וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתיון לדוג את רוני: רונאלדו

בריאל החליטו להשתמש בשחקן כדי לשכנע את האנגלי להגיע. פרז: "נעשה הכל שבארסה תרגיש בבית, אם תגיע לגמר האלופות"

פרויקט הענק המגלומני של פלורנטינו פרז רחוק מלהסתיים. מה שהחל בקיץ שעבר, עשוי להימשך בקיץ הנוכחי, כאשר ריאל מדריד מתכננת להנחית בסנטיאגו ברנבאו עוד שחקן של מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני, אחרי שעשה זאת עם כריסטיאנו רונאלדו.

זה שהבלאנקוס רוצים את רוני לא חדש, אבל המהלך קיבל דחיפה גדולה לאחר ההדחה של הקבוצה מליגת האלופות. החדש בעניין הוא שבריאל לא מסתפקים כעת בניסיונות השכנוע של ההנהלה את החלוץ האנגלי, אלא שהם גייסו למען המטרה הנעלה גם את רונאלדו.

החלוץ הפורטוגלי אמור לעזור להנהלה ולשמש כסוג של פיתיון עבור הג'ינג'י המהיר, כדי שהשניים ישובו לשתף פעולה במדריד. בריאל מאמינים שרונאלדו יכול להשפיע ואף לשכנע את רוני, בעוד בהנהלה מוכנים להשקיע סכום כמעט דמיוני של 150 מיליון ליש"ט עבור השחקן, דבר שינתץ את סכום ההעברות בעולם, שנשבר על ידי רונאלדו (90 מיליון ליש"ט). רוני אמור לקבל חוזה חלומי שמסתכם בכ-60 מיליון ליש"ט עבור חמש עונות בברנבאו, סכום השווה לשכר אותו מקבל כעת רונאלדו.

פרז מתכבד באירוח הגמר

ברצלונה, יריבתה המושבעת של ריאל מדריד, קרובה כפסע מלהגיע לסנטיאגו ברנבאו ב-22 למאי, אז ייערך גמר ליגת האלופות. בינה לבין הגמר חוצצת אינטר בחצי הגמר. אמש (שישי) יצא נשיא ריאל פלורנטינו פרז בהצהרה מפויסת משהו כלפי הקבוצה הקטלאנית. "אם בארסה תגיע לגמר, נעשה הכול על מנת שהיא תרגיש בבית", הפתיע פרז, אולי אפילו את עצמו.

בריאל ייחלו כל העונה להגיע לגמר הצ'מפיונס ולזכות בגביע האלופות ה-10 של המועדון באצטדיון ביתי, לעיני הקהל שלהם. ההפך של החלום - הסיוט - היה מבחינת ריאל שהיריבה הכי גדולה, ברצלונה, תעשה זאת במקומם, שנה שנייה ברצף. אלא שכעת, פרז, אולי כדי להנמיך את גובה הכישלון שלו גם, מחבק את בארסה אל חיקו.

"עבור מדריד זה כבוד גדול לארח את משחק הגמר", הוסיף פרז. "סנטיאגו ברנבאו היה אחד ממייסדיה המיתולוגיים של הקבוצה ושל מפעל האלופות. בלי להתשחצן, לריאל יש הרבה רגעים יפים ממפעל זה". מן הסתם, השנה זה לא אחד מהם.

הערעור של אלביול התקבל, ישחק נגד ולנסיה

שלושה ימים לאחר ניצחון החוץ המרשים 1:2 על אלמריה, תתייצב ריאל בביתה למשחק נגד השלישית בטבלה, ולנסיה, (ראשון, 22:00, אין שידור עקב יום הזכירון לחללי מערכות ישראל) במסגרת המחזור ה-33 בליגה הספרדית. הבלאנקוס ישמחו לקבל חזרה את קאקה, שהחמיץ לא מעט משחקים מאז 10 למרץ, אחרי פציעה שעבר. הקשר הברזילאי השלים אימון מלא ביום שישי עם יתר חבריו ונראה שהוא כשיר לשוב למגרשים. לעומתו, מי שיחמיצו את המשחק הם ראול, כריסטוף מצלדר ורויסטון דרנטה הפצועים.

בשורה משמחת נוספת שיצאה מכיוון הבלאנקוס היא שבלם הקבוצה ראול אלביול יוכל לשחק נגד האקסית. אלביול ספג כרטיס צהוב חמישי במשחק נגד אלמריה בדקה ה-78, אלא שוועדת המשמעת של התאחדות הכדורגל הספרדית החליטה לבטלו.

הקבוצה הלבנה הגישה ערעור יממה לאחר המשחק וצירפה קלטת וידאו שמוכיחה את הטענה שאלביול לא הכשיל שחקן יריב. בפסק הדין של ההתאחדות הספרדית נכתב: "השחקן לא באמת ניסה להכשיל או לתקל את שחקן אלמריה". לפיכך, הבלם בן ה-24, שהגיע בקיץ הקודם מהקבוצה הכתמוה, יוכל לשחק נגד חבריו לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully