וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם: "אנחנו עוד יכולים לתקן מול מכבי בשבוע הבא"

דור בלך

3.4.2010 / 21:39

מאמן בית"ר ירושלים על ויסה ו-ואסקז: "הם אכזבו אותי". נעים: "היינו ראויים לשער אחד לפחות, אבל לא צריך להיות חזירים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עד כה, היה קשה מאוד לבוא בטענות לדוד אמסלם. המאמן, שתפס את מקומו מאחורי הקווים לאחר עזיבתו של יצחק שום, שהותיר אחריו קבוצה עייפה וחסרת שאיפות, הפך בתוך כמה משחקים את החבורה בצהוב שחור לקבוצה החמה של הליגה. חמישה ניצחונות רצופים רשמה בית"ר ירושלים בחמשת משחקיו הראשונים של אמסלם כמאמן, ונראה היה שמשהו מתחבר בין המאמן לקבוצה. אלא שהערב (שבת) נדמה היה שאמסלם לא העריך נכון את היריבה שלו. המאמן העלה שלושה בלמים מול הפועל רמת גן מהתחתית, קבוצה שכבשה רק 25 שערים ב-28 משחקים, וראה את המאזן שלו מתקלקל עם 0:0 מאכזב בוינטר.

"עם שיטת הניקוד החדשה, הנקודה הזו שווה שתיים"

אמסלם עצמו היה מאוכזב מאוד בסיום מאיבוד הנקודות, ופחות מקלקול הרצף הנהדר: "אמרתי לכם שזה יגיע, היה משחק לא טוב שלנו. דווקא פתחנו טוב, אבל לפעמים אנחנו לא מצליחים להבקיע, והמשך המשחק שלנו לא היה טוב". המאמן גם לא חסך בביקורת על שחקניו, ואמר: "כשרצים יותר ועובדים על המגרש זה יכול להיראות אחרת".

על המערך התמוה שהעלה, שעלה לקבוצה באיבוד כוח אש בחלק הקדמי, אמר אמסלם: "הכנסתי במחצית השנייה את ואסקז ואת ויסה וחשבתי לקבל הרבה יותר מהם אבל הם איכזבו אותי. הם שני שחקנים זרים שצריכים למשוך את הקבוצה, אבל זה לא רק הם. אנחנו עוד יכולים לתקן מול מכבי תל אביב בשבוע הבא, ונקווה לעלות מולם למקום השלישי".

מנגד, ברמת גן היו מרוצים מהנקודה, ולמאמן, יובל נעים, היו תובנות מרתקות על כך: "עם שיטת הקיזוז החדשה, הנקודה הזו מעניקה לנו שתי נקודות וזה היה חשוב יותר. במחצית השנייה היינו ראויים לשער אחד לפחות, אבל שיחקנו מול קבוצה במומנטום שיש לה שחקנים שחלק מהשחקנים שלנו היו תולים תמונות שלהם בחדרים. לא צריך להיות חזירים, ובסך הכל אני מרוצה. עכשיו אנחנו צריכים לאגור כמה שיותר נקודות ובסוף לעשות את החישוב כמה זה יספיק, קשה לי להאמין שנהיה בפלייאוף האמצעי, אבל אם זה יקרה אני מאוד אשמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully