וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 78:80 את הפועל גלבוע/גליל

אשכנזי נקם בקטש, טיילר זעם על אי שיתופו ועזב במחצית. מכבי ת”א הביסה את ראשל”צ, נתניה גברה על עפולה, ר”ג על נהריה

לאחר שליגת העל נעצרה למספר ימים כדי להתפנות להעניק לאלופה, מכבי תל אביב גביע מדינה נוסף, חזרו הערב (ראשון) שאר הקבוצות להיאבק ביניהן, במסגרת המחזור ה-14. במוקד המשחקים התקיים הקרב הגדול של הצמרת, בין שתי קבוצות עם שאיפות להגיע לפיינל פור. מכבי חיפה אירחה את הפועל גלבוע/גליל, אותה קבוצה שהביסה אותה בסיבוב הקודם, אלא שהפעם היתה ידם של שחקניו של אבי אשכנזי על העליונה, והם השיגו ניצחון 78:80. ג'רמי טיילר ממשיך לעשות בעיות לאשכנזי, כשהפעם עזב את ספסל הקבוצה במחצית וצפה על המשחק מהיציע, כיוון שלא שותף.

מחזיקת הגביע הטרייה, מכבי תל אביב, דרסה ללא רחמים את מכבי ראשון לציון ואפי בירנבוים 74:105. הפועל עפולה נתנה קרב לברק נתניה במשך שני רבעים וחצי, אבל אז התפרקה ואפשרה לאורחים לגבור עליה 77:90. עירוני רמת גן, שהדהימה את נתניה במחזור האחרון, המשיכה את הריצה הנהדרת שלה כשגברה על עירוני נהריה 80:86 במאבק תחתית חשוב. עוד לפני ארבעת המשחקים של הערב, הדהימה אתמול הפועל חולון את הפועל ירושלים במלחה 81:83.

שחקן מכבי חיפה עידו קוז'יקרו נאבק מול שחקני הפועל גלבוע/גליל עליון אייזאה סוואן אלישי כדיר. עודד קרני, מנהלת ליגת העל בכדורסל
ניצח בקרב. קוז'יקרו מכריע את כדיר וסוואן/מנהלת ליגת העל בכדורסל, עודד קרני

מכבי חיפה – הפועל גלבוע/גליל עליון 78:80

שתי הקבוצות התקשו מעט בפתיחה, אבל גלבוע/גליל מצאה את עצמה במהירות, ושלשה גדולה של סוואן יחד עם חדירה של רנדל העלו אותה ליתרון 4:8. חיפה מצאה נקודות מקוז'יקרו, אבל דאנק נהדר של כדיר, בצירוף עם עבירה טכנית של אבי אשכנזי, אפשרו לגליל לעלות ל-9 הפרש. חיפה הגיבה טוב עם נקודות של קוז'יקרו ורובי, וג'אמפ מצוין של ריץ' יחד עם סל על הבאזר של רובי, הורידו את שתי הקבוצות בשוויון 19:19 לאחר הרבע הראשון.

רנדל פתח את הרבע השני עם ארבע נקודות מהירות, ועל הג'אמפ של מזרחי ענה יבזורי עם שלשה שקבעה יתרון 21:26 לאורחים. אלא שאז שוב נתקעו שחקניו של קטש בהתקפה, וזה איפשר לריץ' ורובי להעלות את קבוצם ליתרון 26:27. האורחים שוב נטלו את היתרון, אבל אז הגיעה ריצת 0:7 של חיפה, כשבן דוד מטריף את הקהל המקומי, בדרך ליתרון 37:42. רנדל החזיר את האדומים לעניינים, מקל התגבר על הגנת חיפה וסוואן צלף שלשה נוספת שקבעה שוויון 42:42. המארחים שוב נטלו את היתרון, וריץ' קבע יתרון מקומי, 45:48 במחצית. באותו שלב, ג'רמי טיילר, שלא שולב במשחק, החליט לעזוב הספסל כמחאה, ועלה ליציע.

ג'פרסון שלא קלע נקודה עד אותו רגע סוף סוף קיבל את הצ'אנס והגיב בדאנק אדיר שקבע יתרון 47:50 לחיפאים. שתי הקבוצות הקשיחו מאוד את ההגנה, רנדל חסם נהדרת את ג'פרסון אבל לא הצליח לסיים מן העבר השני, והתנחם במהלך מצויין של מקל שקבע שיוויון 54:54. בן דוד המשיך להפעיל היטב את התקפת המארחים והעלה אותם ליתרון 4. לאורחים עוד היתה הזדמנות לעלות ליתרון לקראת הרבע האחרון, אבל גוני יזרעאלי החטיא שלשה פנויה עם הבאזר, ויחפה הוליכה 60:62 בסיום השלישי.

קבוצתו של קטש המשיכה להיראות רע בהתקפה, ואיבוד כדור בפתיחה שלה הפך לדאנק מן העבר השני של ריץ', אבל יבזורי מיד הגיב עם שלשה גדולה ששמרה את גליל קרובה. חיפה לא הרימה ידיים, מזרחי צלף שלשה משלו והמארחים עלו ליתרון 6. רובי ובן דוד העלו הילוך, והריצו את קבוצתם ליתרון הגדול במשחק, 65:75, אבל מקל בשלשה בדיוק בזמן השאיר את האורחים בתמונה. אלא שגליל המשיכה לאבד ולהחטיא מהעונשין, מה שאיפשר למארחים להבטיח את הניצחון מהקו.

קלעו למכבי חיפה: ג'ייסון ריץ' 18 ו-8 ריבאונדים, עמית בן דוד וריצ'רד רובי (5 איבודים) 17 כ"א, עידו קוז'יקרו 14, משה מזרחי 6, טוד גולדן ודבון ג'פרסון 3 כ"א, בן סטרונג 2.

קלעו לגלבוע/גליל: בריאן רנדל 18 ו-5 חסימות, אייזיה סוואן וגל מקל 16 כ"א, אלישי כדיר 12, ג'רמי פארגו ודגן יבזורי 6 כ"א, מרכוס קאזין 1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מכבי תל אביב – מכבי ראשון לציון 74:105

מכבי תל אביב התחילה את המשחק בנמנום מסוים בהגנה ואפשרה לראשון לציון להישאר בתמונה עם פיגור 8:7 ואפילו עלייה ל-15:16. הצהובים ניסו להתעורר והצליחו לחזור ליתרון, אבל לארי אובנון, שסיים את הרבע הראשון עם 8 נקודות, התעקש להשאיר את קבוצתו בתמונה וראשון ירדה אחרי רבע אחד בפיגור מינימלי 25:21.

לרבע השני כבר עלתה מכבי תל אביב אחרת. ההגנה התחילה לעבוד, ההתקפה המשיכה לייצר נקודות ואחרי פחות משלוש דקות זה כבר 24:35 למקומיים. ראשון עוד הצליחה להוריד למינוס 5, אבל הצהובים התעקשו וירדו למחצית עם יתרון דו ספרתי, 36:47.

בתחילת המחצית השנייה הציגה מכבי תל אביב לראווה את צ'אק איידסון, שעם סדרת שלשות העלה את קבוצתו ל-38:55 ואחר כך ל-43:58. ראשון לא נשברה וניסתה לחזור, אבל היריבה שלה נזכרה לעשות שרירים, שמרה כל העת על פער דו ספרתי ובסיום הרבע השלישי 59:74 לקבוצה הביתית.

את הפער הדו ספרתי שהיא בנתה תוך כדי המשחק, הפכו הצהובים לדריסה ברבע האחרון, מול יריבה תשושה וסדוקה. איידסון המשיך לחגוג עם סלים קלים, כל אחד משחקני הסגל של המארחת שיחק וקלע וכל מה שנותר זה לחכות לבאזר האחרון, כשבסיום 74:105 למכבי תל אביב.

קלעו למכבי תל אביב: רביב לימונד 20, צ'אק איידסון 18, סטפון לאזמה 14, דיאור פישר 11, אלן אנדרסון 10, דורון פרקינס 8 ו-6 אסיסטים, אנדרו ויז'נייבסקי ודייויד בלותנטאל 6 כ"א, דרק שארפ וגיא פניני 5 כ"א, יניב גרין 2.

קלעו לראשון לציון: לארי אובנון 21, ארון מגי 19 ו-8 ריבאונדים, רוד גריזארד 14 ו-5 אסיסטים, מאיר טפירו 10, איתי לב 4, אבי בן שימול ויהוא אורלנד 3 כ"א.

הפועל עפולה – ברק נתניה 90:77

שתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות בדקות הראשונות ואחרי ארבע דקות בדיוק הורה לוח התוצאות על 10:10, כשניצן חנוכי בצד אחד ומרקו קילינגסוורת' בצד השני, מייצרים את מירב הנקודות של קבוצותיהם. בהמשך נכנס דנילו פינוק למשחק ונתניה עלתה ל-15:22 ובסיום הרבע 21:29.

נקודות של דנילו פינוק בתחילת הרבע השני הקפיצו את היתרון של נתניה ל-10, אבל ריצת 0:7 החזירה את הביתיים למינוס קטן ובהמשך נקודות של ג'סטין דנטמון, שסוף סוף הגיע למשחק, סייעו לעפולה לבצע מהפך נאה, לעלות ל-35:39 ואחרי 20 דקות 41:41.

המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבע השלישי. בעוד חנוכי חוזר לקלוע עבור עפולה אחרי דקות עקרות, שמוליק ברנר וקילינגסוורת' עשו את זה בצד השני ואף קבוצה לא הצליחה לברוח לשנייה, כשאחרי 30 דקות מורה לוח התוצאות על 62:64 לנתניה.

לרבע האחרון כבר הופיעה קבוצה אחת בלבד. פינוק נכנס לפעולה פעם נוספת, ברנר קלע מחוץ לקשת ונתניה רצה ל-71:82 מבטיח, פחות מארבע דקות לסיום המשחק. הגנה טובה של האורחים לא אפשרה לעפולה לחזור למשחק ובסיום ניצחון 77:90 חשוב לאריק אלפסי ושחקניו.

קלעו לברק נתניה: דנילו פינוק 21, מרקו קילינגסוורת' 17 ו-9 ריבאונדים, שמוליק ברנר 15 ו-5 אסיסטים, ערן אסנטי 11, טוני וושהאם 9, טוני יאנגר 7, רוברט רותבארט 4, שון ויינשטיין וליאור חכמון 2 כ"א.

קלעו להפועל עפולה: ניצן חנוכי 17, ג'סטין דנטמון 15, ג'ייקוב ג'אקס 12, דיונטה כריסמס וניר כהן (8 ריבאונדים) 11 כ"א, גור פורת 7, ג'רמיין הול ועודד ברנדויין 2 כ"א.

עירוני רמת גן – עירוני נהריה 80:86

נהריה התחילה את המשחק עם שלשה של סטיבן סמית' והמשיכה ל-2:7 ול-5:14 בזכות 9 נקודות מהירות של פול דלייני כבר בדקות הראשונות. קצב צבירת הנקודות לא נעצר גם בהמשך, כשרמת גן מצליחה להישאר במשחק בזכות נקודות מבית היוצר של הזר החדש גארי פורבס ואילו בשורות האורחת נכנסים לפעולה אור איתן ועודד שעשוע. אחרי שכבר פיגרה בתשע נקודות, הצליחה רמת גן לצמק ואחרי 10 דקות 23:27 לנהריה.

הרבע השני נמשך עם תסריט דומה לזה איתו הסתיים הראשון. נהריה המשיכה להוליך, אבל התקשתה לברוח, פול דלייני העלה את הקבוצה מהצפון ל-30:35, אור ברנר מיד הוריד למינוס שתיים עם שלשה. כך נמשך מרבית הרבע השני, אבל במצב של 37:40 לנהריה, יצאה רמת גן לריצת 0:12 נהדרת בהנהגתם של פורבס וג'ון שארפר והמחצית הסתיימה ב-41:49 לזכותה.

רמת גן לא התכוונה לתת למחצית לעצור לה את הריצה ושלוש דקות בתוך המחצית השנייה עלתה ל-43:55. שלושת הזרים, גארי פורבס, ג'ון שארפר וברנדון יואינג, המשיכו להפציץ, גם ג'וליאן קאזו עזר ורמת גן שכחה מזמן שהיא פיגרה בתחילת המשחק וירדה ביתרון 50:69 אחרי שלושה רבעים.

בעוד בכניסה לרבע האחרון נראה היה שהמשחק גמור, בנהריה לא חדלו להאמין, הורידו למינוס 6 בלבד בדקות הראשונות של הרבע האחרון ול-78:73 2:50 דקות לסוף המשחק. בשלב הזה השחקנים של יניב בורגר התעשתו ועם שתי עצירות בהגנה ושלשה גדולה של ג'ון שארפר, חזרו לפער של 10 נקודות. הקבוצ מהצפון עוד הצליחה להוריד את הפער בחזרה, אבל הזמן היה קצר עבורה ורמת גן ניצחה 80:86.

קלעו לעירוני רמת גן: גארי פורבס 28 (4 מ-5 לשלוש) ו-6 ריבאונדים, ג'ון שארפר 17, ברנדון יואינג 16, ג'וליאן קאזו 8 ו-8 ריבאונדים, איציק אוחנון 7, כריס ווטסון 4 ו-5 אסיסטים, ג'ייסון תומאס ואור ברנר 3 כל אחד.

קלעו לעירוני נהריה: למאר גריר ופול דילייני 18 נקודות כל אחד, סטיבן סמית' ואדם בולינגר (10 ריבאונדים) 12 כל אחד, ברק פלג ואור איתן 7 כל אחד, עודד שעשוע 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully