וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רק 0:0 לברצלונה עם אספניול

ברצלונה נעצרה דווקא בדרבי כשסיימה ב-0:0 מול אספניול הלוחמנית. שש דקות לסהר, ריאל תוכל לצמק הפער לנקודה

ברצלונה, כך מסתבר, היא קבוצה אנושית שאפילו אפשר לעצור אותה. אלה בהחלט בשורות טובות עבור ז'וזה מוריניו וגם עבור ריאל מדריד. אחרי הניצחון בקלאסיקו וההצגה מול דפורטיבו לה קורוניה, הבלאוגרנה נעצרו דווקא בדרבי. היריבה העירונית, אספניול, הציגה משחק הגנה לוחמני וחסר פשרות והצליחה להעלים את הקבוצה הכי אטרקטיבית בעולם שעלתה בהרכב ניסיוני ומוזר. גם בן סהר היה שותף להישג הנהדר של אספניול, כשנכנס כמחליף בדקה ה-84, והקבוצה הקטנה של קטאלוניה השיגה 0:0 מול אלופת אירופה. אכן, מרשים.

המחזור נפתח במשחק בין סביליה לספורטינג חיחון, כאשר המארחים ניצחו 0:3 ועלו זמנית למקום הרביעי. ויאריאל, שרוצה מקום בליגה האירופית בעונה הבאה, ניצחה 1:2 את אתלטיקו מדריד, שמצידה חושבת בעיקר על חצי גמר הליגה האירופית נגד ליברפול ביום חמישי.

אספניול - ברצלונה 0:0

"אני לא אצפה במשחק בין אינטר ליובנטוס", הפתיע מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה לפני המשחק, אבל זו לא הייתה ההפתעה היחידה. המאמן עלה לדרבי עם קרלס פויול כמגן שמאלי ומקסוול בחוד ההתקפה. לא ברור מה ניסה גווארדיולה לשדר לשחקניו, אבל השורה התחתונה לא משתנה. שלושה ימים לפני המפגש עם אינטר בליגת האלופות, בארסה אכזבה עם 0:0 בדרבי. ריאל מדריד תוכל לצמק את הפער בפסגה לנקודה אם תנצח את ולנסיה בברנבאו בראשון. מי אמר שהלה ליגה סגורה?

ברצלונה הייתה אפאטית במחצית הראשונה ולא הצליחה לסכן את שערו של קרלוס קאמני. מן העבר השני, ויקטור ואלדס הציל את הבלאוגרנה מספיגה כשהדף בעיטה של פאולו אוסבלדו לקורה שניות לפני ההפסקה. לגווארדיולה נמאס מהמערך הניסיוני ובדקה ה-57 הוא שלח למערכה את תיירי הנרי וסיידו קייטה, אבל חמש דקות מאוחר יותר ספג דני אלבס צהוב שני מטופש וטרף את הקלפים.

גם בעשרה שחקנים בארסה החזיקה בכדור (70 אחוז), אבל לא הצליחה לפצח את ההגנה הצפופה של אספניול, כאשר גם כניסתו של זלאטן איברהימוביץ' למגרש שמונה דקות לסיום לא שינתה את המצב. בן סהר נכנס לשדה המשחק לשש הדקות האחרונות ועזר לחבריו לעמוד בלחץ ולשמור על התוצאה. אספניול, שבעונה שעברה ניצחה בקאמפ נואו, מצליחה שוב לעצור את היריבה העירונית ולהעביר את הכדור למגרש של ריאל מדריד.

סביליה - ספורטינג חיחון 0:3

המארחת כבר הספיקה לגלות שמינויו של אנטוניו אלברז למאמן במקומו של מנולו חימנז אינו התרופה לכל צרותיה, וההפסד לויאדוליד במחזור הקודם הבהיר זאת, אך מול ספורטינג חיחון שאוספת את רוב הנקודות שלה בבית, סביליה לא התקשתה להשיג את הניצחון. לואיס פביאנו ופרדי קאנוטה, שלא הרבו לשתף פעולה העונה בהתקפה בשל פציעות רבות של שניהם, עלו יחדיו בין ה-11 וגם הבקיעו. ראשון היה זה קאנוטה שדחק מקרוב כבר בדקה השמינית, מאטה ביליץ' האורח הורחק בצהוב שני בדקה ה-32, ופביאנו עשה את השני בדקה ה-53, אחרי שהמשיך בנגיחה הגבהה של בן ארצו אדריאנו. בדקה ה-79 איבדה חיחון גם את חוסה אנחל, וקאלה הצעיר העניש דקה לאחר מכן עם השלישי במשחק. סביליה חוזרת באופן זמני למקום הרביעי המוליך לליגת האלופות, ומחר תקווה למעידה של מאיורקה שתארח את אוסאסונה.

ויאריאל - אתלטיקו מדריד 1:2

ההפסד המפתיע לחטאפה במחזור הקודם עצר את התנופה של הצוללת הצהובה, אבל אין יריבה נוחה מאתלטיקו על מנת לחזור למסלול. הניצחון, הרביעי של ויאריאל בחמשת המשחקים האחרונים, העלה את הקבוצה זמנית למקום השישי ובמדריגאל יכולים לפזול גם לעבר המקום הרביעי בקרב על הכרטיס לאירופה. דייגו גודין כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-21 וג'וזפה רוסי האיטלקי קבע 0:2 דקה להפסקה. סרחיו אגוארו רק צימק בדקה ה-64. אתלטיקו, שמרוכזת בשבועות האחרונים רק בליגה האירופית ספגה הפסד שלישי ברציפות במשחק שהיווה מבחינתה חזרה גנרלית לקראת המפגש נגד ליברפול באנפילד בחצי גמר המפעל האירופי המשני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully