ב-10 שחקנים, אחרי הרחקתו בצהוב שני של דני אלבס, מאשר כשהייתה בהרכב מלא, וגם גווארדיולה ידע זאת. "אני לא יודע כיצד מאבק האליפות יסתיים, אבל אני גאה בשחקנים שלי", הוסיף.

מי ששוב סחט מחמאות היה שוער ברצלונה ויקטור ואלדז, שבמחצית הראשונה סיפק הצלה אחת גדולה שמנעה שער בטוח של המקומיים. המנהל הטכני צ'יקי בגירסטיין המשיך בקמפיין עבורו של ואלדז לנבחרת ספרד. "אני לא רק חושב שמגיע לו ללכת למונדיאל, אלא הוא אף יכול לשחק שם", אמר ולא ייסף בגירסטיין.

לאפורטה על ראשי אספניול: "הניהול שלהם ילדותי"

בסיום המשחק התלוננו בבארסה על השיפוט של השופט אונדיאנו מאיינקו. צ'אבי התלונן ש"לא מעט כרטיסים לא נשלפו לחובת אספניול". עם זאת, הודה הקשר שנמצא בתקופה מצוינת, שאספניול אכן הקשתה עליהם את החיים: "לא חשנו בטוחים על המגרש".

אבל הטענות של בארסה כלפי היריבה הקטנה לא הסתכמו רק על המגרש, כשגם נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה לא אהב את ההתנהגות של ראשי אספניול. "ניסינו לכונן יחסים נורמליים בין המועדונים, אבל הניהול של ז'ואן סולה (יו"ר אספניול) ושל ההנהלה שלהם הוא ילדותי". דבריו של נשיא בארסה באו בעקבות כך שבאספניול טענו שהם ינרמלו את היחסים עם מועדון העל רק לאחר שלאפורטה יסיים את תפקידו במועדון ב-30 ביוני.

גם את נשיא אספניול דניאל סאנצ'ז ליברה, לאפורטה לא ממש עניין. "למי אכפת מה הוא חושב. יש לו מעין הרגל כזה לדבר הרבה, אם הוא חושב שאנחנו ילדותיים אני מצטער. הלב שלנו עם אוהדי אספניול. אני מקווה שנשיא חדש יגיע לבארסה, לפני לאפורטה היחסים בין המועדונים היו מצוינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully