וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג ובית"ר ירושלים סיימו ב-0:0

בית"ר עלתה עם 3 בלמים ונראתה אנמית ב-0:0 מול הפועל ר"ג, שעצר את רצף הנצחונות ומנע ממנה היצמדות למכבי ת"א

לא לזה ציפו בבית"ר ירושלים. קבוצתו של דוד אמסלם, שנמצאה במומנטום הטוב ביותר בליגת העל עם חמישה ניצחונות רצופים בעידן המאמן החדש, קיבלה מתנה רגע לפני פתיחת המשחק, בדמות הפסד של מכבי תל אביב לאחי נצרת. פירוש הדבר הוא שניצחון של הירושלמים במשחק מול הפועל רמת גן מהתחתית, עשוי היה לקרב את שחקניו של אמסלם למקום השלישי, רגע לפני שהיא נפגשת עם מכבי במחזור הבא. אלא שדווקא הערב (שבת) בחר אמסלם לעלות במערך מעט תמוה עם שלושה בלמים מול קבוצת התחתית, ושילם על כך ביוקר: בית"ר ירושלים נראתה אנמית מאוד וסיימה ב-0:0 מאכזב, שלא רק שבר את הרצף של המאמן, אלא גם מגיע בזמן לא טוב עבור מחזיקת הגביע.

שחקן בית"ר ירושלים, ברק יצחקי, מול שחקן הפועל רמת גן, תמיר בן עמי. ברני ארדוב
נותרו במקום. יצחקי לא מצליח לסכן את שערה של רמת גן/ברני ארדוב

דווקא בפתיחה נראה היה שההימור של אמסלם הולך להשתלם ובגדול: שחקניו נראו חדים מאוד ונדרשו להם 20 שניות להגיע אל המצב הראשון, אבל הבעיטה של תמוז לא הצליחה להכניע את רפי כהן. בית"ר לא הרפתה וחיפשה את השער הראשון, אבל כהן נראה ממוקד, ולא נתן לכדור להיכנס. דווקא אז הורידה בית"ר הילוך, הלכה לאחור וניסתה לעקוץ את המארחים במתפרצות, ללא הצלחה. רמת גן נראתה מרוצה מהמשחק הנינוח, ואלמלא ארנבת אחת עקשנית, שסירבה לרדת מהדשא, המחצית הראשונה הייתה חולפת ללא אירועים מיוחדים.

רמת גן עלתה עם מעט יותר אנרגיה למחצית השנייה, והייתה קרובה להפתיע את הרוש לא מעט פעמים, אבל חוסר ריכוז של שחקניה הקדמיים מנע זאת ממנה. בית"ר נראתה כבויה מאוד באותן דקות, ומלבד מצב אקראי לא באמת הצליחה להגיע לרחבה ולסכן את רפי כהן. המארחים ראו זאת והחלו לשלוט במגרש, כשכניסתו של ג'ורג' דאטורו הפיחה רוח חיים בהתקפה של רמת גן. המארחים הגיעו למספר הזדמנויות, כשאיילי אפילו מוצא את הקורה, אבל לא את הרשת. עד לסיום הסתפקה רמת גן בנקודה, ערכה חילופים הגנתיים,אך גם אלה היו חסרי תועלת לנוכח תצוגה התקפית כה חלשה של היריבה שלהם.

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק רק החל, וכבר בית"ר הייתה קרובה לשער, כשתמוז פרץ לרחבה ובעט היטב, אבל כהן הדף.

דקה 6: עוד התקפה נהדרת של האורחים כשעזריאל הגביה כדור טוב לרחבה, תמוז נגח אבל כהן שוב היה במקום.

דקה 40: עוד מצב לאורחים כשתמוז באגף מצא את יצחקי ברחבה, האחרון עבר את רפי כהן אבל הגיע לזווית קשה, ממנה לא הצליח לכבוש.

דקה 43: קרן ראשונה לרמת גן הלכה אל מחוץ לרחבה ומצאה את קלדיירה, שניסה את כוחו בבעיטה מ-20 מטר, אבל הרוש הדף לקרן נוספת.

דקה 59: מתפרצת טובה של רמת גן הגיעה אל שי חדד שהגיע אל קצה הרחבה, וניסה לשלוח כדור חזק אל איילי, אבל זה לא הצליח להגיע אליו.

דקה 63: הגבהה לרחבה מצאה את תמוז, שעשה תנועה טובה והגיע למצב בעיטה, אבל בעט היישר לידיו של כהן.

דקה 68: דאטורו רק נכנס וכבר הגיע להזדמנות קורצת: בני חדד הגביה כדור טוב אל הרחבה, ומצא את ראשו של דאטורו שנגח ליד הקורה והחוצה.

דקה 70: רמת גן קיבלה בעיטה חופשית מ-25 מטר, שי חדד שלח טיל נהדר אל המסגרת, אבל הרוש הדף היטב.

דקה 77: דאטורו המשיך להתקרב, והפעם קיבל כדור מחוץ לרחבה ומיד שחרר טיל, הרוש הדף לקרן.

דקה 85: ההזדמנות הטובה ביותר של המארחים. בלבול ברחבה של בית"ר סידר כדור טוב לדאטורו, זה שלח לאיילי שבעט מצוין והכניע את הרוש, אבל הכדור הלך אל העמוד.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, פאבל פרגל, קרלוס צ'קאנה, תמיר בן עמי, בני חדד (תומר תייר, 84), אנדרה קלדיירה, שי חדד, מור גולן, עמית אוחנה (גורג' דאטורו, 66), סרג' איילי (אלי לוי, 88).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חן עזריאל, אריק בנאדו (ג'וניור ויסה 72), שמעון גרשון, תומר בן יוסף, אלירן דנין (צחי אליחן, 90), קובי מויאל (סבסטיאן ואסקז, 46), עידן טל, עמית בן שושן, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully