וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "הכול תלוי בנו נגד מכבי תל אביב"

לאחר התיקו נגד ר"ג, בקבוצה מאמינים שאפשר לנצח את הצהובים ולעלות למקום השלישי. קובי מויאל יחמיץ את הפועל ת"א

בבית"ר ירושלים הביעו אכזבה רבה על איבוד הנקודות היקרות אמש (שבת) במשחק התיקו המאופס נגד הפועל רמת גן בווינטר במסגרת המחזור ה-29 של ליגת העל. הירושלמים לא ניצלו את הפסדה של מכבי תל אביב בכדי להיצמד לצהובים עוד יותר לקראת המשחק בין שתי הקבוצות בשבוע הבא בטדי. רק ניצחון של בית"ר יעלה את הקבוצה למקום השלישי לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף העליון והמאבק על הכרטיס לאירופה. עיקר הביקורת הופנתה לעברם של ג'וניור ויסה וסבסטיאן ואסקז, שהציגו משחק חלש ואיכזבו מאוד את הצוות המקצועי.

המאמן דוד אמסלם אף התייחס לשניהם בסיום המשחק ואמר: "הכנסתי במחצית השנייה את ואסקז ואת ויסה וחשבתי לקבל הרבה יותר מהם אבל הם איכזבו אותי. הם שני שחקנים זרים שצריכים למשוך את הקבוצה, אבל זה לא רק הם. אנחנו עוד יכולים לתקן מול מכבי תל אביב בשבוע הבא, ונקווה לעלות מולם למקום השלישי".

בסיום המשחק התרחשה תקרית בין השוער אריאל הרוש והחלוץ טוטו תמוז. שחקנים בקבוצה סיפרו כי השניים החליפו האשמות הדדיות ואף קללות עם כניסתם לחדר ההלבשה.

חומרת פציעתו של דה לה האסה תתברר ברביעי

"התיקו נגד רמת גן נבע כתוצאה מירידת מתח טבעית אצל השחקנים אחרי חמישה ניצחונות רצופים בליגה", אמר הבוקר גורם בקבוצה. "יש לנו משחק חשוב מאוד נגד מכבי תל אביב בשבת, נבוא מוכנים והכל תלוי בנו במשחק הזה", הוסיף הגורם.

מי שנראה אמש שפוף במיוחד בסיום המשחק, הוא הקשר קובי מויאל, שספג כרטיס צהוב במחצית הראשונה שהיה התשיעי שלו העונה ויחמיץ בעקבות כך את משחק רבע הגמר נגד הפועל תל אביב בשבוע הבא. עוד לפני המשחק חששו בבית"ר מצבירת צהובים של מספר שחקנים לקראת המשחק בגביע. שמעון גרשון ועידן טל נמנעו מקבלת צהוב ונכון לעכשיו ישחקו נגד האדומים.

ביום רביעי יעבור הקשר הפצוע פאולו דה לה האסה צילום אולטרסאונד לאבחון חומרת הפציעה ברגלו. דה לה האסה סובל מקרע בשריר הירך האחורי ועל פי ממצאי הבדיקה יתברר האם סיים את העונה או שיוכל לחזור לשחק עוד במהלך משחקי הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully